: „Dostawę mięsa i wędlin dla stołówki Gimnazjum Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią”

Data publikacji 2016-12-14
Data zakończenia 2016-12-22 10:00:00
Instytucja Gimnazjum Nr 4
Miejscowość Nakło nad Notecią
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367130 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla stołówki Gimnazjum Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Częstotliwość dostawy towarów odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości (mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby. Dostawa towarów następować będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest maksymalnie w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia dostarczyć towar Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gimnazjum Nr 4
Ulica os. Łokietka
Nr domu 15
Miejscowość Nakło nad Notecią
Kod Pocztowy 89100
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 523 854 944
Fax 523 854 944
Email gim4n@wp.pl
Regon 9246592500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.gimnzjum4naklo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gimnzjum4naklo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gimnazjum nr 4; Osiedle Łokietka 15; 89-100 Nakło nad Notecią
Numer referencyjny Gim4- L.dz.437/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/01/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu surowców i produktów spożywczych pochodzenia mięsnego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow : Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu surowców i produktów spożywczych pochodzenia mięsnego
Inne dokumenty niewymienione O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie wstępnie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp, 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej, 3) w zakresie doświadczenia – przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzi spełnianie warunku określonego przez zamawiającego, 4) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dotyczy to również wspólników spółki cywilnej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 są składane przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Dotyczy to również wspólników w spółce cywilnej. 5. Stosownie do treści rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.1.2. ust. 1 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 i 5.1.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy podpunktu 5.2. stosuje się. 5.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) Wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy ( jeżeli występują ). 5) Wypełniony załącznik nr 5- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp); 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) i inne ……………………………………………………………………
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca oświadcza, że ceny określone w § 2 ust.2 umowy obowiązują przez cały okres jej obowiązania i nie będą podlegały zmianie. Jedyną możliwością zmiany ceny oferty jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Strony ustalają, że podana w SIWZ wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości ( mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby.
Kryt 0 kryterum ceny
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 22/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Oferty należy składać do dnia 22 grudnia 2016 r. do godziny 10:00 w Sekretariacie w siedzibie Zamawiającego w Gimnazjum Nr 4 Osiedle Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. 2. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 22 grudnia 2016 r. o godzinie 10:15 w budynku Gimnazjum Nr 4 Osiedle Łokietka 15 pokój nr 220.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)