Dostawa artykułów spożywczych - Pakiet I

Data publikacji 2016-12-14
Data zakończenia 2016-12-21 10:00:00
Instytucja Centrum Integracji Społecznej
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366226 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - Pakiet I, miejscem dostaw będzie kuchnia mieszcząca się przy ul. Karpackiej 25 w Bytomiu.

2. Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 02.01.2017 – 30.09.2017 lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

część A – różne produkty spożywcze
część B – warzywa i owoce
część C – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
część D – ryby przetworzone i konserwowane
część E – produkty mleczarskie
część F – warzywa mrożone
część G – pieczywo
część H – jaja

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Integracji Społecznej
Ulica ul. Karola Miarki
Nr domu 10
Miejscowość Bytom
Kod Pocztowy 41902
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 32 283 15 48, 887070510
Email cis.bytom@interia.pl
Adres strony url www.cisbytom.pl
Regon 24351200000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.cisbytom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cisbytom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Integracji Społecznej ul. K. Miarki 10, 41-902 Bytom, sekretariat
Numer referencyjny CIS.272.2.2016
Rodz zam D
Okres2c 30/09/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1)formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).; 2) wypełnionego formularza – szczegółowej wyceny zamówienia dla danej części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca zgodnie z załącznikami A, B, C, D, E, F, G, H do niniejszej specyfikacji; UWAGA: wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcia, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty.oraz jeżeli dotyczy: 3) dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie – pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w tym cen jednostkowych w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT; 3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp. 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca przedkłada również w odniesieniu do każdego z wykonawców – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)