1.Przedmiot zamówienia stanowią Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łyszkowicach w roku 2017 zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30.04.2004r.), rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594)
2. Przedmiot zamówienia podzielony został odpowiednio na 8 części, zgodnie z załącznikami nr od 1A do 1H, które stanowią załączniki do oferty i integralną część SIWZ.
3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć w postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Każda część zamówienia musi być złożona w osobnej kopercie i opisana zgodnie z zapisem rozdziału XII pkt 2 SIWZ
4. Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawę artykułów żywnościowych na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb DPS-u, składanych pisemnie (faksem, drogą elektroniczną) lub przez pracownika DPS telefonicznie.
5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówione produkty na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego ( magazyn DPS i kuchnia, zgodnie z załącznikami nr 5 od 1A do 1H).
6. Odbiór artykułów żywnościowych odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego po każdorazowym stwierdzeniu zgodności z zamówieniem, jakością i po podpisaniu przez obie strony dokumentu odbioru dostawy.
7. Produkty dostarczane nie mogą stwarzać żadnego niebezpieczeństwa zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców Zamawiającego. Jeżeli zostaną ujawnione jakiekolwiek niebezpieczeństwa związane z uszkodzeniem produktu lub stwierdzeniem złej daty ważności do spożycia, stwierdzeniem cech popsucia produktu lub cech braku świeżości, Zamawiający wycofa produkt z dostawy a Wykonawca winien wadliwą partię wymienić na tożsame produkty wolne od wad na własny koszt.
8. Zamawiający sprawdzi przedmiot zamówienia przy każdej dostawie i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, zakwestionowania jakości towaru, nastąpi wymiana towaru na towar dobrej jakości w tym samym dniu.
9. W przypadku braków asortymentowych Wykonawca niezwłocznie uzupełni brakujący towar.
10. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
11. Dostarczane produkty winny posiadać długi termin przydatności do spożycia zapewniający bezpieczne zużycie dostarczonych produktów a oznaczenie terminu ważności musi być czytelne.
12. Opakowania transportowe winny być nie naruszone.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnej ilości artykułów określonych w formularzu cenowym.
14. Podane ilości w formularzu cenowym stanowią wielkości szacunkowe. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszych ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują uprawnienia do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb a także do rezygnacji z niektórych pozycji w wysokości do 30 % ilości poszczególnego asortymentu wskazanego w ofercie. W tym przypadku nie będzie wymagane sporządzenie aneksu do umowy zmniejszającego jej wartość.
15. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać zmiany rodzaju oferowanego produktu, który będzie objęty umową.
16. Dostarczane produkty żywnościowe w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
17. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. Produkty równoważne mają mieć te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwę, estetykę, konsystencję, kaloryczność. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
18. UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego , Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
OpisJaja świeże
klasa L 63g – 73 g
Dostawa 4 x w miesiącu
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie.Ryby przetworzone i konserwowane
Dostawa 4 x w miesiącu
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie.
Dostawa 4 x w miesiącu
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie.„Produkty mleczarskie” „Tłuszcze roślinne”
Dostawa 3 x w tygodniu w godzinach rannych tj. 6:00-10:00, w przypadku gdyby dostawca nie posiadał produktów o takiej gramaturze musi przeliczyć oferowane produkty do wymaganej gramatury przez zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie.Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne: Mięso wieprzowe, Mięso wołowe, Wędliny, Wyroby podrobowe
Dostawa 1 x w tygodniu (środa lub czwartek)
Należy podać cenę netto i cenę brutto za 1 kg i podsumować w punktach każdy pkt. od 1 do 4 osobno.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie.Drób, Dostawa 4 x w miesiącu
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie.Produkty mrożone owoce, warzywa i produkty podobne, Produkty mączneJabłka, Dostawa 2 x w miesiącu.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego
|
Ulica |
Łyszkowice 64
|
Miejscowość |
Koniusza
|
Kod Pocztowy |
32104
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
0-12 386-95-25, 386-90-04
|
Fax |
0-12 386-95-25 wew. 100
|
Email |
lyszsoc@interia.pl
|
Internet |
Nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Adres strony url |
www.dpslyszkowice.pl
|
Regon |
29836000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpslyszkowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. Adama Chmielowskiego Łyszkowice 64 32-104 Koniusza
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Numer referencyjny |
AG.271.13.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, dokument wydrukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału
w postępowaniu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.
Zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Formularz ofertowy z załącznikami od 1A do 1H.
Wzór umowy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Wybor wyk |
Nie dotyczy
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1 Z zastrzeżeniem przypadków określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 -6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
2) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych. niezależnie od wszelkich czynników;
3) pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy,
4) wystąpienia Wykonawcy z wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na powierzenie Podwykonawcy części zamówienia, co do której Zamawiający nie zastrzegł osobistego wykonania przez Wykonawcę, a która nie była wskazana w złożonej przez Wykonawcę ofercie lub pomimo zobowiązania w ofercie wykonania zamówienia samodzielnie.
5) zmiany będą korzystne dla Zamawiającego,
6) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności na skutek zmian przepisów prawa
7) nastąpi zmiana stawek podatkowych
2 Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
3 O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem lub telefonicznie.
4 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Data składania wniosków |
20/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
nie dotyczy
|
Licytacja IV.4.7 |
nie dotyczy
|
Licytacja IV.4.8 |
Nie dotyczy
|
Licytacja IV.4.9 |
Nie dotyczy
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Nie dotyczy
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Czy unieważnienie |
Tak
|