Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów wymienionych w poniższej tabeli,
w szacunkowych ilościach podanych poniżej.
Chleb CPV 15811100-7
1.Chleb pszenno-żytni (krojony, metkowany, foliowany – folia perforowana BOPP, CPP, LDPE)Waga 1 szt. – 200g ilość 112000 kg.
2.Chleb pszenny (krojony, metkowany, foliowany – folia perforowana BOPP, CPP, LDPE)Waga 1 szt. – 200g -10000 kg
3.Chleb razowy (krojony, metkowany, foliowany – folia perforowana BOPP, CPP, LDPE)Waga 1 szt. – 200g iloć - 5500 kg
Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy:
1.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości. Termin przydatności do spożycia licząc od daty dostawy musi wynosić co najmniej 3 dni.
2.Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu powinien spełniać wymagania wymienione
w obowiązujących krajowych i unijnych przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywnością,
a w szczególności:
a)Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2015 poz. 594
z późn. zm.);
b)Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015 poz. 678 z późn. zm.);
c)Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd
ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności
(Dz. Urz. WE L 31 z 01.02.2002, str. 1; Dz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463
z późn. zm.);
d)Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.
w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 - 54;
Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, tom 34, str. 319 – 337, z późn. zm.);
e)Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r.
w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004 r., str. 4 – 17, z późn. zm.);
f)Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 543/2011 ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw (Dz. U. UE. L.2011.157.1 z dnia 15 czerwca 2011r.);
g)Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 112, poz. 774).
/jeżeli dotyczy/
3.Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (44-268 Jastrzębie-Zdrój, ul. C.K. Norwida 23) własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi Wykonawca.
4.Dostawy realizowane co najmniej od poniedziałku do soboty w godzinach 800-1000 w terminach i ilościach uzgodnionych z przedstawicielami Zamawiającego. Każde zamówienie złożone będzie za pośrednictwem telefonu, faxu bądź e-mail najpóźniej do godziny 14°° w dzień poprzedzający dostawę. Zamawiający zastrzega, iż wjazd do jednostki będzie odbywał się bez zbędnej zwłoki, jednakże czas wjazdu pojazdu Wykonawcy może być ograniczony względami bezpieczeństwa jednostki penitencjarnej, co w konsekwencji może wydłużyć czas oczekiwania na wjazd na jej teren.
5.Ilość przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną, jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
6.Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zobowiązuje się do odbioru od Wykonawcy dostaw asortymentu obejmujących 70% (siedemdziesiąt procent) ilości przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający będzie żądał przy każdej dostawie wystawionego Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego.
7.Wymagania w zakresie znakowania i opakowań:
a)Produkt oznakowany będzie zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane:
-nazwę produktu ,
-masę netto,
-nazwę dostawcy-producenta, adres
-kraj pochodzenia
-warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem.
b)Materiały opakowaniowe i opakowania powinny być przechowywane w warunkach nieobniżających ich jakości, a przed użyciem sprawdzone pod względem uszkodzeń, czystości i zapachu.
8.Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zakład Karny
|
Ulica |
ul. C. K. Norwida
|
Nr domu |
23
|
Miejscowość |
Jastrzębie-Zdrój
|
Kod Pocztowy |
44268
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
324 759 230
|
Fax |
32 475 92 33
|
Email |
dkw_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl
|
Regon |
31980700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sw.gov.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
DKW-220/07/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12/01/201711/01/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek w przypadku gdy w ciągu ostatnich 3 lat wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę/-y chleba nie mniejszą niż 250.000,00 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw wymagany
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzpz.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zamieści informację, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp na stronie internetowej www.sw.gov.pl.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Wadium |
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.
2.Zamawiający określa wadium na kwotę 2500 zł PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)Pieniądzu;
b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
c)Gwarancjach bankowych;
d)Gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dZ. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22-12-2016r do godziny 10:00
Nazwa i numer konta:
Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju , ul. C.K.Norwida 23 44-268 Jastrzębie Zdrój
Konto: NBP O/O Katowice numer konta: 86 1010 1212 3069 0013 9120 0000
z dopiskiem ,, WADIUM NA DOSTAWY chleba znak postępowania D/Kw-220/07/2016,”
Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto zamawiającego.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Ilość przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną, jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zobowiązuje się do odbioru od Wykonawcy dostaw asortymentu obejmujących 70% (siedemdziesiąt procent) ilości przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy jedynie w przypadku, gdy wynikać to będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
22/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|