DUC Jarosław: Dostawa środków czystości do SINEVIA Sp. z o.o. (Jarosław, Rzeszów, Lublin)

Data publikacji 2016-12-09
Data zakończenia 2016-12-20 09:45:00
Instytucja SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 363957 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398313009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek środków czystości do SINEVIA Sp. z o.o. (Jarosław, Rzeszów, Lublin) wg zestawień zawartych i zgodnych ze wzorami formularzy cenowych, stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2 do SIWZ – Formularze cenowe dla części zamówienia nr 1 i nr 2). Miejscem dostawy środków czystości wg. wg zestawień zawartych i zgodnych ze wzorami formularzy cenowych (załączniki nr 2 do SIWZ – Formularze cenowe dla części zamówienia nr 1 i nr 2) jest:
- dla części zamówienia nr 1 – Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław;
- dla części zamówienia nr 2:
1) Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław;
2) JW. 3841, ul. Lwowska 5, 35-301 Rzeszów;
3) SKW Lublin, Al. Kraśnicka 4, 20-718 Lublin.


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek środków czystości do SINEVIA Sp. z o.o. wg zestawienia zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy dla części zamówienia nr 1). Miejscem dostawy środków czystości jest: Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek papieru toaletowego i ręczników papierowych do SINEVIA Sp. z o.o. (Jarosław, Rzeszów, Lublin) wg zestawienia zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy dla części zamówienia nr 2). Miejscem dostawy jest:
1) Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław;
2) JW. 3841, ul. Lwowska 5, 35-301 Rzeszów;
3) SKW Lublin, Al. Kraśnicka 4, 20-718 Lublin.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa SINEVIA Sp. z o.o.
Ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Nr domu 6
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-100
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 101 21 00 do 03
Fax 22 101 21 04
Email roman.bielanski@sinevia.pl
Adres strony url www.sinevia.pl
Regon 14298987700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.sinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sinevia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
Numer referencyjny SVA/U/4620/203/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się doświadczeniem, że wykonał dostawy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (dla każdej części zamówienia) polegającej na: - dla części zamówienia nr 1 - dostawie środków czystości o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; - dla części zamówienia nr 2 – dostawie papieru toaletowego i ręczników papierowych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych szczególności rejestrów publicznych; 2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu dostaw, który zawiera dostawy określone powyżej oraz w Części V ust. 1 pkt 2 lit c SIWZ – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w formie oryginału; 2. pełnomocnictwo lub umocowanie prawne w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - dla części zamówienia nr 1 – 9 500,00 zł; - dla części zamówienia nr 2 – 11 000,00 zł.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy poza przypadkami wymienionym w art. 144 ust. 1 ustawy, w następujących przypadkach: 1. w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy; 2. w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy; 3. w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji umowy; 4. w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy.
Kryt 0 cena ofertowa brutto
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/12/2016
Godzina składania wniosków 09:45
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)