Opis przedmiotu zamówienia: dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Spółka z o.o. w roku 2017.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zamówieniem.
Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów będzie się odbywała do magazynu mieszczącego się na terenie MZO przy ul. Łukasiewicza 4 w Wołominie (05-200).
Worki do selektywnej zbiórki odpadów: z nadrukiem (na workach będzie widniał adres, dane kontaktowe Zamawiającego, znak graficzny odpadów, rodzaje odpadów jakie należy wrzucać oraz czego nie powinno się wrzucać do danego worka).Worki ze ściągaczem umieszczonym w tunelu w górnej części worka, bez szwu dennego ze zgrzewami bocznymi o następujących parametrach:
A) Worki w kolorze żółtym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,03mm, pojemność 120l. Ilość 280 000 sztuk
B) Worki w kolorze żółtym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,03mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 250 000 sztuk.
C) Worki w kolorze żółtym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,03mm, pojemność 110l. Ilość 120 000 sztuk.
Szata graficzna do worków stanowi załącznik do SIWZ odpowiednio: A- 7, B- 8, C- 9.
Worki do selektywnej zbiórki odpadów: z nadrukiem (na workach będzie widniał adres, dane kontaktowe Zamawiającego, znak graficzny odpadów, rodzaje odpadów jakie należy wrzucać oraz czego nie powinno się wrzucać do danego worka). Worki z zakładkami i z taśmą do zawiązywania o następujących parametrach:
D) Worki w kolorze niebieskim: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,04mm lub przy zachowaniu półprzeźroczystości i niezmiennej jakości i wytrzymałości z foli LDPE o grubości min 0,04mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 180 000 sztuk.
E) Worki w kolorze zielonym: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,05mm, pojemność 120l, wymiar 70x110cm. Ilość 120 000 sztuk.
F) Worki bezbarwne: wykonane z foli HDPE o grubości min 0,02mm lub LDPE o grubości min 0,04mm, pojemność worka 120l, wymiar 70x110cm, worek musi wytrzymać ciężar min 15kg. Ilość 160 000 sztuk.
G) Worki w kolorze niebieskim: wykonane z foli HDPE lub LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 110l. Ilość 100 000 sztuk.
H) Worki w kolorze zielonym: wykonane z foli HDPE lub LDPE o grubości min 0,06mm, pojemność worka 80l. Ilość 80 000 sztuk.
I) Worki w kolorze niebieskim: wykonane z foli LDPE o grubości min 0,03mm, pojemność worka 120l. Ilość 140 000 sztuk.
J) Worki w kolorze zielonym: wykonane z foli LDPE o grubości min 0,04mm, pojemność worka 80l. Ilość 140 000 sztuk.
Szata graficzna do worków stanowi załącznik do SIWZ odpowiednio: D- 10, E- 11, F- 12, G- 13, H- 14, I- 15, J- 16.
|
| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
| Ulica |
ul. Łukasiewicza
|
| Nr domu |
4
|
| Miejscowość |
Wołomin
|
| Kod Pocztowy |
05-200
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 318 14 92
|
| Fax |
22 318 14 07
|
| Email |
mzo@mzo.wolomin.pl
|
| Adres strony url |
www.mzo.wolomin.pl
|
| Regon |
14634872100000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzo.wolomin.pl; http://mzo.wolomin.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formi papierowej
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Sp. zo.o., ul. Łukasiewicza 4, 05-200 Wołomin
|
| Numer referencyjny |
ZP/9/2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
01/01/201731/12/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenie tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenie tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w celu potwierdzenie tego warunku wymaga aby wykonawca:
- w zakresie potencjału kadrowego – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenie tego warunku.
- w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) minimum dwie usługi w zakresie dostawy worków o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każda obejmujące swym zakresem dostawę worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca musi wykazać, że usługi te zostały wykonane należycie.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Deklaracja zgodności z wymogami zawartymi w dyrektywie Europejskiej 94/62/EC.
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (załącznik nr 4 do SIWZ),(w zakresie wskazanym w pkt. 5 SIWZ);
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
6) Próbki worków zgodnych z SIWZ bez szaty graficznej.
|
| Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT;
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację Umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmian przepisów prawa;
3) opóźnień w realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy;
4) zmiany nazwy oraz formy prawnej stron – w zakresie dostosowania postanowień umowy do tych
zmian;
5) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie postanowień umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
6) wprowadzenie innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
16.3 Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
95
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
22/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Le czy nast |
Nie
|
| Le czy nasta |
Nie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV IstotnePostanowienia |
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy , który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|