Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Szkół w Radłowie
|
Ulica |
Ul. Szkolna
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Radłów
|
Kod Pocztowy |
33130
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
146 782 797
|
Fax |
146 782 797
|
Email |
gimnazjum.radlow
|
Adres strony url |
www.zs-radlow.pl
|
Regon |
12184087000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zs-radlow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zs-radlow.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Radłowie, ul. Szkolna 1, 33-130 Radłów
|
Numer referencyjny |
ZS.261.2.2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
1231/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubi wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz;
2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1 niniejszej siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Nr 3 do siwz;
3) formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki nr 4a do 4g do SIWZ
4) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej siwz, dotyczące tych podmiotów.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 6 SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa
w Rozdziale VI ust.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 5 i 6 pkt. 1), 2), 3) SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale VI ust. 6 pkt. 1-3 SIWZ, składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.zs-radlow.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Wybor wyk |
Nie dotyczy
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie
z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie:
1) zmiany ilości zamawianych towarów poprzez zmniejszenie wielkości zamówienia do 20 %, w przypadku zmniejszenia liczby uczniów w związku z nowym rokiem szkolnym, której Zamawiający nie jest w stanie obecnie dokładnie określić. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
2) innych postanowień umowy w przypadkach:
a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
b) zmian organizacyjno-technicznych,
c) zmiany adresów,
d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy,
f) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danych
teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne
zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
g) przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą:
a) ilości zamianach produktów
b) stawki podatku od towarów i usług,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia
10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Wszystkie zmiany dokonane będą w oparciu o zawarty pomiędzy stronami aneks, określający zakres zmiany oraz podstawę jej wprowadzenia.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
23/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
1. Istotne dla stron postanowienia treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik Nr 6, stanowiący integralną część siwz.
2. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom.
3. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty.
4. Wykonawca akceptuje treść umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, poprzez złożenie w ofercie oświadczenia o zapoznaniu się z projektem umowy i jego akceptacji.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, zgodnie
z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy dotyczyć ona będzie:
1) zmiany ilości zamawianych towarów poprzez zmniejszenie wielkości zamówienia do 20 %, w przypadku zmniejszenia liczby uczniów w związku z nowym rokiem szkolnym, której Zamawiający nie jest w stanie obecnie dokładnie określić. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
2) innych postanowień umowy w przypadkach:
a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
b) zmian organizacyjno-technicznych,
c) zmiany adresów,
d) obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy,
f) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danych
teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne
zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
g) przekształcenia Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą:
a) ilości zamianach produktów
b) stawki podatku od towarów i usług,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia
10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Wszystkie zmiany dokonane będą w oparciu o zawarty pomiędzy stronami aneks, określający zakres zmiany oraz podstawę jej wprowadzenia.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Tak
|