DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY ORAZ ODBIÓR I ZŁOMOWANIE STARYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH

Data publikacji 2016-12-14
Data zakończenia 2016-12-22 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367158 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramką montażową wykonaną z tworzywa sztucznego z nadrukiem reklamowym, odbiór wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych i ich złomowanie, dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy. Dostawa obejmuje następujące ilości:
Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych j.m. Ilość
1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe (11) szt. 30000
2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe (12) szt. 150
3. Tablice samochodowe indywidualne (mieszane 21/22) szt. 40
4. Tablice samochodowe dodatkowe (mieszane d11/d12) szt. 400
5. Tablice samochodowe tymczasowe (mieszane 41/42) szt. 100
6. Tablice motocyklowe zwyczajne (13) szt. 1000
7. Tablice motocyklowe indywidualne (23) szt. 10
8. Tablice ciągnikowe (motocyklowe zwyczajne 13) szt. 400
9. Tablice ciągnikowe (sam. zwyczajne jednorzędowe 11) szt. 40
10. Tablice motocyklowe (ciągnikowe) tymczasowe (43) szt. 50
11. Tablice motorowerowe zwyczajne (14) szt. 500
12. Tablice motorowerowe tymczasowe (44) szt. 20
13. Tablice do przyczep zwyczajne jednorzędowe (11) szt. 1300
14. Tablice do przyczep zwyczajne dwurzędowe (12) szt. 150
15. Tablice do przyczep tymczasowe jednorzędowe (41) szt. 20
16. Tablice do przyczep tymczasowe dwurzędowe (42) szt. 10
17. Tablice do przyczep indywidualne jednorzędowe (21) szt. 10
18. Tablice do przyczep indywidualne dwurzędowe (22) szt. 5
19. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe (31) szt. 20
20. Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe (32) szt. 10
21. Tablice zabytkowe motocyklowe (33) szt. 5
22. Tablice tymczasowe badawcze samochodowe jednorzędowe (51) szt. 20
23. Tablice tymczasowe badawcze samochodowe dwurzędowe (52) szt. 10
24. Tablice tymczasowe badawcze motocyklowe (53) szt. 5
25. Tablice tymczasowe badawcze motorowerowe (54) szt. 5
26. Wtórniki tablic rej. sam. zwyczajnych jednorzędowych i mieszane 11/12 szt. 700
27. Wtórniki tablic rej. motocyklowych (13) szt. 50
28. Wtórniki tablic rej. motorowerowych (14) szt. 50

2) Tablice rejestracyjne pojazdów muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w poniższych aktach prawnych:
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.),
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1038),
- rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia
2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585),
- normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia
30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 655 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do produkcji z warunkami technicznymi
W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
3) Wykonawca udzieli na okres 24 miesięcy gwarancji na wykonane i dostarczone tablice, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń.
4) Dostawa tablic w trakcie trwania umowy realizowana będzie sukcesywnie na podstawie indywidualnych zleceń - bezpośrednio do Ośrodków Zamiejscowych Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy według następującego zestawienia:
- Białe Błota ul. Szubińska 7,
- Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21,
- Dobrcz, ul. Długa 50,
- Koronowo ul. Pomianowskiego 1,
- Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2
- Osielsko ul. Centralna 6,
- Sicienko ul. Mrotecka 9,
- Solec Kujawski ul. 23 Stycznia 7.

5) Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć wykonaną z tworzywa sztucznego koloru czarnego ramkę pod tablicę dopasowaną wymiarami do wymiarów tablicy rejestracyjnej tj. 525 mm x 130 mm, 151,5 mm x 135 mm, 300 mm x 218 mm, 197 mm x 172 mm, odporną na zmienne warunki atmosferyczne, umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym na grantowym tle według wzoru Zamawiającego składającego się z poniższych elementów:
- adres strony internetowej: www.powiat.bydgoski.pl (w kolorze białym)


- herb powiatu umieszczony po obu stronach adresu strony internetowej

6) Dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca udzieli Zamawiającemu na czas jej trwania licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Dostarczone oprogramowanie powinno spełniać w szczególności następujące wymagania:
- możliwość instalacji co najmniej na dwóch stanowiskach komputerowych,
- automatyczne tworzenie formularzy zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki tablic oraz ich wtórniki, zawierające kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu; wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane; kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem,
- prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej zamówień z możliwością wydruku,
- możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień,
- praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego),
- możliwość zaznaczenia różnych miejsc dostaw dla zamówienia na tablice rejestracyjne,
- możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb – np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla ciągników rolniczych,
- specjalna opcja umożliwiająca zamawianie tablic samochodowych dodatkowych.
Program powinien zostać zainstalowany na co najmniej 2 stanowiskach komputerowych Zamawiającego, a Wykonawca zapewni również przeszkolenie 2 pracowników Wydziału w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Ulica ul. Konarskiego
Nr domu 42372
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85066
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 525 835 422
Fax 525 835 452
Email info@powiat.bydgoski.pl
Adres strony url www.powiat.bydgoski.pl
Regon 9235621900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat.bydgoski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.bydgoski.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny WK-I.272.1.2016
Rodz zam D
Okres2c 18
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 1137 z późn. zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości minimum 300 000 zł brutto każda.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6). Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania (na adres poczty elektronicznej lub faks), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W ślad za tym Wykonawca niezwłocznie prześle Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie w formie pisemnej w postaci papierowej, na adres siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy złożono tylko jedną ofertę w postępowaniu przetargowym, nie ma podstaw do naruszenia uczciwej konkurencji, co oznacza iż złożenie przedmiotowego oświadczenia staje się zbędne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych lub wykonywanych 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającym na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości minimum 300 000 zł brutto każda wraz z podaniem przedmiotu i dat wykonania, wartości, a także wskazaniem podmiotów na rzecz których dostawy były wykonane (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4) oraz załączeniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej złoży aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 roku, poz. 1137 z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca w celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia aktualnego certyfikatu potwierdzający zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1038).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przekazuje wzór umowy, która będzie zawarta w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian wynagrodzenia Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) Zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi wprowadzenie nowej stawki podatku VAT, b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i wyłącznie w przypadku gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych wyjaśnień, w tym dokumentów źródłowych, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany wynagrodzenia. Zamawiający uwzględni zmianę wynagrodzenia wyłącznie w przypadku wykazania przez Wykonawcę zaistnienia okoliczności wpływających bezpośrednio na zmianę kosztów wykonania niniejszej umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku zmiany siedzib Ośrodków Zamiejscowych Wydziału Komunikacji (zmiana adresów). Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności jego postanowień.
Kryt 0 Cena oferty (koszt) brutto (z VAT)
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 22/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV IstotnePostanowienia Zamawiający zamieści w SIWZ Wzór Umowy
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)