Sprzedaż osobom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej artykułów spożywczych potrzeby w oparciu o wartościowe bony towarowe w 2016r

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-20 09:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie
Miejscowość Śrem
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366114 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca dostarcza sukcesywnie zamawiającemu (za pokwitowaniem) bony towarowe o nominale 5,- 10,- 20,- 40,- 50,- 80,- 100,- wykonane na własny koszt w ilościach zgodnych z zamówieniem.
Wykonawca jest zobowiązany sprzedawać posiadaczowi bonów towarowych produkty w ilościach niezbędnych do zaspokajania rodzinnych potrzeb z wyłączeniem papierosów, napojów alkoholowych (w tym napoje alkoholowe do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwo). Nie dopuszcza się sprzedawania artykułów jednorazowo powyżej 5 opakowań, 10 sztuk względnie powyżej 3 kg w przypadku produktów na wagę.
7. Wykonawca jest zobowiązany sprzedawać posiadaczowi bonów towarowych oznaczonych napisem „Program dożywianie” tylko produkty żywnościowe w ilościach niezbędnych do zaspokajania rodzinnych potrzeb z wyłączeniem papierosów, napojów alkoholowych (w tym napoje alkoholowe do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwo). Nie dopuszcza się sprzedawania żywności jednorazowo powyżej 5 opakowań, 10 sztuk względnie powyżej 3 kg w przypadku produktów na wagę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie
Ulica ul. Mickiewicza
Nr domu 40
Miejscowość Śrem
Kod Pocztowy 63100
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 612 836 107
Fax 612 833 989
Email ops@ops.srem.pl
Adres strony url www.ops.srem.pl
Regon 63200300600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ops.srem.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie i.. Roweckiego 31
Numer referencyjny OPS.V.221.24.2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst rozszerzenie zakresu usług maksymalnie o 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas O
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. posiadają możliwości lokalowe sklepu umożliwiające realizację bonów żywnościowych w ilości bonów jak w zamówieniu, tj. powierzchnia hali obsługi klientów nie może być mniejsza niż 350 m2. Dopuszcza się także łączną powierzchnię kilku sklepów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1/ Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2/ Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3/ Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4/ Oświadczenie wykonawcy o braku zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne 5/ Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6/ Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 8.4. siwz
Zakresie warunkow udzialu Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – zgodnie z załącznikiem do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1/ FORMULARZ OFERTOWY 2/ Koszyk produktów 3/ pełnomocnictwo
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmiana stawek podatku VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych, b) wydłużenie terminu realizacji umowy przy zachowaniu cen z oferty jednak nie dłużej niż o trzy miesiące, c) w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy ze względów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych lub lepszych parametrach. d) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Prawa zamówień publicznych.
Kryt 0 cena koszyka
Kryt 0p 30
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)