Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz
|
Ulica |
ul. Fałata
|
Nr domu |
32
|
Miejscowość |
Koszalin
|
Kod Pocztowy |
75434
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
94 347 80 20
|
Fax |
94 347 80 12
|
Email |
maksymowicz@zpsm.pl
|
Adres strony url |
zpsm.pl
|
Regon |
28064300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.e-cea.pl/0113/zamowienia-publiczne
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Numer referencyjny |
1/PN/DŻ/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
02/01/201729/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów załączając do oferty aktualny odpis z KRS oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie aktualnego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej załączonego do oferty na kwotę minimum 15 000zł;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw (rozumianym jako realizacja jednorazowej dostawy lub realizacji całej umowy) dla każdej części osobno, o którym mowa w Rozdział III pkt. 1 odpowiadający przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż:
Część 1 PRODUKTY MLECZARSKIE - 3000 zł z VAT
Część 2 MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE, WĘDLINY, DRÓB- 6000zł z VAT
Część 3 OWOCE, WARZYWA, OWOCE, WARZYWA PRZETWORZONE, 3500 zł z VAT
Część 4 RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - 3000zł z VAT
Część 5 JAJA - 100 zł z VAT
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
załącznik nr 4 do SIWZ stanowi oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów załączając do oferty aktualny odpis z KRS oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy" stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wypełnioną i podpisaną umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zastały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych do wykonania zamówienia innych podmiotów to jest on zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników, a nie tylko pełnomocnika,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dla Części 1 znajduje się w Załączniku nr 2a do SIWZ, dla Części 2 – w Załączniku nr 2b do SIWZ, dla Części 3 – w Załączniku nr 2c do SIWZ, dla Części 4 – w Załączniku nr 2d do SIWZ, dla Części 5 w załączniku nr 2e druki w celu uznania, że oferowany towar spełnia wymagania zamawiającego dotyczące wysokiej jakości produktów
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
• Część I - 1200 zł;
• Część II - 1800zł:
• Część III - 1200 zł;
• Część IV - 500 zł
• Część V - 50 zł.
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30 grudnia 2016r. do godziny 10:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: NBP Odział okręgowy Szczecin nr 02101015990166231391200000 dopiskiem „Wadium Przetargowe na :
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz z podziałem na części.
Część ……………..”
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę (godzinę minutę) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie – opisanej „Wadium – „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz z podziałem na części – część ……” Załączając ją do oferty lub składając bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz, ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin w dni powszednie w terminie do dnia 30 grudnia 2016 r. do godz. 10:00 w pok. nr 111– sekretariat.
Wadium w formie gwarancji powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
30/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP o/Okręgowy Szczecin nr 02101015990166231391200000 z podaniem tytułu wpłaty: (zabezpieczenie należytego wykonania umowy – ). „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz z podziałem na części.”
Zabezpieczenie wniesione w formie innej niż w pieniądzu winno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby zabezpieczenie w swojej treści zawierało pokrycie wszelkich roszczeń Zamawiającego (w tym kary umowne) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy lub jego części.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenie w formie niepieniężnej powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu na każde jego żądanie pełnej kwoty zabezpieczenia, zabezpieczenie powinno zabezpieczać umowę przez minimum czas jej trwania wraz z okresem gwarancyjnym.
Zabezpieczenie służy w szczególności pokryciu m.in. następujących roszczeń o:
odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania,
odszkodowania z tytułu opóźnienia i zwłoki w wykonaniu umowy wzajemnej,
odszkodowania z tytułu niemożności świadczenia, za którą Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
odszkodowania z tytułu szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania z umowy wzajemnej,
kary umownej.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
a) kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady
będzie w wysokości 25% wysokości zabezpieczenia.
b) kwota, o której mowa w ppkt. a), jest zwracana nie później niż w 15. dniu po
upływie okresu rękojmi za wady
W trakcie realizacji umowy Wykonawca może w każdej chwili dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust.1. z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
|