SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W SMĘTOWIE GRANICZNYM

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2016-12-22 12:00:00
Instytucja Zespół Kształcenia i Wychowania w Smętowie Granicznym
Miejscowość Smętowo Graniczne
Województwo pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367565 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia w czterech częściach jest sukcesywna dostawa dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Smętowie Gr. artykułów spożywczych, w asortymencie i ilości określonej w Załącznikach Nr 2A, 2B, 2C i 2D do SIWZ – Formularz cenowy:
2.1.1 część 1 – pieczywo oraz wyroby piekarskie i ciastkarskie;
2.1.2 część 2 – mięso, drób i produkty wędliniarskie;
2.1.3 część 3 – artykuły spożywcze i mrożonki;
2.1.4 część 4 – warzywa, owoce i kiszonki.
2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2.3 Opis przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich części zamówienia:
2.3.1 Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie.
2.3.2 Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę (z wyjątkiem zmiany ceny ruchomej - dotyczącej 4 części zamówienia).
2.3.3 Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
2.3.4 Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.
2.3.5 Asortyment dostarczany będzie codziennie (z wyjątkiem dni świątecznych) od poniedziałku do piątku, w godz. 600 – 700.
2.3.6 Wraz z dostawą partii zamawianego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT za daną partię asortymentu.
2.3.7 Zapłata za dostarczoną partię produktów nastąpi w terminie wskazanym na fakturze oraz przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.
2.3.8 Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty.
2.3.9 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
2.3.10 Dostarczane artykuły żywnościowe winny być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, a ich przechowywanie i transportowanie musi odbywać się w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
2.3.11 W przypadku dostarczania artykułów w oryginalnych opakowaniach, muszą mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami.
2.3.12 W przypadku dostarczenia artykułów nie spełniających warunków zamówienia (np. o złej jakości lub w przypadku braków ilościowych) lub niezgodnych z zamówieniem i asortymentem oferowanym w Załącznikach Nr: 2A, 2B, 2C i 2D do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca.
2.3.13 Zamawiający wymaga, aby oferowane towary były zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami, spełniały wymagania w zakresie norm jakościowych w ramach GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) z zastosowaniem zasad systemu HACCP, a także muszą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Załącznikach Nr: 2A, 2B 2C i 2D do SIWZ, kolumna 2.
2.3.14 Zamawiający informuje, iż w niektórych pozycjach Formularza cenowego przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów bądź pochodzenia. Wskazania te mają charakter przykładowy, określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach składanie ofert na rozwiązania równoważne, a zatem zaoferowanie produktu o takim samym składzie, jakości i właściwościach organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach, smak) w opakowaniu, którego rodzaj i wielkość wskazał Zamawiający w ww. formularzu.
Wykonawca powołujący się na te rozwiązania zobowiązany jest wykazać, że oferowane artykuły spełniają wymagania określone w SIWZ, przy zachowaniu cech jakościowych produktów. Z załączonych do oferty dokumentów w sposób nie budzący wątpliwości powinno zatem wynikać, iż zaoferowany artykuł równoważny posiada parametry nie gorsze niż te, które w Formularzu cenowym wskazał Zamawiający.
2.3.15 Zaproponowanie w ofercie artykułów o parametrach gorszych aniżeli podane w Załączniku Nr 2A, 2B, 2C I 2D do SIWZ lub nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty.
2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 1 części zamówienia (pieczywo oraz wyroby piekarskie i ciastkarskie):
2.4.1 Prognozowane ( ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2A do SIWZ – Formularz cenowy.
2.4.2 Dostarczone pieczywo musi być świeże z umieszczonym oznakowaniem/etykietą (m.in. nazwą producenta, rodzajem pieczywa itp.), zgodnie z obowiązującymi normami.
2.4.3 Dostawa pieczywa będzie realizowana do siedziby Zamawiającego codziennie z wyjątkiem niedzieli i świąt, w godz. 600 – 700.
Koszt transportu wliczony jest w cenę dostawy.
2.4.4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar własnym transportem dopuszczonym do przewozu pieczywa, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
2.4.5 Kod zamówienia wg CPV:
15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 2 części zamówienia (mięso, drób i produkty wędliniarskie):
2.5.1 Prognozowane (ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2B do SIWZ – Formularz cenowy.
2.5.2 Zamawiający wymaga, aby dostarczone wędliny były pakowane próżniowo i posiadały etykietę zawierającą co najmniej następujące informacje (dane):
 nazwa produktu;
 nazwa i adres producenta;
 masę netto;
 datę przydatności do spożycia.
2.5.3 Okres przydatności do spożycia winien odpowiednio wynosić:
 dla mięsa - nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego,
 dla wędlin - nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przed producenta w dniu dostawy do Zamawiającego.
