Usługa wsparcia informatycznego

Data publikacji 2016-12-15
Data zakończenia 2016-12-23 11:30:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 367961 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia informatycznego w obiektach Sądów Rejonowych, w Sądzie Okręgowym w Poznaniu Ośrodek Zamiejscowy w Pile oraz Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno-Konsultacyjny w Pile oraz w Sądzie Okręgowym w Poznaniu Ośrodek Zamiejscowy w Lesznie oraz Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno-Konsultacyjny w Lesznie, z podziałem na części tj.:

- CZĘŚĆ I obejmuje:
Sąd Rejonowy w Chodzieży
ul. Krasińskiego 10
64-800 Chodzież

- CZĘŚĆ II obejmuje:
Sąd Rejonowy w Gostyniu
ul. Sądowa 1
63-800 Gostyń

- CZĘŚĆ III obejmuje:
Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp.
ul. Żwirki i Wigury
62-075 Grodzisk Wlkp.

- CZĘŚĆ IV obejmuje:
Sąd Rejonowy w Kościanie
Pl. Niezłomnych 2
64-000 Kościan


- CZĘŚĆ V obejmuje:
Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu
Plac Niepodległości 31
64-300 Nowy Tomyśl

- CZĘŚĆ VI obejmuje:
Sąd Rejonowy w Obornikach
ul. Piłsudskiego 47
64-600 Oborniki
- CZĘŚĆ VII obejmuje:
Sąd Rejonowy w Rawiczu
ul. Ignacego Buszy 1,
63-900 Rawicz

- CZĘŚĆ VIII obejmuje:
Sąd Rejonowy w Śremie
ul. Franciszkańska 4
63-100 Śrem

- CZĘŚĆ IX obejmuje:
Sąd Rejonowy w Środzie Wielkopolskiej
ul. Stary Rynek 6
63-000 Środa Wielkopolska

- CZĘŚĆ X obejmuje:
Sąd Rejonowy w Wolsztynie
ul. A. Mickiewicza 2
64-200 Wolsztyn

- CZĘŚĆ XI obejmuje:
Sąd Rejonowy we Wrześni
ul. Jana Pawła II 10
62 - 300 Września

- CZĘŚĆ XII obejmuje:
Sąd Rejonowy w Złotowie
ul. Konopnickiej 15
77-400 Złotów

- CZĘŚĆ XIII obejmuje:
Sąd Okręgowy w Poznaniu ośrodek zamiejscowy w Pile
Al. Powstańców Wlkp. 79
64 - 920 Piła



Opiniodawczy Zespół Specjalistów Sądowych w Pile
Al. Powstańców Wlkp.79
64-920 Piła

- CZĘŚĆ XIV obejmuje:
Sąd Okręgowy w Poznaniu ośrodek zamiejscowy w Lesznie
ul. Chrobrego 7
64 - 100 Leszno

Opiniodawczy Zespół Specjalistów Sądowych w Lesznie
ul. Kasprowicza 3
64-100 Leszno



Opis

CZĘŚĆ I obejmuje:
Sąd Rejonowy w Chodzieży
ul. Krasińskiego 10
64-800 Chodzież
CZĘŚĆ II obejmuje:
Sąd Rejonowy w Gostyniu
ul. Sądowa 1
63-800 Gostyń
CZĘŚĆ III obejmuje:
Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp.
ul. Żwirki i Wigury
62-075 Grodzisk Wlkp.
CZĘŚĆ IV obejmuje:
Sąd Rejonowy w Kościanie
Pl. Niezłomnych 2
64-000 Kościan
CZĘŚĆ V obejmuje:
Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu
Plac Niepodległości 31
64-300 Nowy Tomyśl
CZĘŚĆ VI obejmuje:
Sąd Rejonowy w Obornikach
ul. Piłsudskiego 47
64-600 Oborniki
CZĘŚĆ VII obejmuje:
Sąd Rejonowy w Rawiczu
ul. Ignacego Buszy 1,
63-900 Rawicz
CZĘŚĆ VIII obejmuje:
Sąd Rejonowy w Śremie
ul. Franciszkańska 4
63-100 Śrem
CZĘŚĆ IX obejmuje:
Sąd Rejonowy w Środzie Wielkopolskiej
ul. Stary Rynek 6
63-000 Środa Wielkopolska
CZĘŚĆ X obejmuje:
Sąd Rejonowy w Wolsztynie
ul. A. Mickiewicza 2
64-200 Wolsztyn
CZĘŚĆ XI obejmuje:
Sąd Rejonowy we Wrześni
ul. Jana Pawła II 10
62 - 300 Września
CZĘŚĆ XII obejmuje:
Sąd Rejonowy w Złotowie
ul. Konopnickiej 15
77-400 Złotów
- CZĘŚĆ XIII obejmuje:
Sąd Okręgowy w Poznaniu ośrodek zamiejscowy w Pile
Al. Powstańców Wlkp. 79
64 - 920 Piła



