Dostawa prasy oraz dostęp do serwisów elektronicznych na rok 2017 dla części I/II/III

Data publikacji 2016-12-09
Data zakończenia 2016-12-19 09:00:00
Instytucja Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 364001 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie 12 miesięcy dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą”, kolportowanych przez Wykonawcę, do siedzib Zamawiającego w Warszawie (4 obiekty) oraz do oddziału regionalnego w wersji papierowej wraz z dostępem do bezpłatnych wersji on-line oraz dostępem do wykupionych wersji
on-line, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki oraz dostępy on-line -prasa krajowa”, części II: „Czasopisma specjalistyczne krajowe”, części III: „Prasa zagraniczna oraz dostępy on–line do prasy zagranicznej”, stanowiącym Załączniki nr 2-4 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy
dla części I/II/III stanowiącego Załącznik nr 5
do SIWZ.

W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do siedzib Zamawiającego:
- Plac Powstańców Warszawy 1, recepcja, Warszawa
- ul. Niedźwiedzia 6 e, recepcja, Warszawa
- ul. Jasna 12, recepcja, Warszawa
- ul. Jasna 8, recepcja, Warszawa (od daty wskazanej przez Zamawiającego)
oraz:
- do oddziału w Gdańsku (80-819), ul. Okopowa 1.

Prasa polska będzie dostarczana w pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga, aby pakiety były dostarczane w następujących godzinach:
- do godziny 6:00 w lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1,
- do godziny 7:30 w pozostałych lokalizacjach w Warszawie oraz w oddziale
w Gdańsku.

1. Wykonawca będzie dostarczał dzienniki i tygodniki w dniu ich ukazania się na rynku. Jeżeli dzień ukazania się będzie dniem wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. W szczególnie uzasadnionych wypadkach, po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać dzienniki i tygodniki w dni wolne od pracy.
2. Wykonawca będzie dostarczał prasę (inną niż dzienniki i tygodniki), w terminie najpóźniej 3 dni od dnia ukazania się ich na rynku.
3. Wykonawca będzie dołączał do prasy dodatki, które są wliczone w zwykłą cenę danego tytułu.
4. Wykonawca będzie uwzględniał zmiany dokonywane przez Zamawiającego w rodzaju i liczbie zamawianych tytułów prasowych.
5. Wykonawca będzie niezwłocznie rozpatrywał reklamacje, a w przypadku ich uwzględnienia, realizował uwagi Zamawiającego:
a) w odniesieniu do prasy codziennej – w przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego do godz. 10:00, w dniu złożenia reklamacji do godz. 16:00,
b) w odniesieniu do prasy codziennej – w przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego po godz. 10:00, wraz z prasą dnia następnego,
6. c) w odniesieniu do pozostałej prasy – następnego dnia roboczego od dnia złożenia reklamacji do godz. 16:00.Wykonawca będzie niezwłocznie powiadamiał Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prenumerowanej prasy (np.: zmiana tytułu, częstotliwość ukazywania
się lub wycofanie tytułu z rynku), przy czym zaprzestanie dostarczania danego tytułu będzie stanowiło podstawę do obniżenia wypłacanego Wykonawcy wynagrodzenia
o kwotę równą cenie niedostarczonych egzemplarzy danego tytułu.
7. Wykonawca będzie niezwłocznie informował Zamawiającego o ewentualnych opóźnieniach lub brakach w dostawach wynikających z działania tzw. siły wyższej.
8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu hasła dostępu do bezpłatnych oraz płatnych wersji on-line tytułów prasowych.
9. Wykonawca będzie systematycznie przesyłał prasę w wersji on-line na adresy wskazane przez Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia.

Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości umowy zawartej z wybranym Wykonawcą.

UWAGA: Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą – w przeciwnym wypadku tj. pominięcia którejkolwiek z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, oferta zostanie odrzucona.



