Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, urządzeniami drukującymi i wyposażeniem pracowni logistycznej w ramach projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim”

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2016-12-22 10:00:00
Instytucja Powiat Żarski
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367859 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym, urządzeń drukujących oraz wyposażenia pracowni logistycznej w ramach projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim.”

Zamawiający wymaga spełnienia przez producenta komputerów określonych norm zapewnienia jakości: ISO 9001:2008 w zakresie produkcji i dostawy komputerów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

1.Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ul. 9 Maja 9; 68-200 Żary


1) Licencje połączeniowe – 21 szt.
2) Nagłośnienie ( głośniki 5.1) – 1 szt.
3) Patchpanel -2 szt.
4) Patchcord -80 szt.(razem)
5) Listwy PCV -60 szt
6) Narożniki – 20 szt
7) Zaślepki -20 szt.
8) Gniazda I moduły connect -175 szt. razem
9) Kable -85 szt.
10) Oprogramowania- 23 szt. razem
11) Laptopy – 1 szt.
12) Monitory – 15 szt.
13) Komputery stacjonarne -15 szt.
14) Serwery -1 szt.
15) Drukarki -2 szt. razem
16) Switch Port – 1 szt.
17) Szafa krosowa – 1 szt.
18) Tablica multimedialna – 1 szt.
19) Ploter -1 szt.
20) Projektor – 1 szt.
21) Ekrany – 1 szt

Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w /w/ dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.

Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równowartość potwierdzały, wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. Na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z 14 października 2013r. {sygn.akt: KIO 2315/13}.
Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i innych krajach.
Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wskazać te rozwiązania w załączniku nr …… stanowiącym treść oferty.


2.Zespół Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2; 68-300 Lubsko


1) Nagłośnienie – 1 szt.
2) Oprogramowania -21 szt. razem
3) Laptopy – 1 szt.
4) Komputer przenośny typu NOTEBOOK – 1 szt.
5) Komputery stacjonarne -15 szt.
6) Ekrany -1 szt.
7) Kalkulatory -15 szt.
8) Bindownica – 3 szt.
9) Laminator -3 szt.
10) Foliogramy do logistyki -1 szt.
11) Tablica Flipchart – 2 szt.
12) Tablica suchościeralna magnetyczna -2 szt.
13) Tablica szkolna biała -1 szt.
14) Laserowy skaner – czytnik kodów kreskowych – 5 szt.
15) Projektor multimedialny -1 szt.
16) Tablety -15 szt.
17) Uchwyt do projektora -1 szt.
18) Niszczarka do papieru -1 szt.
19) Kserokopiarka 1 szt.
20) Tablice do logistyki – 1 szt.


3. Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Długosza 68-200 Żary; Zespół Szkół Budowlanych ul. 68-200 Żary , Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Lubsko

a) Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Długosza 68-200 Żary

1) Mikrofon kierunkowy i pojemnościowy – 1 szt..
2) Cyfrowy rejestrator audio – 1 szt.
3) Oprogramowania - 81 szt. razem
4) Laptopy -3 szt.
5) Stacje robocze –komputery uczniowskie-podstawowe -16 szt.
6) Komputery stacjonarne -25 szt.
7) Drukarki – 3 szt. razem
8) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe A4 – 1 szt.
9) Tablica interaktywna -1 szt.
10) Ploter – 2 szt.
11) Aparaty fotograficzne -2 szt. razem
12) Projektor multimedialny – 2 szt.
13) Projektor podwieszany -1 szt.
14) Kserokopiarka 1 szt.
15) Skaner – 2 szt. razem
16) Kamery -2 szt. razem
17) Wzornik materiałów poligraficznych – 2 szt.
18) Materiały eksploatacyjne do ploterów i drukarek – 1 komplet.
19) Tablety graficzne- 7 szt.
20) Wzornik materiałów poligraficznych – 1 szt.
21) Urządzenie do krojenia druków gilotyna elektryczna -1 szt.
22) Bigówka – 2 szt.
23) Zszywarka drutem – 2 szt.
24) Materiały eksploatacyjne do ploterów i drukarek-1 komplet
25) Urządzenia do drukowania cyfrowego -2 szt.
26) Laminarka rolowa Laminator rolowy -2 szt.
27) Tablety graficzne – 7 szt.
28) Tablica sucho ścieralna -1 szt.

