Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu i jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2016-12-23 10:00:00
Instytucja Powiat Mielecki
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367627 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących realizowana na rzecz Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie do siedzib Zamawiającego lub siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych wg. potrzeb Zamawiającego określonych w zamówieniu składanym za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, a w pilnych przypadkach również składanym telefonicznie. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia - asortymentu w poszczególnych częściach zamówienia oraz miejsca dostawy zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający nie wskazuje terminu w jakim ma być zrealizowana każdorazowa dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXIV ust. 1 pkt 1.2 lit. b i ust. 2 pkt 2.2. lit. b SIWZ. 5. Zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym cena jednostkowa za każdą pozycję musi uwzględniać koszty transportu zamawianych materiałów będących przedmiotem zamówienia do siedzib Zamawiającego i siedzib jednostek organizacyjnych Powiatu Mieleckiego. 6. Zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione zadania - części tj.: Zadanie Nr I - dostawa artykułów biurowych, Zadanie Nr II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania, zgodnie z postanowieniami Rozdziału VI SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych zamawiający określa tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganych materiałów. 9. Wykonawca oferujący równoważne materiały stanowiące przedmiot zamówienia obowiązany jest wykazać równoważność w treści przedkładanej przez siebie oferty.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych realizowana na rzecz Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie do siedzib Zamawiającego lub siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych wg. potrzeb Zamawiającego określonych w zamówieniu składanym za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, a w pilnych przypadkach również składanym telefonicznie. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia - asortymentu oraz miejsca dostawy zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących realizowana na rzecz Powiatu Mieleckiego i jego jednostek organizacyjnych. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie do siedzib Zamawiającego lub siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych wg. potrzeb Zamawiającego określonych w zamówieniu składanym za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, a w pilnych przypadkach również składanym telefonicznie. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia - asortymentu w poszczególnych częściach zamówienia oraz miejsca dostawy zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Mielecki
Ulica ul. Wyspiańskiego
Nr domu 6
Miejscowość Mielec
Kod Pocztowy 39300
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 17 78 00 400
Fax 17 78 00 530
Email mbartkowicz@powiat-mielecki.pl
Adres strony url http://powiat-mielecki.bip.gov.pl
Podmiot2c Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, REGON 690581442, Zbigniew Tymuła, 17 7800403
Regon 69058144200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza wapolnie Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Wspolne udzielanie zamowienia Powiat Mielecki jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana przez każdego z Zamawiających odrębnie.
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat-mielecki.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat-mielecki.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Przesłanie lub złożenie w siedzibie Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kancelaria ogólna pok. nr 2
Numer referencyjny WA.272.1.19.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
Okreslenie warunkow Dla Zadania Nr I i Zadania Nr II: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla Zadania Nr I i Zadania Nr II: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla Zadania Nr I: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. świadczył dostawy w zakresie materiałów biurowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto, przy czym dostawy były realizowane sukcesywnie, na podstawie jednej umowy; b) Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże ponadto, że dysponuje siecią jednostek organizacyjnych, obejmującą co najmniej dwa punkty sprzedaży, zlokalizowane na terenie miasta Mielec. Dla Zadania Nr II: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. świadczył dostawy w zakresie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto, przy czym dostawy były realizowane sukcesywnie, na podstawie jednej umowy. b) Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże ponadto, że dysponuje siecią jednostek organizacyjnych, obejmującą co najmniej dwa punkty sprzedaży, zlokalizowane na terenie miasta Mielec.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane; 2. dowody określające czy dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2.8. zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz punktów sprzedaży Wykonawcy zlokalizowanych na terenie miasta Mielec.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z istotnymi postanowieniami umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1 W zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wycofania danej pozycji asortymentu z produkcji lub dystrybucji, ograniczonej dostępności asortymentu, pogorszenia jakości asortymentu itp., pod warunkiem zaoferowania asortymentu o parametrach równoważnych lub wyższych niż parametry przedmiotu zamówienia określonego w ofercie; 2 Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian powszechnie obowiązującego prawa - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego; 3 Poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm.), względnie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy czym zmiana wynagrodzenia polegająca na zwiększeniu wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi wyłącznie pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż w/w zmiany wpłynęły na koszt wykonania dostaw stanowiących przedmiot umowy, przy czym przy ocenie istnienia powyższej okoliczności uwzględnia się jedynie koszty ponoszone wyłącznie na potrzeby realizacji umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić stosownie do wartości wzrostu kosztów spowodowanych zmianami, o których mowa powyżej; 4 W przypadku zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy; 5 Gdy z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć bądź w wyniku przedłużenia procedury przetargowej, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego; 6 Z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej, w szczególności zmian dotyczących miejsca dostawy i godzin pracy Zamawiającego; 7 Zmiany lub dopuszczenia lub rezygnacji z podwykonawcy, o ile zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości dostaw, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji zamówienia, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, przy czym: - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy.
Kryt 0 zadanie I kryterium ceny
Kryt 0p 40
Data składania wniosków 23/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)