Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
|
Ulica |
ul. Stawki
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00193
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 531 03 00
|
Fax |
22 531 03 01
|
Email |
doa@giodo.gov.pl
|
Regon |
1304909700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.giodo.gov.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
DAT-2210-10/16
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 24.000,00 zł; części 2 – 48.000,00 zł; części 3 – 40.000,00 zł; części 4 – 75.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że co najmniej dwie usługi o wartości:
a) dla części nr 1 – minimum 24.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla oprogramowania umożliwiającego łączenie i wymianę informacji, w tym przesyłanie dokumentów elektronicznych, pomiędzy systemami teleinformatycznymi podmiotów publicznych, a systemami podmiotów nie będącymi podmiotami publicznymi,
b) dla części nr 2 – minimum 48.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) jako środka komunikacji elektronicznej, o którym mowa w art. 3 pkt 17 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2005 r. Nr 64, poz. 565),
c) dla części nr 3 – minimum 40.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla systemu Elektroniczny System Obiegu Dokumentów,
d) dla części nr 4 – minimum 75.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla systemu Asseco Softlab ERP,
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a każda z tych usług była, bądź jest wykonywana przez okres co najmniej 12 miesięcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną brutto minimum dla: części 1 – 24.000,00 zł; części 2 – 48.000,00 zł; części 3 – 40.000,00 zł; części 4 – 75.000,00 zł.
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów, że co najmniej dwie usługi o wartości:
a) dla części nr 1 – minimum 24.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla oprogramowania umożliwiającego łączenie i wymianę informacji, w tym przesyłanie dokumentów elektronicznych, pomiędzy systemami teleinformatycznymi podmiotów publicznych, a systemami podmiotów nie będącymi podmiotami publicznymi,
b) dla części nr 2 – minimum 48.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) jako środka komunikacji elektronicznej, o którym mowa w art. 3 pkt 17 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2005 r. Nr 64, poz. 565),
c) dla części nr 3 – minimum 40.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla systemu Elektroniczny System Obiegu Dokumentów,
d) dla części nr 4 – minimum 75.000,00 zł brutto każda – w zakresie usług dotyczących wsparcia technicznego dla systemu Asseco Softlab ERP,
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a każda z tych usług była, bądź jest wykonywana przez okres co najmniej 12 miesięcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony przez posiadacza autorskich praw majątkowych (Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie) do ingerencji w system – dotyczy Części nr 2.
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony przez posiadacza autorskich praw majątkowych (R-DATA Sp. z o.o.) do ingerencji w system – dotyczy Części nr 3.
3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony przez posiadacza autorskich praw majątkowych (Asseco Business Solutions S.A.) do ingerencji w system – dotyczy Części nr 4.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Data składania wniosków |
21/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
08:30
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|