DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, HIGIENICZNYCH ORAZ WORKÓW NA ODPADY - ZP 50/16

Data publikacji 2016-12-14
Data zakończenia 2016-12-23 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367064 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007, 395142000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, HIGIENICZNYCH ORAZ WORKÓW NA ODPADY - 6 pakietów asortymentowych

Opis

"Ścierki do czyszczenia drobnych powierzchni, osuszania małych powierzchni i trudno dostępnych miejsc - 1 pozycja asortymentowa

Worki n odpady - 9 pozycji asortymentowychRęczniki papierowe - 1 pozycja asortymentowaPapier toaletowy - 2 pozycje asortymentoweRękawiczki gospodarcze - 1 pozycja asortymentowaMydło w płynie - 1 pozycja asortymentowa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Ulica Kniaziewicza
Nr domu 1/5
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-347
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel +48422516166
Fax +48422516166
Email zampubliczne@bieganski.com.pl
Adres strony url szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip
Regon 471219736
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Numer referencyjny ZP 50/16
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione • Formularz Oferta: Załącznik nr 1 do SIWZ. • Formularz Cenowy: Załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie Wykonawcy, że folia i barwniki, z której wykonane są worki nie zawierają przekraczalnych norm związków metali ciężkich i odpowiadają wymaganiom higienicznym zgodnie z wymaganiami zawartymi w artykule 3 i 4 Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 27.10.2004 r. 2.Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki dla oferowanych produktów. W przypadku preparatów dla, których sporządzenie kart charakterystyk nie jest wymagane prawem i Wykonawca takich kart nie posiada, zobowiązany jest złożyć oświadczenie informujące o tym, że produkt nie został sklasyfikowany jako niebezpieczny oraz: a) Nie zawiera substancji stwarzających zagrożenia dla zdrowia ludzkiego lub środowiska w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 1% wag. b) Nie zawiera substancji, która jest PBT lub vPvT lub która została umieszczona na liście substancji podlegających procedurze udzielania zezwoleń z powodów innych niż w lit. a) w stężeniach wynoszących osobno co najmniej 0,1% wag. c)Nie zawiera substancji, w przypadku której zostały określone we Wspólnocie najwyższe dopuszczalne stężenia w środowisku pracy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3. 2. Strony przewidują możliwość zmian umowy polegające na: 1) obniżeniu cen jednostkowych netto towaru, 2) zmianie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty, o której mowa w § 2 ust.1, 3) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, w okresie na jaki została zawarta 4) zmianie nazwy produktu, numerów katalogowych lub sposobu konfekcjonowania asortymentu określonego w załączniku do umowy, pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej oraz wszelkich innych parametrów i właściwości 5) zmianie objętego umową towaru (np. w sytuacji zakończenia produkcji) na asortyment o parametrach nie gorszych niż zamieszczony w ofercie, w tej samej cenie jednostkowej i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego, 6) zmianie dotyczącej nieistotnych postanowień umowy, tj. zmianie, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego 3. W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto wg załącznika nr 1 do umowy pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych i ich stosowanie nie wymaga aneksu.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 23/12/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)