Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek

Data publikacji 2016-12-14
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Powiat Krakowski
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366828 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są oryginalne materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów oraz kserokopiarek lub równoważne zalecane do stosowania przez producentów wskazanych drukarek, faksów i kserokopiarek, z którymi będą użytkowane. 1) Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania regenerowanych materiałów eksploatacyjnych.2) Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta. 3) Okres przydatności do użycia materiałów wyszczególnionych w specyfikacji technicznej - minimum 12 miesięcy od daty dostawy częściowej.4) Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować (po ich zastosowaniu) utraty gwarancji producenta drukarki, faksu lub kserokopiarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.nr 1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Krakowski
Ulica Al. Słowackiego
Nr domu 20
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30037
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 12 634 42 70
Fax 126 335 294
Email zp@powiat.krakow.pl
Adres strony url www.powiat.krakow.pl
Regon 35155486700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/spkrakow
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składane przez Wykonawców wnioski o dopuszczenie o udziału w licytacji wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia uzupełnione w wyniku wezwania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie wniosków o dopuszczenie o udziału w licytacji w formie elektronicznej opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krakowie 30-037 Kraków, al. Słowackiego 20 fax.12/ 633-52-94 ; e-mail do korespondencji: zp@powiat.krakow.pl, mpierzchala@powiat.krakow.pl
Numer referencyjny TG/ZP-3/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował: co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek. Do wykazu wykonanych dostaw należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
Zakresie warunkow udzialu Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z dowodami ich należytego wykonania zgodnie z wzorem zał. nr 7
Inne dokumenty niewymienione We wniosku o dopuszczenie do udziału postępowaniu należy złożyć: 1. druk wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - zał. nr 2; 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków -zał. nr 3; 3. oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia- zał. nr 4; 4. oświadczenie dot. oferowanych materiałów - zał. r 5; 5. oświadczenie dot. grupy kapitałowej - zał. nr 6a lub 6b; 6. wykaz wykonanych usług wraz z dowodami należytego wykonania -zał. nr 7; 7. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 9. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym); 11. dowód wniesienia wadium; 12.szczegółowa specyfikacja przedmiotowa zał nr 1, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy . Wnioski, oświadczenia pełnomocnictwa - należy złożyć w oryginale ub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelki pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez wykonawcę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie dotyczące oferowanych materiałów - zał. nr 5
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w Getin Noble Bank S.A. PL 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 z dopiskiem „Wadium - Dostawa materiałów eksploatacyjnych”. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 2, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2-5 musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym: 1)w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 5.Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 2-5, należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Krakowie, pokój 312, III piętro, a kopie dołączyć do oferty. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a uPzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a uPzp.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena bru wykoanie całego zamówienia
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 www.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 http://bip.malopolska.pl/spkrakow
Licytacja IV.4.8 Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. Wykonawcy chcący wziąć udział w licytacji zobowiązani są do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie licytacji elektronicznej UZP (jeżeli nie są jeszcze zarejestrowanymi użytkownikami) oraz do przekazania swojego LOGINU zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji.
Licytacja IV.4.9 W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu.Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. Jednocześnie system nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej.Licytacja rozpoczyna się od ceny wywoławczej 375.000 zł brutto (trzysta siedemdziesiąt pięć tysięcy zł). Minimalny krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert) wynosi 500 zł (pięćset zł).
Etapy licytacji 1
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV IstotnePostanowienia wzór umowy stanowi zał. nr 8
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Wykonawca powinien zamieścić wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zaklejonej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego oraz posiadającą oznaczenia: Znak sprawy: TG/ZP-3/2016. „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek” NIE OTWIERAĆ PRZED 21 grudnia 2016 r. do godz. 12:15. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać wniosek w przypadku złożenia go po terminie. W dowolnym momencie przed upływem terminu składania wniosków każdy Wykonawca może zmienić lub wycofać swój wniosek. Wnioski należy składać nie później niż do dnia 21 grudnia 2016 r. do godz. 12:00 na adres: Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, pokój 203 (sekretariat główny) II piętro. Otwarcie złożonych wniosków nastąpi w dniu 21 grudnia 2016 r. o godz. 12:15 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie, Al. Słowackiego 20, w pokoju 105 (I piętro). Otwarcie wniosków o dopuszczenie o udziału w postępowaniu jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. Bezpośrednio przed otwarciem wniosków zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia wniosków podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców.
IV 6 5 Nie
Wartość zamknięcia licytacji 40 minut od otwarcia licytacji.
Wymagania zabezpieczenia umowy Wybrany w postępowaniu wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% zaoferowanej ceny. Regulacje, dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w paragrafie 3 wzoru umowy.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)