2.5.4 Zamówione produkty winny być dostarczone do Zamawiającego:
 w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie;
 w zamkniętych pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością.
2.5.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar własnym transportem dopuszczonym do przewozu mięsa i jego przetworów, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
2.5.6 Zamawiający wymaga, aby cały dostarczany asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo posiadał „Handlowy dokument identyfikacyjny” zgodnie z ustawą O produktach pochodzenia zwierzęcego (D.U. z 2006 r., Nr 17 poz. 127 ze zm.) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamenty Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. UE.L 139 z 30 kwietnia 2004 r.), ponadto produkty przetworzone muszą spełniać normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP.
2.5.7 Kod zamówienia wg CPV:
15110000-2 Mięso
15130000-8 Produkty mięsne
2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 3 części zamówienia (artykuły spożywcze i mrożonki):
2.6.1 Prognozowane ( ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2C do SIWZ – Formularz cenowy.
2.6.2 Dostarczane produkty spożywcze muszą spełniać wymagania o których mowa w pkt 2.3.14 SIWZ oraz muszą posiadać ważne terminy przydatności spożycia.
Wykonawca musi gwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, min. ¾ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy.
2.6.3 Niniejsze artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Produkty winny być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
2.6.4 Dostawy artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej, dotyczy głównie:
 stanu higienicznego transportu,
 higieny osobistej kierowcy(ów),
 daty przydatności do spożycia,
 temperatury przewozu.
2.6.5 Dopuszcza się transport powyższych opakowań jednostkowych luzem w pojemnikach z tworzywa sztucznego bądź w tzw. zgrzewkach w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie oraz zanieczyszczenie podczas przewozu.
2.6.6 Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu.
2.6.7 Dostarczane mrożonki winny być pakowane odpowiednio:
 opakowania jednostkowe: torby foliowe termozgrzewalne, wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych;
 opakowania transportowe: pudła tekturowe od 10 kg do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Nie dopuszcza się pudeł zapleśniałych, z załamaniami, zagięciami i innymi uszkodzeniami mechanicznymi.
2.6.8 Kody zamówienia wg CPV:
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne
15240000-2 Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15540000-5 Produkty serowarskie
15510000-6 Mleko i śmietana
15530000-2 Masło
15550000-8 Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15821200-1 Herbatniki słodkie
15831000-2 Cukier
15842000-2 Czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15872000-1 Zioła i przyprawy korzenne
15871000-4 Ocet, sosy, mieszanki przypraw, mąka i mączka z gorczycy, gotowa musztarda
2.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 4 części zamówienia (warzywa, owoce i kiszonki):
2.7.1 Prognozowane ( ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia zawiera odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2D do SIWZ – Formularz cenowy.
2.7.2 Zamawiane warzywa i owoce powinny być I klasy, zgodne z Polską Normą. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do dowolnego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim.
2.7.3 Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie opakowań:
– pojemniki plastikowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, przeznaczone tylko do jednego asortymentu, poszczególne elementy powinny ułożone w opakowaniu w sposób niepowodujący ich deformacji i zapewniający estetyczny wygląd towaru.
2.7.4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiane produkty oznakowane widocznym, czytelnym kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej, umożliwiającym identyfikację artykułu rolno-spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym jego identyfikację, umieszczonym na produkcie w sposób wkluczający jego przesuniecie.
2.7.5 Zamawiane ziemniaki muszą być żółte lub białe oraz sortowane. Bulwy muszą być zdrowe – bez oznak zmrożenia, pełne w środku, średniej wielkości, etykietowane i pakowane w worki o wadze od 15 do 30 kg.
2.7.6 Kody zamówienia wg CPV:
03221000-6 Warzywa
03222000-3 Owoce i orzechy
03212100-1 Ziemniaki


Opis

2.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 1 części zamówienia (pieczywo oraz wyroby piekarskie i ciastkarskie):
2.4.1 Prognozowane ( ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2A do SIWZ – Formularz cenowy.
2.4.2 Dostarczone pieczywo musi być świeże z umieszczonym oznakowaniem/etykietą (m.in. nazwą producenta, rodzajem pieczywa itp.), zgodnie z obowiązującymi normami.
2.4.3 Dostawa pieczywa będzie realizowana do siedziby Zamawiającego codziennie z wyjątkiem niedzieli i świąt, w godz. 600 – 700.
Koszt transportu wliczony jest w cenę dostawy.
2.4.4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar własnym transportem dopuszczonym do przewozu pieczywa, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
2.4.5 Kod zamówienia wg CPV:
15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 2 części zamówienia (mięso, drób i produkty wędliniarskie):
2.5.1 Prognozowane (ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2B do SIWZ – Formularz cenowy.
2.5.2 Zamawiający wymaga, aby dostarczone wędliny były pakowane próżniowo i posiadały etykietę zawierającą co najmniej następujące informacje (dane):
 nazwa produktu;
 nazwa i adres producenta;
 masę netto;
 datę przydatności do spożycia.
