,,Dostawa podręczników dla uczniów uczestniczących w projekcie oraz materiałów dla grup do projektu ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.” Znak sprawy: ZP.PN.271.2.2016

Data publikacji 2016-12-09
Data zakończenia 2016-12-19 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Czarna Woda
Miejscowość Czarna Woda
Województwo pomorskie
Branża
  • Podręczniki szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363832 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221110001, 391621006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa podręczników dla uczniów uczestniczących w projekcie oraz materiałów dla grup do projektu ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.”
(Wspólny Słownik Zamówień: 22111000-1, 39162100-6)
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 440 szt. zestawów materiałów dla 220 uczniów uczestniczących w projekcie „Dobra Edukacja” realizowanego w Zespole Szkół w Czarnej Wodzie do realizacji nowoczesnych programów edukacyjnych dla klas I-II, III-IV, V-VI SP i minimum dla I klasy gimnazjum 1 program t.j. „Mądre Dziecko”, „Uczeń z charakterem”, „Gimnazjalista z Klasą” autorstwa Akademii Nauki z Poznania lub równoważnego, zaproponowanego przez Wykonawcę.
Podręczniki muszą być oparte na metodzie czytania globalnego, Glena Domana oraz zgodne z Indywidualnymi Wzorcami Myślowymi (IWM) lub równoważne. Muszą zawierać nowoczesne techniki edukacyjne (nielinearne notowanie, techniki pamięciowe) ukierunkowane na rozwój umiejętności uczenia się, sprawnego czytania ze zrozumieniem i logicznego myślenia. Muszą też zawierać elementy przedmiotów ścisłych (eksperymenty z fizyki, chemii), gry dydaktyczne, dramy, misje i procedury psychologiczne.
Materiały dydaktyczne muszą komponować się w spójną całość stanowiącą efektywne programy nauczania dostosowane do możliwości dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat, w podziale na następujące grupy wiekowe: I-II, III-IV, V-VI SP i dla I klasy gimnazjum W przypadku jeśli wykonawca składa ofertę na podręczniki obejmujące programy równoważne, zobowiązany jest przedstawić pisemnie opis, potwierdzający jednolity program nauczania każdego z nich, realizowany w oparciu o oferowane materiały dydaktyczne. Prezentowany program nauczania może być wzbogacony innymi metodami dydaktycznymi stosowanymi w pedagogice, dostosowany do uczniów klas I-VI szkoły podstawowej i I-III szkoły gimnazjum (w podziale na minimum 3 programy dla szkoły podstawowej i 1 dla gimnazjum), ale jego podstawa musi być zgodna z wymogami projektu i zawierać wszystkie niezbędne elementy. Dostarczone materiały powinny być nowe i wykonane w ramach bezpiecznej technologii.

Każdy zestaw materiałów dla ucznia musi zawierać co najmniej:
a) podręcznik,
b) materiały metodyczne ucznia,
c) testy,
d) formularze ćwiczeniowe,
e) kolorowy segregator,
f) zestaw 10 kości,
g) 5 wskaźników do treningu,
h) kółeczka do synchronizacji
2. Dostawę 50 szt. zestawów materiałów dla grup do realizacji nowoczesnych zajęć edukacyjnych dla uczniów w ramach projektu „Dobra Edukacja” do programów t.j. „Mądre Dziecko”, „Uczeń z charakterem”, „Gimnazjalista z Klasą” autorstwa Akademii Nauki z Poznania lub równoważnego, zaproponowanego przez Wykonawcę.
Każdy zestaw musi zawierać:
a) scenariusze zajęć
b) podręcznik nauczyciela
c) formularze ćwiczeniowe
d) misje
e) materiały i pomoce na bazie, których przygotowywane są poszczególne zajęcia. f) testy sprawdzające
g) formularze do pracy na zajęciach
h) formularze do pracy w domu
i) dodatkowe zestawy kości, wskaźników, kółeczek do synchronizacji półkul mózgowych
j) materiały plastyczne dla grupy (farby, kartony, pędzle, glina, plastelina, papier kolorowy, kreda, sznurek, itp.) 1 komplet na grupę 8-12 osobową.
W przypadku materiałów do programów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty szczegółowy opis zawartości materiałów, tak aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność ich z realizowanym w szkole, w ramach projektu, programem nauczania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Miejska Czarna Woda
Ulica ul. Mickiewicza
Nr domu 7
Miejscowość Czarna Woda
Kod Pocztowy 83262
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 058 5878855 w. 38
Fax 585 878 801
Email urzad@czarna-woda.pl
Adres strony url www.czarna-woda.pl, umcw.bip.gov.pl
Regon 19024010700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt ,,Dobra Edukacja” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.czarna-woda.pl, umcw.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski ul. Mickiewicza 7, 83-262 Czarna Woda, pokój numer 19
Rodz zam D
Okres2c 31/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin dostawy materiałów o których mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt 1: 1) 220 kompletów do 31.12.2016 r. (I pakiet zamówienia) 2) 220 kompletów do 31.08.2017 r. (II pakiet zamówienia) 2. Termin dostawy materiałów o których mowa w Rozdziale III ust. 2 pkt 2: 1) 25 kompletów do 31.12.2016 (I pakiet zamówienia) 2) 25 kompletów do 31.08.2017(II pakiet zamówienia)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca powinien załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie – na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ – części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1, oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów – wzór załącznik nr 4 do SIWZ, 4. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. oświadczenia, czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – wzór załącznik nr 1 do SIWZ.
Wadium 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. Oznacza to, że: 1) Wadium wniesione w formie pieniężnej przed upływem terminu składania ofert musi znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu, nr konta 11 8342 0009 4003 2001 2000 0004. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przedmiotowego dokumentu należy załączyć do oferty. Dokument ten musi być ważny w całym okresie związania ofertą - pierwszym dniem jego obowiązywania powinien być dzień otwarcia ofert. 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp kserokopię dokumentu wadium należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego albo oryginał złożyć wraz z ofertą, ale w oddzielnej kopercie. 6. W przypadku gwarancji (poręczeń) z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 1 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Przypadki, w których Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego: 1) odmowa podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) niewniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach: 1) przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji umowy, 2) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego – wielkość zmiany w przypadku podwyżki lub obniżki strony przyszłej umowy ponoszą odpowiednio, 3) zmiany osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4) konieczności aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 30
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznie nieścieralnym atramentem.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)