Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Agencja Rynku Rolnego
|
Ulica |
ul. Karolkowa
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01207
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 661 72 72
|
Fax |
22 376 73 79
|
Email |
zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arr.gov.pl
|
Regon |
622243400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria).
|
Numer referencyjny |
60/2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych). Warunek zostanie spełniony także w przypadku gdy suma wysokości posiadanych środków finansowych i/lub zdolności kredytowej będzie wynosiła co najmniej 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych).
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej adekwatne do przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 IPU na kwotę nie mniejszą niż 650 000,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na realizacji co najmniej jednorocznego wsparcia technicznego dla infrastruktury bezpieczeństwa Check Point o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 (jednym) certyfikowanym przez producenta oprogramowania Check Point specjalistą technicznym w zakresie produktów aktywnych na koncie Agencji Rynku Rolnego (kontrakt nr 0005875608).
W każdym przypadku, kiedy w powyższych wymaganiach wobec osoby wskazano wymaganie określające posiadanie określonego certyfikatu danego producenta oprogramowania, Zamawiający rozumie przez to certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu instalacji, konfiguracji, parametryzacji, wsparcia technicznego oraz obsługi danego oprogramowania w stopniu, co najmniej podstawowym zgodnie z zakresem szkoleń lub programem certyfikacji prowadzonym przez danego producenta. Wymagane jest, aby każdy taki certyfikat był wystawiony bezpośrednio przez danego producenta oprogramowania lub przez niezależny od wykonawcy ośrodek szkoleniowy - treningowy lub partnera biznesowego, posiadającego akredytację do prowadzenia certyfikacji lub szkoleń udzieloną przez producenta oprogramowania.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę 600 000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy złotych).
4.Dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 650 000,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego
w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7,
nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy
60/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 lit. b) – e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające
z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b) – e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa
w ust. 2 lit. b) – e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy, w szczególności:
a) w przypadku zmiany adresu CP Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres CP Zamawiającego;
b) w przypadku zmiany adresu CZ Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres CZ Zamawiającego;
c) w przypadku zmiany adresu OT Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres OT Zamawiającego;
d) w przypadku zmiany Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w § 2 ust. 12 pkt b) Umowy;
e) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych;
f) zmiana terminów - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym.
|
Kryt 0 |
CENA
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|