b) Zespół Szkół Budowlanych w Żarach 68-200 Żary




1) Przełącznik zarządzany – 1 szt.
2) Komputer stacjonarny – 16 szt.
3) Drukarka sieciowa z dupleksem – 2 szt.



c) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 68-300 LUBSKO

1) Komputer stacjonarny – 1 szt.
2) Drukarka laserowa ze skanerem – 1 szt.
3) Telewizor LCD – 1 szt.



4. Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku przy ul. Chopina 10, 68-300 Lubsko

1) Nagłośnienie – 1 szt.
2) Głośniki komputerowe – 2 szt.
3) Oprogramowania – 14 szt. razem
4) Laptopy – 4 szt.
5) Komputery stacjonarne – 20 szt.
6) Serwery – 1 szt.
7) Drukarki 3 szt. razem
8) Aparat fotograficzny – 1 szt.
9) Laminatory -1 szt.
10) Projektor multimedialny – 2 szt.
11) Switch –7 szt.
12) Szafa rack – 1 szt.
13) Patchpanel – 15 szt.
14) Skaner – 2 szt. razem
15) Kamera – 1 szt.
16) Mata antystatyczna – 10 szt.
17) Listwa zasilająca – 10szt.
18) Zestaw tuszów -5 szt.
19) Pamięć Ram -12 szt.
20) Pendrive 32 GB – 32 szt.
21) Statyw naramienny do kamery 1 szt.
22) Gilotyna A4 – 1 szt.
23) Programowalny przełącznik 48 portowy -5 szt.
24) Router -1 szt.
25) Koncentrator 24 portowy- 1 szt.
26) Zestw tonerów do drukarki A3 -5 szt.
27) Reflektometr – 4 szt.
28) Karty graficzne-4 szt.
29) Karta sieciowa – 10 szt.
30) Czytnik kart pamięci USB – 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Żarski
Ulica Al. Jana Pawła II
Nr domu 5
Miejscowość Żary
Kod Pocztowy 68200
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel 684 790 600
Fax 684 790 601
Email j.chomik@powiatzarski.pl
Adres strony url www.powiatzary.pl
Regon 97077016100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu w ramach projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 na realizację projektu realizowanego z Poddziałania 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego-projekty realizowane poza formułą ZIT nr RPLB.08.04.01-08-0007/16.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatzary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 68-200 Żary ul.Jana Pawła II 5 , biuro podawcze, pokój 208
Numer referencyjny WIGN.272.46.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/01/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwóch dostawy sprzętu odpowiadających szacunkowo swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na minimalną kwotę 500 000 złotych brutto każda z wykazanych dostaw .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw o których mowa w pkt VIII 2.3 SIWZ - o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy dostawy zostały wykonane zgodnie z zamówieniem-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci c. parafowany wzór umowy. d. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez producenta komputerów, notebooków określonych norm zapewnienia jakości: ISO 9001:2008 na produkcję i dostawę komputerów,
Wadium 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł ( słownie: dziesięć tysięcy 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 17 ppkt 3) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od jej odrzucenia
Czy wadium Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: 1) W zakresie aktualizacji danych Wykonawcy, 2) W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszej umowy, 3) W przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 4) Wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę Sprzętu, Urządzeń i Oprogramowania; w takiej sytuacji zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę Sprzętu, Urządzeń i oprogramowania będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszej bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana Sprzętu, urządzeń i Oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy, 5) W przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 22/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV IstotnePostanowienia rozdział nr III SIWZ
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)