Odnowienie i świadczenie usługi wsparcia technicznego i subskrypcji dla posiadanego przez ARR sprzętu informatycznego i oprogramowania, wchodzącego w skład posiadanej przez ARR infrastruktury bezpieczeństwa Check Point

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-21 12:00:00
Instytucja Agencja Rynku Rolnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365620 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa odnowienia i świadczenia usługi wsparcia technicznego i subskrypcji (Collaborative Standard Support dla konta Zamawiającego o numerze: 0005875608) dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego i oprogramowania, wchodzącego w skład posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury bezpieczeństwa Check Point, zwanych dalej łącznie „sprzętem i oprogramowaniem”, wyszczególnionym w załączniku nr 7 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU - załącznik nr 7 do SIWZ), realizowana na zasadach określonych w § 5 IPU, do dnia 31.12.2017 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Agencja Rynku Rolnego
Ulica ul. Karolkowa
Nr domu 30
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01207
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 661 72 72
Fax 22 376 73 79
Email zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
Adres strony url www.arr.gov.pl
Regon 622243400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria).
Numer referencyjny 60/2016
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych). Warunek zostanie spełniony także w przypadku gdy suma wysokości posiadanych środków finansowych i/lub zdolności kredytowej będzie wynosiła co najmniej 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych). 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej adekwatne do przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 IPU na kwotę nie mniejszą niż 650 000,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji co najmniej jednorocznego wsparcia technicznego dla infrastruktury bezpieczeństwa Check Point o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 (jednym) certyfikowanym przez producenta oprogramowania Check Point specjalistą technicznym w zakresie produktów aktywnych na koncie Agencji Rynku Rolnego (kontrakt nr 0005875608). W każdym przypadku, kiedy w powyższych wymaganiach wobec osoby wskazano wymaganie określające posiadanie określonego certyfikatu danego producenta oprogramowania, Zamawiający rozumie przez to certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu instalacji, konfiguracji, parametryzacji, wsparcia technicznego oraz obsługi danego oprogramowania w stopniu, co najmniej podstawowym zgodnie z zakresem szkoleń lub programem certyfikacji prowadzonym przez danego producenta. Wymagane jest, aby każdy taki certyfikat był wystawiony bezpośrednio przez danego producenta oprogramowania lub przez niezależny od wykonawcy ośrodek szkoleniowy - treningowy lub partnera biznesowego, posiadającego akredytację do prowadzenia certyfikacji lub szkoleń udzieloną przez producenta oprogramowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych). 4.Dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 650 000,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium 1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy 60/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 lit. b) – e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b) – e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 lit. b) – e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy, w szczególności: a) w przypadku zmiany adresu CP Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres CP Zamawiającego; b) w przypadku zmiany adresu CZ Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres CZ Zamawiającego; c) w przypadku zmiany adresu OT Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres OT Zamawiającego; d) w przypadku zmiany Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w § 2 ust. 12 pkt b) Umowy; e) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych; f) zmiana terminów - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)