Zakup ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym w ramach wykonywanych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej.

Data publikacji 2016-12-12
Data zakończenia 2016-12-20 12:00:00
Instytucja Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Bilety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 364629 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 601120006, 224590002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Olsztynek dowożonych do przedszkoli i szkół publicznym transportem zbiorowym w ramach wykonywanych przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej (regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym) w roku 2017 realizowanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907, z późn. zm.), ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1867, z późn. zm.), ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 915), ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 1138, z późn. zm.). Zakup biletów dotyczy przewozu uczniów na wskazanych przez Zamawiającego liniach komunikacyjnych i trasach zgodnie z obowiązującym na danej linii rozkładem jazdy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów oraz bezpłatnego przejazdu i miejsca siedzącego dla opiekunów ww. uczniów – po jednym opiekunie w autobusie, za wyjątkiem trasy VI, gdzie opiekę będzie sprawował kierowca. Wykaz linii oraz tras wraz z przybliżoną liczbą uczniów, godzinami rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach, rozkładem jazdy oraz miejsca wsiadania opiekunów stanowi Załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. Przy czym Zamawiający zastrzega, że rozkłady jazdy przewoźnika i ich aktualizacje winny uwzględniać potrzeby wynikające ze szkolnych planów lekcyjnych oraz z okazjonalnych rozkładów w czasie przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów, rekolekcji, świąt i imprez szkolnych, odpracowywania dnia nauki w sobotę, dnia rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych, ale nie wolnych od innych form zajęć organizowanych w tych dniach itp., a liczba nabywanych biletów może ulegać zmianom - zwiększeniu lub zmniejszeniu. W przypadku uczniów korzystających z dowozów w jedną stronę - do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone są o 50%. Okres objęty dowożeniem od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., tj. przez 10 miesięcy (przerwę świąteczną traktuje się jako dni, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i opiekuńcze lub opiekuńcze).


Opis

Zakup biletów dotyczy przewozu uczniów na linii komunikacyjnej i trasach I-II zgodnie z obowiązującym na danej linii rozkładem jazdy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie wykonywanie przewozów autobusem posiadającym minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów, w tym zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów i 1 miejsca siedzącego i bezpłatnego przejazdu dla opiekuna ww. uczniów. Wykaz linii oraz tras wraz z przybliżoną liczbą uczniów, godzinami rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach, rozkładem jazdy oraz miejsca wsiadania opiekunów stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.Zakup biletów dotyczy przewozu uczniów na linii komunikacyjnej i trasach III-VII zgodnie z obowiązującym na danej linii rozkładem jazdy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie wykonywanie przewozów 3 autobusami posiadającym minimum 40 miejsc siedzących dla pasażerów, w tym zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów i 1 miejsca siedzącego i bezpłatnego przejazdu dla opiekuna ww. uczniów na trasach III-VI oraz jednym autobusem posiadającym minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów, w tym zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów i 1 miejsca siedzącego i bezpłatnego przejazdu dla opiekuna ww. uczniów na trasie VII. Na trasie VI opiekę sprawuje kierowca. Wykaz linii oraz tras wraz z przybliżoną liczbą uczniów, godzinami rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w poszczególnych placówkach, rozkładem jazdy oraz miejsca wsiadania opiekunów stanowi Załącznik nr 2A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
Ulica ul. Górna
Nr domu 5
Miejscowość Olsztynek
Kod Pocztowy 11015
Panstwo Polska
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 895 192 506
Fax 895 194 468
Email zasip@olsztynek.pl
Adres strony url http://zasipolsztynek.bip.gov.pl
Regon 51038447700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://zasipolsztynek.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zasipolsztynek.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty zamknięte należy dostarczyć osobiście, pocztą lub przez posłańca.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pok. nr 2.
Numer referencyjny ZASiP.260.4.2016
Rodz zam U
Okres2c 01/01/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2)licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie wykonawcy wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lum grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1)koncesji, zezwolenia licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika do SIWZ; 2) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę wg Załącznika do SIWZ; 3)wypełniony wykaz tras i liczba biletów wraz z podaną ceną jednostkową biletu miesięcznego – wg Załącznika do SIWZ; 4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1)Zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana: liczby uczniów, liczby opiekunów, godzin dowozu i odwozu, przystanków, 2)Zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, 3)Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencja winy którejkolwiek ze stron.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)