Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Urząd Gminy Pawłowice
|
Ulica |
ul. Zjednoczenia
|
Nr domu |
60
|
Miejscowość |
Pawłowice
|
Kod Pocztowy |
43250
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
324 756 320
|
Fax |
324 756 301
|
Email |
przetargi@pawlowice.pl
|
Adres strony url |
www.pawlowice.pl
|
Regon |
54276400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gwpawlowice.finn.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
43-250 Pawłoice ul. Zjednoczenia 60
|
Numer referencyjny |
OI.271.28.2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
10
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150. 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykazanie przez Wykonawcę, że:
6.2.3.1.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń ciągłych wykonywanie co najmniej 3 usług polegających na zaprojektowaniu graficznym oraz zaprogramowaniu i wdrożeniu serwisu internetowego wraz z systemem CMS zawierającego w szczególności: wyszukiwarkę danych z podziałem na min 4 kategorie wyszukiwania, korzystającą z różnych bibliotek oraz API, z możliwością dodawania treści przez użytkowników poprzez system zarządzania treścią (CMS) o wartości każdej co najmniej 100 000,00 zł brutto..
6.2.3.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami:
• Kierownik projektu – 1 osoba, posiadająca doświadczenie w realizowaniu projektów budowy stron internetowych (portfolio co najmniej 5 zrealizowanych projektów, polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu serwisów internetowych); minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących porali i aplikacji internetowych i systemów CMS
• Grafik komputerowy – 1 osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie kreacji stron www i grafik na potrzeby stron www (portfolio co najmniej 10 zrealizowanych projektów serwisów internetowych, znacząco różniących się od siebie pod względem grafiki, funkcjonalności, rozwiązań technicznych i tematyki stron www); minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących portali i aplikacji internetowych i systemów CMS
• Programista – 1 osoba, posiadająca umiejętności i doświadczenie w realizowaniu projektów w oparciu o zaproponowany w ofercie system CMS (co najmniej 5 zrealizowanych projektów); minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących porali i aplikacji internetowych i systemów CMS
• Tester oprogramowania – 1 osoba posiadające, minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów dotyczących porali i aplikacji internetowych i systemów CMS w charakterze testera oprogramowania
• Ekspert ds bezpieczeństwa - 1 osoba, posiadająca umiejętności i doświadczenie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa rozwiązań wdrażanych w ramach projektu, minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w ramach realizacji projektów dotyczących portali, aplikacji internetowych oraz systemów CMS.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia należy złożyć:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”,złożonego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji http://bip.gwpawlowice.finn.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
3.1. w 8.2.1. SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.1.a Uwagi do pkt 8 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.
3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulację pkt 3.2 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
8.1.1 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych dokument wystawiony nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wzór wykazu stanowi załącznik nr 5. do SIWZ.
8.1.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6. do SIWZ.
8.1.3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 6.2.2. SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
Próbka systemu zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ,
Koncepcja realizacji zgodnie z zał nr 9 do SIWZ,
|
Wadium |
10.000,00 zł wniesione wg SIWZ
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) termin realizacji Projektu ulegnie zmianie , w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej. Przez siłę wyższą strony rozumieją zdarzenia zaistniałe po podpisaniu niniejszej Umowy, którymi nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, takie jak działania przyrody, akty terrorystyczne, działania związane z akcjami antyterrorystycznymi.
b) nastąpiła zmiana miejsca dostawy, z zastrzeżeniem, że lokalizacje te będą na obszarze województwa;
c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację Umowy;
d) producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
e) została wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów - Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, w takim wypadku do kwoty netto zostanie doliczony podatek w aktualnej wysokości stawki
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
40
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
05/01/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|