Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Powiat Krakowski
|
Ulica |
Al. Słowackiego
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30037
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
12 634 42 70
|
Fax |
126 335 294
|
Email |
zp@powiat.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.krakow.pl
|
Regon |
35155486700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.malopolska.pl/spkrakow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składane przez Wykonawców wnioski o dopuszczenie o udziału w licytacji wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia uzupełnione w wyniku wezwania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie wniosków o dopuszczenie o udziału w licytacji w formie elektronicznej opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Krakowie 30-037 Kraków, al. Słowackiego 20 fax.12/ 633-52-94 ; e-mail do korespondencji: zp@powiat.krakow.pl, mpierzchala@powiat.krakow.pl
|
Numer referencyjny |
TG/ZP-3/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował: co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek. Do wykazu wykonanych dostaw należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z dowodami ich należytego wykonania zgodnie z wzorem zał. nr 7
|
Inne dokumenty niewymienione |
We wniosku o dopuszczenie do udziału postępowaniu należy złożyć:
1. druk wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - zał. nr 2;
2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków -zał. nr 3;
3. oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia- zał. nr 4;
4. oświadczenie dot. oferowanych materiałów - zał. r 5;
5. oświadczenie dot. grupy kapitałowej - zał. nr 6a lub 6b;
6. wykaz wykonanych usług wraz z dowodami należytego wykonania -zał. nr 7;
7. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
8. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
9. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym);
11. dowód wniesienia wadium;
12.szczegółowa specyfikacja przedmiotowa zał nr 1, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy .
Wnioski, oświadczenia pełnomocnictwa - należy złożyć w oryginale ub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelki pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez wykonawcę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie dotyczące oferowanych materiałów - zał. nr 5
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych ) przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w Getin Noble Bank S.A. PL 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 z dopiskiem „Wadium - Dostawa materiałów eksploatacyjnych”.
3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 2, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2-5 musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym: 1)w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
5.Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 2-5, należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Krakowie, pokój 312, III piętro, a kopie dołączyć do oferty. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a uPzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a uPzp.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena bru wykoanie całego zamówienia
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
www.uzp.gov.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
http://bip.malopolska.pl/spkrakow
|
Licytacja IV.4.8 |
Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. Wykonawcy chcący wziąć udział w licytacji zobowiązani są do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie licytacji elektronicznej UZP (jeżeli nie są jeszcze zarejestrowanymi użytkownikami) oraz do przekazania swojego LOGINU zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji.
|
Licytacja IV.4.9 |
W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu.Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. Jednocześnie system nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej.Licytacja rozpoczyna się od ceny wywoławczej 375.000 zł brutto (trzysta siedemdziesiąt pięć tysięcy zł). Minimalny krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert) wynosi 500 zł (pięćset zł).
|
Etapy licytacji |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi zał. nr 8
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Wykonawca powinien zamieścić wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zaklejonej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego oraz posiadającą oznaczenia: Znak sprawy: TG/ZP-3/2016. „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek” NIE OTWIERAĆ PRZED 21 grudnia 2016 r. do godz. 12:15.
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać wniosek w przypadku złożenia go po terminie. W dowolnym momencie przed upływem terminu składania wniosków każdy Wykonawca może zmienić lub wycofać swój wniosek.
Wnioski należy składać nie później niż do dnia 21 grudnia 2016 r. do godz. 12:00 na adres: Starostwo Powiatowe w Krakowie, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, pokój 203 (sekretariat główny) II piętro. Otwarcie złożonych wniosków nastąpi w dniu 21 grudnia 2016 r. o godz. 12:15 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie, Al. Słowackiego 20, w pokoju 105 (I piętro). Otwarcie wniosków o dopuszczenie o udziału w postępowaniu jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. Bezpośrednio przed otwarciem wniosków zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia wniosków podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wartość zamknięcia licytacji |
40 minut od otwarcia licytacji.
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Wybrany w postępowaniu wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% zaoferowanej ceny. Regulacje, dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w paragrafie 3 wzoru umowy.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|