Opis

Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie 12 miesięcy dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą”, kolportowanych przez Wykonawcę, do siedzib Zamawiającego w Warszawie (4 obiekty) oraz do oddziału regionalnego w wersji papierowej wraz z dostępem do bezpłatnych wersji on-line oraz dostępem do wykupionych wersji
on-line, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki oraz dostępy on-line -prasa krajowa”, części II: „Czasopisma specjalistyczne krajowe”, części III: „Prasa zagraniczna oraz dostępy on–line do prasy zagranicznej”, stanowiącym Załączniki nr 2-4 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy
dla części I/ II/ III stanowiącego Załącznik nr 5
do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie 12 miesięcy dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą”, kolportowanych przez Wykonawcę, do siedzib Zamawiającego w Warszawie (4 obiekty) oraz do oddziału regionalnego w wersji papierowej wraz z dostępem do bezpłatnych wersji on-line oraz dostępem do wykupionych wersji
on-line, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki oraz dostępy on-line -prasa krajowa”, części II: „Czasopisma specjalistyczne krajowe”, części III: „Prasa zagraniczna oraz dostępy on–line do prasy zagranicznej”, stanowiącym Załączniki nr 2-4 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy
dla części I/ II/ III stanowiącego Załącznik nr 5
do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie 12 miesięcy dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej „prasą”, kolportowanych przez Wykonawcę, do siedzib Zamawiającego w Warszawie (4 obiekty) oraz do oddziału regionalnego w wersji papierowej wraz z dostępem do bezpłatnych wersji on-line oraz dostępem do wykupionych wersji
on-line, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym dla części I: „Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki oraz dostępy on-line -prasa krajowa”, części II: „Czasopisma specjalistyczne krajowe”, części III: „Prasa zagraniczna oraz dostępy on–line do prasy zagranicznej”, stanowiącym Załączniki nr 2-4 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy
dla części I/ II/ III stanowiącego Załącznik nr 5
do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Ulica Pl. Powstańców Warszawy
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00030
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 262 57 77
Fax 22 262 52 74; 262 52 70
Email renata.sobieraj@knf.gov.pl
Internet www.knf.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Adres strony url www.knf.gov.pl
Regon 14067464900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Minimalny procent zatrudnienia nie dotyczy
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.knf.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.knf.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 0003
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne nie dotyczy
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest do złożenia oferty
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa
Numer referencyjny DAI/WZP/231/73/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 257423.67
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca może powierzyć, zgodnie ze złożoną ofertą, wykonanie części zamówienia Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom, pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. 2. Wykonawca oświadcza, że wykona przy udziale Podwykonawców następujące dostawy: 1)………………………………………………………………………..…………………… 2)……………………………………………………………………..……………………… 3) ………………………………………………………………………………..….……….. Pozostałe dostawy Wykonawca wykona siłami własnej firmy. 3.Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniechania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników, jak za własne działania i zaniechania. 4. Wykonawca może: 1) powierzyć części zamówienia Podwykonawcom, mimo że nie wskazał w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom. 2) wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż w Ofercie. 3) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w Ofercie. 4) zrezygnować z Podwykonawstwa. 5.Wykaz podwykonawców lub innych podmiotów, na których zasoby powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 b ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 3 do Umowy. 6. Zgodnie z treścią art. 36b ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie nowego Podwykonawcy. 7. Zmiana Podwykonawcy umieszczonego w wykazie, o którym mowa w ust. 5 wymaga sporządzenia aneksu. 8. W celu dokonania zmiany, o której mowa w ust. 7, Wykonawca złoży wniosek o zmianę Podwykonawcy przed przystąpieniem nowego Podwykonawcy do realizacji części Umowy powierzonej Podwykonawcy, w terminie umożliwiającym jego ocenę zgodnie z ust. 6. 