2.5.3 Okres przydatności do spożycia winien odpowiednio wynosić:
 dla mięsa - nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego,
 dla wędlin - nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przed producenta w dniu dostawy do Zamawiającego.
2.5.4 Zamówione produkty winny być dostarczone do Zamawiającego:
 w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie;
 w zamkniętych pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością.
2.5.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar własnym transportem dopuszczonym do przewozu mięsa i jego przetworów, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
2.5.6 Zamawiający wymaga, aby cały dostarczany asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo posiadał „Handlowy dokument identyfikacyjny” zgodnie z ustawą O produktach pochodzenia zwierzęcego (D.U. z 2006 r., Nr 17 poz. 127 ze zm.) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamenty Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. UE.L 139 z 30 kwietnia 2004 r.), ponadto produkty przetworzone muszą spełniać normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP.
2.5.7 Kod zamówienia wg CPV:
15110000-2 Mięso
15130000-8 Produkty mięsne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 3 części zamówienia (artykuły spożywcze i mrożonki):
2.6.1 Prognozowane ( ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2C do SIWZ – Formularz cenowy.
2.6.2 Dostarczane produkty spożywcze muszą spełniać wymagania o których mowa w pkt 2.3.14 SIWZ oraz muszą posiadać ważne terminy przydatności spożycia.
Wykonawca musi gwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, min. ¾ okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy.
2.6.3 Niniejsze artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Produkty winny być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
2.6.4 Dostawy artykułów spożywczych muszą być realizowane zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej, dotyczy głównie:
 stanu higienicznego transportu,
 higieny osobistej kierowcy(ów),
 daty przydatności do spożycia,
 temperatury przewozu.
2.6.5 Dopuszcza się transport powyższych opakowań jednostkowych luzem w pojemnikach z tworzywa sztucznego bądź w tzw. zgrzewkach w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie oraz zanieczyszczenie podczas przewozu.
2.6.6 Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu.
2.6.7 Dostarczane mrożonki winny być pakowane odpowiednio:
 opakowania jednostkowe: torby foliowe termozgrzewalne, wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych;
 opakowania transportowe: pudła tekturowe od 10 kg do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Nie dopuszcza się pudeł zapleśniałych, z załamaniami, zagięciami i innymi uszkodzeniami mechanicznymi.
2.6.8 Kody zamówienia wg CPV:
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne
15240000-2 Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa
15540000-5 Produkty serowarskie
15510000-6 Mleko i śmietana
15530000-2 Masło
15550000-8 Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15821200-1 Herbatniki słodkie
15831000-2 Cukier
15842000-2 Czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15872000-1 Zioła i przyprawy korzenne
15871000-4 Ocet, sosy, mieszanki przypraw, mąka i mączka z gorczycy, gotowa musztarda
2.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie 4 części zamówienia (warzywa, owoce i kiszonki):
2.7.1 Prognozowane ( ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia zawiera odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2D do SIWZ – Formularz cenowy.
2.7.2 Zamawiane warzywa i owoce powinny być I klasy, zgodne z Polską Normą. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do dowolnego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskim.
2.7.3 Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie opakowań:
– pojemniki plastikowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, przeznaczone tylko do jednego asortymentu, poszczególne elementy powinny ułożone w opakowaniu w sposób niepowodujący ich deformacji i zapewniający estetyczny wygląd towaru.
2.7.4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiane produkty oznakowane widocznym, czytelnym kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej, umożliwiającym identyfikację artykułu rolno-spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym jego identyfikację, umieszczonym na produkcie w sposób wkluczający jego przesuniecie.
2.7.5 Zamawiane ziemniaki muszą być żółte lub białe oraz sortowane. Bulwy muszą być zdrowe – bez oznak zmrożenia, pełne w środku, średniej wielkości, etykietowane i pakowane w worki o wadze od 15 do 30 kg.
2.7.6 Kody zamówienia wg CPV:
03221000-6 Warzywa
03222000-3 Owoce i orzechy
03212100-1 Ziemniaki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Kształcenia i Wychowania w Smętowie Granicznym
Ulica ul. Gdańska
Nr domu 23
Miejscowość Smętowo Graniczne
Kod Pocztowy 83230
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 585 619 028
Fax 585 619 028
Email s.ciesielski@vp.pl
Adres strony url http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
Regon 19295319400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Dostep dokumentow zamowienia http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny ZP.3.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Opłaconą polisę (dowód opłacenia polisy powinien być zawarty w samej polisie lub dołączony do niej), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN – dotyczy wszystkich części zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Opłaconą polisę (dowód opłacenia polisy powinien być zawarty w samej polisie lub dołączony do niej), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN – dotyczy wszystkich części zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 22/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)