Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Agencja Rynku Rolnego
|
Ulica |
ul. Karolkowa
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01207
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 661 72 72
|
Fax |
22 376 73 79
|
Email |
zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arr.gov.pl
|
Regon |
622243400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria).
|
Numer referencyjny |
62/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
02/01/201708/12/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
373983.74
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 02.01.2017 r. do dnia 08.12.2017 r. lub do wyczerpania całkowitej wartości brutto umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zrealizował, zakończył) lub wykonuje, co najmniej dwie dostawy artykułów biurowych, każda o wartości nie mniejszej niż 350000,00 (trzysta pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto.
Należy wskazać wartość dostaw wykonanych a w przypadku dostaw wykonywanych (i niezakończonych) – tę ich część, która na dzień składania ofert została zrealizowana i zafakturowana. Do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie brana pod uwagę wartość zrealizowanej części dostaw wykonywanych.
W przypadku, gdy wartość dostawy jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 11000,00 PLN (jedenaście tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7,
nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy 62/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359).
3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w pkt 2 lit. b–e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w pkt 2 lit. b–e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa pkt 2 lit. b)–e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w pkt 3 spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy, w szczególności w następującym zakresie:
A. zmian w zakresie danych adresowych Centrali i Oddziałów Terenowych Zamawiającego;
B. zmian w zakresie artykułów biurowych wprowadzonych przez ich producentów;
C. zmian polegających na zwiększeniu lub zmniejszeniu liczby szt./op./ryz poszczególnych artykułów biurowych;
D. zmiany wartości umowy określonej w § 3 ust. 1, o ile będzie to wynikać z wprowadzenia zmian, o których mowa w ppkt. 3);
E. konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
F. innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
23/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski (PL)
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.12.2016 r., o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, ul. Karolkowa 30, Warszawa. Informacja o sali, w której odbędzie się otwarcie ofert, zostanie zamieszona w dniu otwarcia przy Kancelarii.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|