Dostawy warzyw-owoców, mrożonek

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2016-12-22 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367273 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw-owoców, mrożonek, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, na warunkach określonych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
Podział zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części dalej zwanych Pakietami, na które można składać oddzielnie oferty, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
Dostawy częściowe w ramach Pakietów nr 1 i 3 należy dostarczać pod adres ul. Bytomska 62, Piekary Śląskie, w ramach Pakietów nr 2 i 4 pod adres: ul. Zamkowa 1, Kochcice,
- do magazynów w miejsce wskazane przez osobę przyjmującą towar.


Opis

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, na warunkach określonych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
Dostawy częściowe w ramach Pakietu nr 1 należy dostarczać pod adres ul. Bytomska 62, Piekary Śląskie;
- do magazynów w miejsce wskazane przez osobę przyjmującą towar. Pakiet zawiera 26 pozycji.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mrożonek, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, na warunkach określonych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
Dostawy częściowe w ramach Pakietu nr 2 należy dostarczać pod adres ul. Zamkowa 1, Kochcice,
- do magazynów w miejsce wskazane przez osobę przyjmującą towar.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw-owoców, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, na warunkach określonych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
Dostawy częściowe w ramach Pakietu nr 3 należy dostarczać pod adres ul. Bytomska 62, Piekary Śląskie;
- do magazynów w miejsce wskazane przez osobę przyjmującą towar.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw-owoców, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, na warunkach określonych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
Dostawy częściowe w ramach Pakietu nr 4 należy dostarczać pod adres: ul. Zamkowa 1, Kochcice,
- do magazynów w miejsce wskazane przez osobę przyjmującą towar.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
Ulica ul. Bytomska
Nr domu 62
Miejscowość Piekary Śląskie
Kod Pocztowy 41940
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 323 934 100
Fax 323 934 141
Email przatarg@urazowka.piekary.pl
Adres strony url http://urazowka.piekary.pl
Regon 86830700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://urazowka.piekary.pl/public/postepowania.html
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny SZP.270-76/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 10% zamówienia podstawowego.
Czas O
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: 5.3.1.Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: 5.3.2.Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: 5.3.3.Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.5.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.6.Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.8.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.9.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.10.Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.10.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.11.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1-4 SIWZ. 6.12.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1-4 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp
Zakresie warunkow udzialu 6.1.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego spełnienia udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa a w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.3.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.4.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, iż pracuje zgodnie z systemem HACCP, (Załącznik nr 7 do SIWZ)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto i VAT, cena netto pozostanie bez zmian (z zastrzeżeniem ust. 3,4,5); Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego ( w ramach tzw. promocji okresowych ) w trakcie trwania umowy , bez konieczności starań ze strony Zamawiającego i aneksowania umowy. Zamawiający dopuszcza, w formie aneksu do niniejszej umowy możliwość wzrostu ceny jednostkowej w przypadku istotnego wzrostu cen surowców po uprzednim przedłożeniu przez Wykonawcę stosownej kalkulacji zawierającej uzasadnienie nowej ceny . Zmiana ceny, o której mowa w pkt 4 nie może być dokonywana częściej niż jeden raz na pół roku, a zwyżka ceny w skali roku nie może przekroczyć 3,5 % ceny jednostkowej netto określonej w formularzu cenowym oferty. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówienia podstawowego. 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w ust. 2 i art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie, charakterze i na warunkach: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług VAT w zakresie tych zmian, 2. zmiany wynagrodzenia, w zakresie obniżenia ceny dostawy przedmiotu umowy, w przypadku jej obniżenia przez Wykonawcę. Warunkiem dopuszczenia takiej zmiany, jest wystąpienie pisemne Wykonawcy do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę umowy w tym zakresie, 3. zmiany składu lub składników przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów zmieniających normy w zakresie składu lub składników przedmiotu umowy w zakresie tych zmian. 4. zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy: a) spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony umowy. c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. d) wprowadzenie zmian w stosunku do sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostaw nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, 5. zmiany w zakresie wstąpienia lub zmiana podwykonawcy spowodowanej potrzebą techniczną lub zdarzeniem losowym. 3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1, wymaga uprzedniego złożenia drugiej ze Stron, odpowiednio; przez Wykonawcę lub Zamawiającego, pisemnego wniosku, wykazującego zasadność wprowadzania zmiany. Przyjęcie propozycji zmiany, wyrażone na piśmie i doręczone drugiej Stronie, jest równoznaczne z akceptacją zmiany treści umowy. 4. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, chyba, że zapisy umowy stanowią inaczej.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 22/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)