Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Ulica |
ul. Żeromskiego
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25369
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 497 277
|
Fax |
413 497 278
|
Email |
dzp@pu.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.ujk.edu.pl
|
Regon |
140700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ujk.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ujk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wyłącznie w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Jana Kchanowskiego w Kielcach, Dział Zamówie Publicznych,ul. Żermskiego 5, 25-369 Kielce
|
Numer referencyjny |
DP/2310/74/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
29/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Sukcesywnie, od dnia zawarcia umowy, zgodnie z kolejnością ukazywania się poszczególnych numerów- od pierwszego numeru prenumeraty za 2017 rok do pełnej realizacji zamówienia za rok 2017 , nie później jednak niż do 30.06.2018 r. Planowany termin zawarcia umowy 02.01.2017 r.
|
Okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tzn. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie prasy o wartości nie mniejszej niż:
Dla części 1- 60.000,00 zł brutto każda
Dla części 2 – 5.000,00 zł brutto każda
Dla części 3 – 70.000,00 brutto każda
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt. 2 zostanie spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie.
2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. III.1.3 polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3.Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4.Zamawiający oceni czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy , o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 i ust.5 pkt.1 ustawy Pzp.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy z zamawiającym.
6.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu na składanie ofert przelewem wadium w kwocie:
1)dla części 1 – 950,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt, 00/100 ),
2)dla części 2 – 100,00 zł (słownie złotych: sto, 00/100 ),
3)dla części 3 – 1.300 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta, 00/100 ),
Łącznie 2.350,00 zł
na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/74/16, część ….”.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP , przy czym zmiany o jakich mowa w art. 144 ust 1 pkt 1 dotyczyć będą:
1)terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia,
2)zmianę dot. wybranego tytułu (tj. rezygnacja lub uzupełnienie),
3)zmianę stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie.
2.Zakres zmian jest określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
|
Kryt 0 |
cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
19/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|