Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek środków czystości do SINEVIA Sp. z o.o. (Jarosław, Rzeszów, Lublin) wg zestawień zawartych i zgodnych ze wzorami formularzy cenowych, stanowiących integralną część SIWZ (załączniki nr 2 do SIWZ – Formularze cenowe dla części zamówienia nr 1 i nr 2). Miejscem dostawy środków czystości wg. wg zestawień zawartych i zgodnych ze wzorami formularzy cenowych (załączniki nr 2 do SIWZ – Formularze cenowe dla części zamówienia nr 1 i nr 2) jest:
- dla części zamówienia nr 1 – Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław;
- dla części zamówienia nr 2:
1) Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław;
2) JW. 3841, ul. Lwowska 5, 35-301 Rzeszów;
3) SKW Lublin, Al. Kraśnicka 4, 20-718 Lublin.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek środków czystości do SINEVIA Sp. z o.o. wg zestawienia zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy dla części zamówienia nr 1). Miejscem dostawy środków czystości jest: Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek papieru toaletowego i ręczników papierowych do SINEVIA Sp. z o.o. (Jarosław, Rzeszów, Lublin) wg zestawienia zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy dla części zamówienia nr 2). Miejscem dostawy jest:
1) Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu, ul. 3 go Maja 80d, 37-500 Jarosław;
2) JW. 3841, ul. Lwowska 5, 35-301 Rzeszów;
3) SKW Lublin, Al. Kraśnicka 4, 20-718 Lublin.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
SINEVIA Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
Kod Pocztowy |
05-100
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 101 21 00 do 03
|
Fax |
22 101 21 04
|
Email |
roman.bielanski@sinevia.pl
|
Adres strony url |
www.sinevia.pl
|
Regon |
14298987700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sinevia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sinevia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
|
Numer referencyjny |
SVA/U/4620/203/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się doświadczeniem, że wykonał dostawy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy (dla każdej części zamówienia) polegającej na:
- dla części zamówienia nr 1 - dostawie środków czystości o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto;
- dla części zamówienia nr 2 – dostawie papieru toaletowego i ręczników papierowych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych szczególności rejestrów publicznych;
2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu dostaw, który zawiera dostawy określone powyżej oraz w Części V ust. 1 pkt 2 lit c SIWZ – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w formie oryginału;
2. pełnomocnictwo lub umocowanie prawne w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
- dla części zamówienia nr 1 – 9 500,00 zł;
- dla części zamówienia nr 2 – 11 000,00 zł.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy poza przypadkami wymienionym w art. 144 ust. 1 ustawy, w następujących przypadkach:
1. w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy;
2. w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy;
3. w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji umowy;
4. w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy.
|
Kryt 0 |
cena ofertowa brutto
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|