Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Złotokłosie.

Data publikacji 2016-12-16
Data zakończenia 2017-01-03 10:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 368519 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych stosownych do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Złotokłosie, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm..), w tym w szczególności:
Część 1 – Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie.
Część 2 – Dostawę mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie.
Część 3 – Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie.
Część 4 – Dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie.
Część 5 – Dostawa mrożonek ( warzywa, owoce, ryby) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. Przewidywana ilość obiadów 420.


Opis

Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie. (w tym: mleko, produkty mleczarskie, przetworzone owoce i warzywa, jaja, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb, różne produkty spożywcze), wg formularza asortymentowo – cenowego - załącznik nr 1a. Dostawa artykułów spożywczych musi odbywać się następnego dnia od daty złożenia zamówienia (telefonicznego, faxem, lub na adres e-mail). Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w godzinach 7.00- 7.30. W przypadku zamówienia dotyczącego jogurtów pitnych i serków homogenizowanych Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania dokładnej ilości zamawianego towaru w dzień poprzedzający zamówienie w godz. 14.00-14.30.Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie, wg formularza asortymentowo – cenowego - załącznik nr 1b. Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących
potrzeb Zamawiającego. Ilość dostarczanego towaru nie może być większa niż gramatura
podana w zamówieniu na dany dzień (dopuszczalna granica to + 200 g).Towar musi być
dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia (telefonicznego, faxem lub na
adres e-mail). Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi 4 razy
w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 7.30.
Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie, wg formularza asortymentowo – cenowego załącznik nr 1c. Dostawa warzyw i owoców odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego.
Towar musi być dostarczony oraz rozładowany we wskazanym przez Zamawiającego
magazynie następnego dnia od daty złożenia zamówienia (telefonicznego, faxem, lub na adres
e-mail) . Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godzinach 7.00-7.30.
Dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie, wg formularza asortymentowo – cenowego załącznik nr 1d. Dostawa artykułów garmażeryjnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb
Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w opakowaniach o gramaturze podanej
w formularzu asortymentowo- cenowym oraz rozładowany we wskazanym przez
Zamawiającego magazynie następnego dnia od daty złożenia zamówienia (telefonicznego,
faxem, lub na adres e-mail). Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz.
7.00 – 8.00
Dostawa mrożonek ( warzywa, owoce, ryby) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Publicznych w Złotokłosie, wg formularza asortymentowo – cenowego załącznik nr 1e. Dostawa mrożonek i ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia
(telefonicznego, faxem, lub na adres e-mail). Średnia częstotliwość dostawy 1 raz
w tygodniu w godzinach 8.00-12.00.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Ulica ul. Kościuszki
Nr domu 5
Miejscowość Piaseczno
Kod Pocztowy 05500
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 022 70 17 654, 70 17 655
Fax 022 70 17 692
Email rzp@piaseczno.eu
Adres strony url www.piaseczno.eu
Regon 1589128900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, pok. 75 III piętro
Numer referencyjny spr. 129/2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi co najmniej jedną dostawę wykonaną w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzoną referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa 90.000,00 zł. Zadanie 2. Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu. 90.000,00 zł. Zadanie 3. Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów. 70.000,00 zł. Zadanie 4. Dostawa wyrobów garmażeryjnych 70.000,00 zł. Zadanie 5. Dostawa mrożonek (warzywa, owoce, ryby) 30.000,00 zł. Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1. Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ; 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej jednej dostawy w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i pieczywa 90.000,00 zł Zadanie 2. Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu. 90.000,00 zł Zadanie 3. Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów. 70.000,00 zł Zadanie 4. Dostawa wyrobów garmażeryjnych 70.000,00 zł Zadanie 5. Dostawa mrożonek (warzywa, owoce, ryby) 30.000,00 zł Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów. 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.150,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto pięćdziesiąt złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych). II część, wysokość wadium wynosi 600 zł (sześćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 400 zł (czterysta złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) V część, wysokość wadium wynosi 150 zł (sto pięćdziesiąt złotych).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 03/01/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)