Zakup i dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2016-12-23 12:00:00
Instytucja Agencja Rynku Rolnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367262 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. CPV: 30.19.00.00-7 (Różny sprzęt i artykuły biurowe).
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego, zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową zawartą w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Agencja Rynku Rolnego
Ulica ul. Karolkowa
Nr domu 30
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01207
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 661 72 72
Fax 22 376 73 79
Email zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
Adres strony url www.arr.gov.pl
Regon 622243400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.arr.gov.pl/o-arr/przetargi/ogloszenia
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa (wejście główne, 1 piętro, Kancelaria).
Numer referencyjny 62/2016
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201708/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 373983.74
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 02.01.2017 r. do dnia 08.12.2017 r. lub do wyczerpania całkowitej wartości brutto umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zrealizował, zakończył) lub wykonuje, co najmniej dwie dostawy artykułów biurowych, każda o wartości nie mniejszej niż 350000,00 (trzysta pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto. Należy wskazać wartość dostaw wykonanych a w przypadku dostaw wykonywanych (i niezakończonych) – tę ich część, która na dzień składania ofert została zrealizowana i zafakturowana. Do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie brana pod uwagę wartość zrealizowanej części dostaw wykonywanych. W przypadku, gdy wartość dostawy jest wyrażona w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wadium 1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 11000,00 PLN (jedenaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy 62/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w pkt 2 lit. b–e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w pkt 2 lit. b–e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa pkt 2 lit. b)–e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w pkt 3 spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy, w szczególności w następującym zakresie: A. zmian w zakresie danych adresowych Centrali i Oddziałów Terenowych Zamawiającego; B. zmian w zakresie artykułów biurowych wprowadzonych przez ich producentów; C. zmian polegających na zwiększeniu lub zmniejszeniu liczby szt./op./ryz poszczególnych artykułów biurowych; D. zmiany wartości umowy określonej w § 3 ust. 1, o ile będzie to wynikać z wprowadzenia zmian, o których mowa w ppkt. 3); E. konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; F. innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 23/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki polski (PL)
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.12.2016 r., o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, ul. Karolkowa 30, Warszawa. Informacja o sali, w której odbędzie się otwarcie ofert, zostanie zamieszona w dniu otwarcia przy Kancelarii.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)