Utworzenie zintegrowanego systemu zarządzania informacją w Gminie Pawłowice

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2017-01-05 12:00:00
Instytucja Urząd Gminy Pawłowice
Miejscowość Pawłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367862 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482240004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu internetowego, który ma stanowić aktualne i kompleksowe źródło informacji dla Urzędu Gminy Pawłowice i jego jednostek organizacyjnych. Zadaniem systemu będzie odpowiednie kierowanie procesem przepływu informacji od momentu jej wytworzenia do momentu udostępnienia jej odbiorcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Gminy Pawłowice
Ulica ul. Zjednoczenia
Nr domu 60
Miejscowość Pawłowice
Kod Pocztowy 43250
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 324 756 320
Fax 324 756 301
Email przetargi@pawlowice.pl
Adres strony url www.pawlowice.pl
Regon 54276400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gwpawlowice.finn.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-250 Pawłoice ul. Zjednoczenia 60
Numer referencyjny OI.271.28.2016
Rodz zam U
Okres2c 10
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150. 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykazanie przez Wykonawcę, że: 6.2.3.1.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonywanie co najmniej 3 usług polegających na zaprojektowaniu graficznym oraz zaprogramowaniu i wdrożeniu serwisu internetowego wraz z systemem CMS zawierającego w szczególności: wyszukiwarkę danych z podziałem na min 4 kategorie wyszukiwania, korzystającą z różnych bibliotek oraz API, z możliwością dodawania treści przez użytkowników poprzez system zarządzania treścią (CMS) o wartości każdej co najmniej 100 000,00 zł brutto.. 6.2.3.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami: • Kierownik projektu – 1 osoba, posiadająca doświadczenie w realizowaniu projektów budowy stron internetowych (portfolio co najmniej 5 zrealizowanych projektów, polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu serwisów internetowych); minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących porali i aplikacji internetowych i systemów CMS • Grafik komputerowy – 1 osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie kreacji stron www i grafik na potrzeby stron www (portfolio co najmniej 10 zrealizowanych projektów serwisów internetowych, znacząco różniących się od siebie pod względem grafiki, funkcjonalności, rozwiązań technicznych i tematyki stron www); minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących portali i aplikacji internetowych i systemów CMS • Programista – 1 osoba, posiadająca umiejętności i doświadczenie w realizowaniu projektów w oparciu o zaproponowany w ofercie system CMS (co najmniej 5 zrealizowanych projektów); minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących porali i aplikacji internetowych i systemów CMS • Tester oprogramowania – 1 osoba posiadające, minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących porali i aplikacji internetowych i systemów CMS w charakterze testera oprogramowania • Ekspert ds bezpieczeństwa - 1 osoba, posiadająca umiejętności i doświadczenie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa rozwiązań wdrażanych w ramach projektu, minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w ramach realizacji projektów dotyczących portali, aplikacji internetowych oraz systemów CMS.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia należy złożyć: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”,złożonego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji http://bip.gwpawlowice.finn.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. w 8.2.1. SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.1.a Uwagi do pkt 8 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulację pkt 3.2 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 8.1.1 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych dokument wystawiony nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5. do SIWZ. 8.1.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6. do SIWZ. 8.1.3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 6.2.2. SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; Próbka systemu zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ, Koncepcja realizacji zgodnie z zał nr 9 do SIWZ,
Wadium 10.000,00 zł wniesione wg SIWZ
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) termin realizacji Projektu ulegnie zmianie , w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej. Przez siłę wyższą strony rozumieją zdarzenia zaistniałe po podpisaniu niniejszej Umowy, którymi nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, takie jak działania przyrody, akty terrorystyczne, działania związane z akcjami antyterrorystycznymi. b) nastąpiła zmiana miejsca dostawy, z zastrzeżeniem, że lokalizacje te będą na obszarze województwa; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację Umowy; d) producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, e) została wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów - Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, w takim wypadku do kwoty netto zostanie doliczony podatek w aktualnej wysokości stawki
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 40
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 05/01/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)