9. Do wniosku Wykonawca załączy dokumenty odpowiednio potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie tego postępowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający będzie żądał oświadczeń i dokumentów zgodnie z art. 36 ba ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 10. Umowa Wykonawcy z Podwykonawcą powinna określać: 1) termin zapłaty wynagrodzenia nie dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, 2) że Zamawiający zapłaci bezpośrednio Podwykonawcy kwotę należytego wynagrodzenia bez odsetek w przypadku uchylania się przez Wykonawcę od obowiązku zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, którzy zawarli zaakceptowane przez Zamawiającego Umowy o Podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy, 3) zakres dostaw do wykonania przez Podwykonawcę (dalszego Podwykonawcę), sposób realizacji, które nie mogą być sprzeczne z umową zawartą z Zamawiającym, 4) termin realizacji dostaw objętych umową, przy czym termin ten nie może przekraczać terminu realizacji zamówienia określonego w umowie z Zamawiającym, 5) wysokość wynagrodzenia Podwykonawcy (dalszego Podwykonawcy) za wykonanie danego zakresu dostawy. 11. Umowa o Podwykonawstwo nie może zawierać postanowień: 1) uzależniających uzyskanie przez Podwykonawcę płatności od Wykonawcy od zapłaty przez Zamawiającego Wykonawcy wynagrodzenia obejmującego zakres dostaw wykonanych przez Podwykonawcę, 2) uzależniających zwrot Podwykonawcy kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę, od zwrotu zabezpieczenia wykonania umowy przez Zamawiającego Wykonawcy, 3) sprzecznych z postanowieniami umowy zawartej z Wykonawcą lub sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa. 12. Zawarcie Umowy o Podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy, powinno być poprzedzone akceptacją projektu umowy przez Zamawiającego. 13. Możliwość zapłaty bezpośredniej, o której mowa w ust. 10 pkt 2 dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o Podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy. 14. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu projektu Umowy o Podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy nie później niż 14 dni przed jej zawarciem. 15. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od dnia przedłożenia mu projektu Umowy o Podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy nie zgłosi na piśmie zastrzeżeń uważa się, że zaakceptował ten projekt. 16. Zamawiający jest uprawniony zgłosić zastrzeżenia lub sprzeciw do przedłożonego projektu umowy (zmiany umowy) w przypadku przedłożenia Umowy o Podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy niezgodnej z ust. 10 i 11, w terminie 14 dni od dnia jej przedłożenia Zamawiającemu. 17. W przypadku złożenia zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o Podwykonawstwo (zmiany umowy) – w przypadku ich nieusunięcia przez Wykonawcę w terminie 3 dni do ww. umowy, która została mu przedłożona. 18. Po akceptacji projektu Umowy o Podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub po bezskutecznym upływie terminu na zgłoszenie przez Zamawiającego zastrzeżeń, Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedłoży poświadczony za zgodność z oryginałem odpis Umowy o Podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia zawarcia tej umowy. Zamawiający traci uprawnienie do wniesienia do niej sprzeciwu po upływie 7 dni od dnia jej złożenia przez Wykonawcę. 19. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przedkładania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia, poświadczonego za zgodność z oryginałem, odpisu zawartej Umowy o Podwykonawstwo (jej zmiany), w celu weryfikacji, czy wskazane w niej terminy zapłaty wynagrodzenia nie są dłuższe niż 30 dni. 20. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedłoży wraz z projektem Umowy o Podwykonawstwo, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny dokument właściwy na status prawny Podwykonawcy, potwierdzający uprawnienia osób zawierających umowę w imieniu Podwykonawcy do jego reprezentowania. 21. Do zmian postanowień umowy o podwykonawstwo stosuje się zasady mające zastosowanie przy zawieraniu Umowy o podwykonawstwo. 22. Jeżeli w terminie określonym w umowie o podwykonawstwo, którą Zamawiający zaakceptował, Wykonawca nie zapłaci w całości lub w części wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, Podwykonawca może zwrócić się z żądaniem zapłaty wynagrodzenia bezpośrednio do Zamawiającego. 23. Zamawiający zobowiązany jest wezwać Wykonawcę do zgłoszenia uwag dotyczących zasadności zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia Wykonawcy żądania Podwykonawcy. 24. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę uwag, o których mowa w ust. 23, podważających zasadność bezpośredniej zapłaty, Zamawiający posiada uprawnienie do dysponowania wskazanymi kwotami zgodnie z postanowieniami art. 143 c ust. 5 ustawy Pzp (odmawia dokonania bezpośredniej zapłaty, dokonuje bezpośredniej zapłaty podwykonawcom, składa przedmiot żądania do depozytu sądowego). 25. Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Podwykonawcy należne wynagrodzenie, jeżeli Podwykonawca udokumentuje jego zasadność dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie i odbiór robót, a Wykonawca nie złoży w trybie określonym w ust. 23 i 24 uwag w sposób wystarczający wykazujących niezasadność bezpośredniej zapłaty. Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie bez odsetek należnych Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy. 26. Zamawiający podejmuje decyzję w przedmiocie płatności bezpośredniej na rzecz Podwykonawców w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania zapłaty. 27. Kwota należna Podwykonawcy zostanie uiszczona przez Zamawiającego w złotych polskich (PLN). 28. Kwotę zapłaconą Podwykonawcy lub skierowaną do depozytu sądowego Zamawiający potrąca z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 29. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany albo odsunięcia Podwykonawcy w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania zapłaty. 30. Zasady dotyczące Podwykonawców mają odpowiednie zastosowanie do dalszych Podwykonawców. 31. Jeżeli zobowiązania Podwykonawcy wobec Wykonawcy związane z wykonanymi usługami lub dostarczonymi częściami, obejmuje okres dłuższy niż okres gwarancyjny ustalony w umowie w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca po upływie okresu gwarancyjnego jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego dokonać cesji na jego korzyść uprawnień wynikających z tych zobowiązań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: dostawie prasy w wersji papierowej, oraz zapewniania dostępów do wersji elektronicznej prasy przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy i wartości rocznej nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto każde zamówienie. Część II Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: dostawie prasy w wersji papierowej, przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy i wartości rocznej nie mniejszej niż 25 000, 00 zł brutto każde zamówienie. Część III Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: dostawie prasy w wersji papierowej oraz zapewniania dostępów do wersji elektronicznej prasy, przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy i wartości rocznej nie mniejszej niż 60 000, 00 zł brutto każde zamówienie. Część IV Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 2 zamówienia (umowy) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: dostawie prasy w wersji elektronicznej, przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy i wartości rocznej nie mniejszej niż 10 000, 00 zł brutto każde zamówienie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia następujących dokumentów: 5.2.2.1. Wykazu dostaw (dla części I/II/III) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 9 do SWIZ (dla części I/II/III).
Inne dokumenty niewymienione Informacja na temat przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Wadium Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium dla części: - I w wysokości : 2000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - II w wysokości: 1000, 00 zł (słownie: tysiąc złotych), - III w wysokości: 2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych. Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana: 1) Wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2016 r. poz. 1265); 2) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; oraz gdy zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę – zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określone w postanowieniach ust. 3– 8. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany Umowy w drodze aneksu. 4. Wykonawca może przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 2. Wniosek powinien zawierać propozycję zmiany Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, a w szczególności: 1) Przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania Umowy oraz założenie co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń – takimi jak umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń; 2) Wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 2, na wysokość kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę: 3) Szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę. 5. W terminie 1 miesiąca od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami). 6. Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 1 miesiąca od dnia otrzymania kompletnego – w jego ocenie – wniosku. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. 7. W przypadku uwzględnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego, Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu do Umowy oraz jego podpisania. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dotyczyć będzie części Przedmiotu Umowy, wykonanego po dniu zawarcia aneksu. 8. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy, w przypadku wydania przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 2. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów. 9. Przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) niezbędnych do oceny Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust.1, mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jaki stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający. Postanowienia ust. 5-7 stosuje się odpowiednio, z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w każdym przypadku do zajęcia pisemnego stanowiska w terminie 1 miesiąca od dnia otrzymania wniosku od Zamawiającego. 10. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 3 ust.1 Umowy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy, w ujęciu brutto, ulegnie odpowiedniej zmianie, poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług – bez sporządzania aneksu do Umowy. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie Umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku. 11. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w § 1 ust. 4 zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% wartości umowy.
Kryt 0 a) Cena ofertowa brutto z uwzględnieniem rabatów
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 nie dotyczy
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)