Dostawa naukowych czasopism zagranicznych w prenumeracie na 2017r.(nr sprawy UM-ZP-262-58/16)

Data publikacji 2016-12-16
Data zakończenia 2016-12-27 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 369004 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009, 799800007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa prenumeraty specjalistycznych, naukowych czasopism zagranicznych na rok 2017, podzielonych na 2 zadania ( oferty częściowe) następująco:
Zadanie 1 – dostawa i obsługa prenumeraty czasopism zagranicznych na 2017r-wg Załącznika nr 1 do
SIWZ.
Zadanie 2 – prenumerata dostępu w wersji elektronicznej do pełnych tekstów czasopisma zagranicznego na 2017r. – wg Załącznika Nr 1a do SIWZ.
2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
2.1Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnej, terminowej dostawy czasopism zagranicznych wraz z seriami i suplementami w prenumeracie na 2017 r.
2.2Wykonawca uruchomi od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2017r. skonsolidowany system elektroniczny do udostępniania pełnych tekstów czasopism zamówionych w wersji online oraz do wersji elektronicznych czasopism, do których zobowiązuje się zapewnić bezpłatny dostęp z tytułu zakupu przez Zamawiającego prenumeraty drukowanej, zapewniający Zamawiającemu:
a)stały, nieprzerwany dostęp do pełnych tekstów czasopism natychmiast po ich ukazaniu się w wersji elektronicznej (online), ze wszystkich komputerów znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego i jego podjednostek, identyfikujących się za pomocą numerów IP oraz za pośrednictwem oprogramowania pełniącego funkcję serwera proxy;
b)opcje wyszukiwawcze;
c)możliwość sporządzania analiz statystycznych dotyczących korzystania z czasopism przez Zamawiającego;
2.3.Zamawiający nie dopuszcza udostępniania przez Wykonawcę prenumeraty czasopism w wersji elektronicznej na zasadzie podawania linków do stron wydawców i rejestracji na tych stronach;
2.4.Prenumerowane czasopisma elektroniczne objęte będą prawem do archiwizacji, a Zamawiający zachowa dostęp do opłaconych numerów.
2.5.Wykonawca wskaże tytuły czasopism, do których w 2017 roku Zamawiającemu będzie przysługiwać bezpłatny dostęp online z tytułu prenumeraty czasopisma w wersji drukowanej (poprzez zaznaczenie TAK w rubryce „Bezpłatny pełnotekstowy dostęp online” w załączniku nr 1 do SIWZ);
2.6.Pozycje: 3, 11, 13, 20, 25, 26, 28, 30, 31, 33, 34, 37 załącznika nr 1 – Zamawiający zamawia wyłącznie w wersji online.
2.7Pozycje: 2, 4, 7, 17, 22, załącznika nr 1 - Zamawiający zamawia w wersji print + online.
2.8.Pozycja nr 1 załącznika nr 1a - Zamawiający zamawia dostęp na platformie OvidSP.
2.9.Wykonawca gwarantuje całkowitą obsługę celną, ponosząc wszystkie związane z tym koszty.
2.10.W przypadku tytułów czasopism zamawianych w wersji online Zamawiający dopuszcza model dostępu instytucjonalnego w wersji dla 1 jednoczesnego użytkownika.
2.11.Cena oferowana za prenumeratę musi obejmować wszystkie należności związane z realizacją dostawy oraz uwzględniać rabaty (DDP) gwarantowane uczestnikom konsorcjów (w tym licencji krajowych): dla czasopism Elsevier, Oxford University Press, Springer.
2.12.FTE Uniwersytetu Medycznego w Lublinie wynosi 6176





Opis

Zamawiający w czasie trwania umowy wymaga sukcesywnej, terminowej dostawy czasopism zagranicznych wg Załącznika nr 1 do SIWZ, wraz z seriami i suplementami w prenumeracie na 2017 r.Wykonawca uruchomi od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2017r. skonsolidowany system elektroniczny do udostępniania pełnych tekstów czasopism zamówionych w wersji online oraz do wersji elektronicznych czasopism, przysługujących bezpłatnie z tytułu ich prenumeraty w wersji drukowanejZamawiający zamawia dostęp na platformie OvidSP zgodnie z Formularzem cenowym zał. nr 1a do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Ulica Al. Racławickie
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20059
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 814 485 200
Fax 814 485 201
Email u.czuja@umlub.pl
Adres strony url www.umlub.pl
Regon 28871600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umlub.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Doręczenie do siedzby Zamawiającego.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, pokój nr 8, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin
Numer referencyjny UM-ZP-262-58/16
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a.odnośnie warunku zdolności technicznej - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli - wykaże się należytym wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch głównych dostaw czasopism zagranicznych o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN każda (słownie: sto tysięcy PLN 00/100) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie-dotyczy zadania nr 1;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy –w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dowodów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów ( art. 26 ust. 2f ustawy Pzp) A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W zakresie polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, określonych w rozdziale V pkt 5.1 SIWZ, wykonawca złoży: zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 5.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 6.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza również w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 1 informacje dotyczące tych podmiotów B)Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1.1.zmiany przez wydawcę formy wydawania czasopisma (np. czasopismo zamówione w wersji drukowanej przechodzi na wersję elektroniczną), zmiana nie może spowodować zwiększenia wartości brutto umowy wynikającej z oferty Wykonawcy; 1.2. zmiany przez wydawcę częstotliwości wydawania poszczególnych zeszytów czasopisma, zmiana (zmniejszenie/zwiększenie) może spowodować zmianę (zmniejszenie/zwiększenie), wartości brutto umowy wynikającej w oferty Wykonawcy; 1.3. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.4. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 1.5. konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania, lub wykonania przedmiotu umowy; 1.6.wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia niemożliwego do zapobieżenia; 1.7.wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie wartości brutto umowy; 1.8. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22.ustawyPzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 1.9. zaistnienia innych okoliczności ( technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.10.w zakresie zmiany przepisów dotyczących podatku od towaru i usług VAT; 1.11.dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 Pzp. 2.Inicjatorem zmian może być każda ze Stron, poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie faktyczne i prawne oraz termin wprowadzenia.
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 27/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)