Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2017 roku

Data publikacji 2016-12-09
Data zakończenia 2016-12-20 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363548 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391131008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2017 roku”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji) wraz z następującymi załącznikami:
a) załącznik do umowy pn. „Zakres rzeczowo-finansowy opisujący przedmiot zamówienia dla części 1,
b) załącznik do umowy pn. „Zakres rzeczowo-finansowy opisujący przedmiot zamówienia dla części 2,
c) załącznik do umowy pn. „Zakres rzeczowo-finansowy opisujący przedmiot zamówienia dla części 3.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, których szczegółowy opis stanowi załącznik do umowy pn. „Zakres rzeczowo-finansowy” dla części 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli obrotowych, których szczegółowy opis stanowi załącznik do umowy pn. „Zakres rzeczowo-finansowy” dla części 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, których szczegółowy opis stanowi załącznik do umowy pn. „Zakres rzeczowo-finansowy” dla części 3.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
Ulica plac Wszystkich Świętych
Nr domu 3-4
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-004
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel +48126161508
Fax +48126161236
Email info@um.krakow.pl
Regon 351554353
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20761
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20761
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016 r. poz. 1020 ze zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Miejska Kraków – Urząd Miasta Krakowa, Pl. Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1 (parter).
Numer referencyjny OR-10.271.117.2016
Rodz zam D
Okres2c 24/11/2017
Szacunkowa wart zam calosc 269361.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. W sekcji II.8) ogłoszenia prawidłowy zapis dotyczący okresu, w którym realizowane będzie zamówienie winien brzmieć: od dnia zawarcia umowy do 24 listopada 2017 roku lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, przy czym dostawy będą realizowane po 1 stycznia 2017 r. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia objęty był gwarancją: - dla części 1 i 3 zamówienia – minimum 24 miesiące, maksymalnie 48 miesięcy; - dla części 2 zamówienia minimum 12 miesięcy, maksymalnie 36 miesięcy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione A. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy: a) Załącznik do wzoru umowy (zakres rzeczowo-finansowy) dla części 1 – w przypadku złożenia oferty na część 1 zamówienia, b) Załącznik do wzoru umowy (zakres rzeczowo-finansowy) dla części 2 – w przypadku złożenia oferty na część 2 zamówienia, c) Załącznik do wzoru umowy (zakres rzeczowo-finansowy) dla części 3 – w przypadku złożenia oferty na część 3 zamówienia. 3. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. B. UWAGA DLA WYKONAWCÓW: w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20761 informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. Zamawiający w załączniku nr 4 do specyfikacji zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z którego może skorzystać Wykonawca. C 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku – oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.3.,III.7. lit. A ogłoszenia – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w sekcji III.7. lit.C.1. ogłoszenia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 3.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia, w sekcji III.7. lit. B ogłoszenia. 3.2. dokumenty wskazane w sekcji III.7. lit. A.3. ogłoszenia – jeżeli dotyczy. 3.3. dokumenty, o których mowa w sekcji III.7. lit. A.1. i A.2. ogłoszenia.
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych) w tym: dla części 1 – 2 100 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych) dla części 2 – 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla części 3 – 700 zł (słownie: siedemset złotych). UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 10 wzoru umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)