Opiniodawczy Zespół Specjalistów Sądowych w Pile
Al. Powstańców Wlkp.79
64-920 Piła
CZĘŚĆ XIV obejmuje:
Sąd Okręgowy w Poznaniu ośrodek zamiejscowy w Lesznie
ul. Chrobrego 7
64 - 100 Leszno

Opiniodawczy Zespół Specjalistów Sądowych w Lesznie
ul. Kasprowicza 3
64-100 Leszno

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Ulica ul. Hejmowskiego
Nr domu 2
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61736
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 61 62 83 004
Fax 61 62 83 035
Email inwest@SOP.internetdsl.pl
Adres strony url www.poznan.so.gov.pl
Regon 32385500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171 ul. Hejmowskiego 2, Poznań
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja ww.poznan.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171 ul. Hejmowskiego 2, Poznań
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny ZP-226-29/16
Rodz zam U
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części I -XII wykazali, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 15.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy. Uwaga W sytuacji, kiedy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia (zadanie) warunek doświadczenia wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony w sytuacji, kiedy Wykonawca: wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 4 (cztery) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 15.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy Dla części XIII i XIV: wykazali, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 9.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy. W przypadku składania na obie części (XIII i XIV) celem spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca ma obowiązek wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi wsparcia informatycznego, o wartości równej lub większej niż 9.000,00 zł. brutto każda, wynikająca z oddzielnej umowy. Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych usług. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W zakresie zdolności zawodowej zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: wykazali, że dysponują niezbędną liczbą pracowników (minimum 1 dla każdej części zamówienia), którzy spełniają następujące warunki: Dla części od I do XII: - posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z administrowaniem systemami informatycznymi, - posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemów informatycznych wykorzystywanych przez wydziały ksiąg wieczystych, - posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemu repetytoryjnego (np. Sędzia 2, Curenda) - odbyli szkolenie dla administratorów systemów informatycznych wydziałów ksiąg wieczystych. Dla części XIII i XIV : - posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z administrowaniem systemami informatycznymi, - posiadają min. 12 miesięczne doświadczenie w obsłudze administracyjnej systemu repetytoryjnego (np. Sędzia 2, Curenda). Uwaga: Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną cześć, nie może w załączniku nr 6 (wykaz osób) wskazać tej samej osoby przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia w więcej niż jednej części (zadaniu).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 1. 2 Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w III ust 1. poniżej. 2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 1 128,00 zł (tysiąc sto dwadzieścia osiem złotych 00/100) Dla części II 812,00zł (osiemset dwanaście złotych 00/100). Dla części III 780,00 zł (siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100) Dla części IV 768,00zł (siedemset sześćdziesiąt osiem złotych 00/100). Dla części V 720,00 zł (siedemset dwadzieścia złotych 00/100). Dla części VI 600,00 zł (sześćset złotych 00/100) Dla części VII 811,00 zł (osiemset jedenaście złotych 00/100) Dla części VIII 848,00zł (osiemset czterdzieści osiem złotych 00/100) Dla części IX 720,00 zł. (siedemset dwadzieścia złotych 00/100). Dla części X 720,00 zł. (siedemset dwadzieścia złotych 00/100). Dla części XI 560,00 zł (pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100) Dla części XII 1 104,00 zł (tysiąc sto cztery złote 00/100). Dla części XIII 480,00 zł. (czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100). Dla części XIV 292,00 zł. (dwieście dziewięćdziesiąt dwa złote 00/100).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany mogą dotyczyć: a) terminu wykonania umowy; b) zakresu zamówienia; c) podwyższenia lub zmniejszenie stawki podatku od towarów i usług VAT; 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu wykonania usług objętych umową może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej ( np. klęski żywiołowe) oraz w przypadku wystąpienia przerw w realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć, po pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiającego, termin realizacji umowy zostaje zawieszony na czas przerwy. Ulec może wówczas termin zakończenia umowy; b) na skutek zmian wprowadzonych przez Zamawiającego, które to zmiany są niezależne od Zamawiającego, a są efektem działania jednostki organizacyjnej udzielającej środków na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących na skutek której dojdzie do podwyższenia lub obniżenia stawki podatku VAT.
Kryt 0 Cena oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 23/12/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załączniki nr 8 do SIWZ
Wymagania zabezpieczenia umowy Wykonawcy zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)