Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej
|
Ulica |
ul. Wołoska
|
Nr domu |
141
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02507
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 234 87 37
|
Fax |
22 234 87 37
|
Email |
zamowienia@inmat.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Regon |
155400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 10 SIWZ
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, (II piętro, pokój 206)
|
Numer referencyjny |
WIM/ZP/20/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub
dokumentów: 1. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Za aktualny
uważa się dokument, w którym, w zakresie objętych nim faktów, utrzymują się okoliczności nim potwierdzone, ważny na
dzień wyznaczony jako termin składania ofert; 3. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie
wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza
oferty; 4. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania
się o zamówienia publiczne, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 5. dokumentów określonych w pkt.
6.3.1-6.3.4. SIWZ dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli
wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 6. W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty, o których
mowa w pkt. 6.3.1-6.3.4. SIWZ składa każdy z Wykonawców. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży któregokolwiek z
oświadczeń, o których mowa w pkt 6.3.1.-6.3.4. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o
których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości,
Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich
złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. W przypadku
składania oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w pkt 6.3.1-6.3.4. SIWZ składa każdy z Wykonawców 9. Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.3.1.-
6.3.2. SIWZ, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert; 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.7.1.
oraz 6.3.7.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej
osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony Formularz Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczno-gwarancyjna
na załączniku nr 1 do Formularza oferty; 3. w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik,
do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania
Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną
częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich
Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym
dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo,
kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę – poświadczoną za zgodność z oryginałem 4. Wykonawca w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca
złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do Formularza oferty
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana treści niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach uregulowań art.144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu. Wykonawca na piśmie
przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień Umowy w zakresie zmiany: 1) przedmiotu Umowy zaoferowanego w ofercie na równoważne lub o lepszych
parametrach, za cenę podaną w tej ofercie, w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot Umowy jest niedostępny na rynku i nie
narusza postanowień art. 140 ustawy Pzp. Wymianę przedmiotu Umowy należy uzgodnić z Użytkownikiem; 2) terminu
dostawy w przypadku wystąpienia siły wyższej; Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu
nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego
zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów
zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji
wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich
przez Wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje
budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; f) inne wydarzenia losowe. Strona dotknięta
czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować drugą Stronę faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie
pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich
trwania potwierdzane są przez właściwą Izbę Gospodarczą kraju Wykonawcy. Braków surowcowych, niedoborów siły
roboczej, zastosowania części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się za czynniki losowe; 3) zmiany urzędowej stawki VAT
lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację Umowy; 4) konieczności przesunięcia
terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 5) zmiana wysokości ceny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla
Zamawiającego i nie była możliwa wcześniej do przewidzenia; 6) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem
posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia
podwykonawców do wykonywania zamówienia; 7) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez
Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości
niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym
braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
22/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 6 |
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może
przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności
udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za
doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania
oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania
dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania
pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem
sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego
zakazu.
|
IV 6 5 |
Nie
|