Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Saperska
|
Nr domu |
23
|
Miejscowość |
Leszno
|
Kod Pocztowy |
64100
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
655 299 096
|
Fax |
655 299 666
|
Email |
poczta@mzoleszno.com.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mzoleszno.com.pl/
|
Regon |
41141698100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.mzoleszno.com.pl/index.php?option=com_content&view=section&id=1&Itemid=74
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mzoleszno.com.pl/index.php?option=com_content&view=section&id=1&Itemid=74
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o. ul. Sapeska 23, 64-100 Leszno (sekretariat)
|
Numer referencyjny |
ZP/12/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
15
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę, polegającą na dostawie i montażu systemów monitoringu wizyjnego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN netto
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie at. 24 ust.5 pkt.1 pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt.5.2.2 SIWZ:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może załączyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt.5.2.3 SIWZ:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, sporządzonego według wzoru Załącznik nr 4
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1 i 7.2.
7.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.2.
7.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1. i 7.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7.8. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty, zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/ce ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa.
7.9. Dowód wniesienia wadium
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć opis techniczny (karty katalogowe) sprzętu wraz ze zdjęciami poglądowymi.
|
Wadium |
11.1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości:
15.000,00 PLN
11.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359).
11.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
mBank SA 51 1140 1124 0000 3090 9800 1001
z dopiskiem:
Wadium – przetarg na „Zakup i montaż wideorejestratorów w pojazdach Zamawiającego” -Znak sprawy ZP/10/2016
Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
11.4. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy złożyć wraz z ofertą, w oryginale, w osobnej kopercie wraz z kserokopią poświadczoną „za zgodność
z oryginałem”.
11.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
c) kwotę gwarancji/poręczenia;
d) termin ważności gwarancji/poręczenia;
e) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego upoważnionego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego upoważnionego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj.:
• jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
• jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3
i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe;
g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie
z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego upoważnionego;
i) jednocześnie Zamawiający upoważniony wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą.
11.6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa
w rozdziale 13 pkt. 1 niniejszej SIWZ.
11.7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.
11.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
11.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
11.10 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 11.2 (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN
w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
11.11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
11.12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.11 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11.17. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
20.5. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach:
a) wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanego przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i obiektywnie uzasadnione,
c) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia usług, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
d) urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT),
e) przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy,
f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
g) wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa,
h) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy:
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
22/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|