zakup oprogramowania do obsługi Zakładu Mikrobiologii i Monitorowania Zakażeń Szpitalnych w Instytucie Kardiologii.

Data publikacji 2016-12-12
Data zakończenia 2016-12-20 09:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 364998 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481800003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

zakup oprogramowania do obsługi Zakładu Mikrobiologii i Monitorowania Zakażeń Szpitalnych w Instytucie Kardiologii.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Instytut Kardiologii
Ulica ul. Alpejska
Nr domu 42
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04628
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 228 120 440
Fax 228 126 732
Email dh@ikard.pl
Adres strony url www.ikard.pl
Regon 83758300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w fomie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres jak poniżej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Kardiologii, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 330
Numer referencyjny Znak sprawy: 079/2016
Rodz zam U
Okres2c 13
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie w zakresie instalacji, konfiguracji, szkoleń i wdrożenia należy wykonać w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 2. Zamówienie w zakresie usługi serwisowej (serwis techniczny, nadzór autorski) należy wykonywać przez okres 12 miesięcy od dnia następnego po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru instalacji, konfiguracji, szkoleń i wdrożenia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zrealizowali/ realizują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej (wdrożenie Laboratoryjnego Systemu Informatycznego w zakresie badań analitycznych i mikrobiologicznych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy– w tym okresie- usługę co najmniej 1 (jednego) wdrożenia Laboratoryjnego Systemu Informatycznego w zakresie badań analitycznych i mikrobiologicznych odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) i terminem realizacji nie przekraczającym 4 tygodni, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. II. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. I.1) składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. I. i II.1. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. I. i II.1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126).
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z rozdz. VII pkt 1 ppkt 2 lit c), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wg Załącznika nr 6 do SIWZ oraz załącza dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione I. Informacja Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – Załącznik nr 4 do SIWZ. II. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci I. 1. Wykonawca wypełnia i załącza do oferty formularz– szczegółowy opis funkcjonalności (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia podanych przez Wykonawcę parametrów w Załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni zaoferowanego systemu (wersja testowa, demonstracyjna) na nośniku elektronicznym (wybór nośnika do decyzji Wykonawcy). Dostarczony system ma zawierać wszystkie funkcjonalności oferowane przez Wykonawcę. System ma być dostarczony do Zamawiającego w postaci umożliwiającej przeprowadzanie prezentacji/ testów oferowanego rozwiązania pod kątem spełnienia wymagań i parametrów z Załącznika nr 2 do SIWZ. Celem prezentacji jest weryfikacja stopnia gotowości i jakości oferowanego Systemu do wdrożenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prezentacji Systemu na podstawie scenariuszy opisanych przez Zamawiającego z wykorzystaniem wersji demonstracyjnej. Zamawiający nie dopuszcza prezentacji poglądowych z użyciem programowania prezentacyjnego np. Microsoft Power Point (lub równoważnych), Zamawiający wymaga, aby prezentacja była przeprowadzona na działającej wersji demonstracyjnej Systemu. Przed przystąpieniem do testów Wykonawca zaprezentuje Zamawiającemu przygotowaną wersję demonstracyjną Systemu. Wymagania odnośnie wersji demonstracyjnej: 1) Wersja demonstracyjna Systemu musi być wykonana w tej samej technologii co System oferowany w niniejszym postępowaniu. 2) Wersja demonstracyjna zostanie przygotowane tak, by możliwe było uruchomienie przygotowanego serwera aplikacji i bazy danych jako maszyny wirtualnej (VMware, VirtualBOX lub równoważne)- pod kontrolą serwera o następującej konfiguracji: - system operacyjny: MS Windows Server, Linux - brak połączenia z siecią Internet 3) Nośnik elektroniczny musi być tak przygotowany, by można było uruchomić wirtualną instancję serwera aplikacji z użyciem narzędzi zamieszczonych na dostarczonym nośniku. Wersja demonstracyjna musi działać i być dostępna do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 4) Wersja demonstracyjna dołączona do systemu ma umożliwić przeprowadzenie prezentacji systemu w zakresie zgodnym z funkcjami wymienionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ. 5) Wersja demonstracyjna musi zawierać również instrukcję w postaci elektronicznej, która umożliwi Zamawiającemu samodzielne wykonanie prezentacji Systemu oraz odtworzenie „obrazu” Systemu zainstalowanego na dysku/ dyskach komputera typu desktop/laptop. 6) Dostarczona dokumentacja musi obejmować co najmniej instrukcje w zakresie funkcji, jakie będą poddawane testom (wymienione w Załączniku nr 2 do SIWZ). 7) W dostarczonej wersji demonstracyjnej systemu winny być skonfigurowane konta użytkowników, (co najmniej 5) umożliwiające przetestowanie zagadnień związanych z praca w Systemie. 8) W dostarczonej wersji demonstracyjnej systemu winny być skonfigurowane przykładowe badania, (co najmniej 5 dowolnego typu) tak, by Zamawiający mógł przetestować wymagane w tym zakresie funkcje badanego systemu. 9) Dostarczona wersja demonstracyjna powinna umożliwiać przeprowadzenie badań w sposób manualny (bez podpięcia i konfiguracji aparatu/analizatora w systemie). 10) Wraz z wersją demonstracyjną systemu należy dostarczyć wykaz haseł i loginów skonfigurowanych w systemie. II. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Kryt 0 Oferowana cena (brutto)
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)