Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla miasta Radymna w ramach projektu Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły.

Data publikacji 2016-12-16
Data zakończenia 2016-12-28 10:00:00
Instytucja Miasto Radymno
Miejscowość Radymno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 369035 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006, 722200003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla miasta Radymna w ramach projektu Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły” zwany w dalszej części SIWZ „przedmiotem zamówienia”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla powyższych elementów zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Jeśli gdziekolwiek w projekcie lub SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. W przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi i związane z tym dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii autora projektu lub ekspertów.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. uruchomienia e-usług w oparciu o zintegrowane systemy informatyczne. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z legalnego oficjalnego kanału dystrybucji producenta sprzętu /oprogramowania
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Podkarpackie” Działanie 2.1 „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług”
Zamawiający w ramach prawa opcji przewiduje możliwość przedłużenia usług opieki serwisowej nad zakupionym oprogramowaniem (dalej: Usługi Opieki Serwisowej) na okres do 60 miesięcy liczony od daty określonej w stosownym zamówieniu przesłanym przez Zamawiającego, na zasadach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze Umowy (Załączniki nr 8 do SIWZ). Z zastrzeżeniem, że stosowne zamówienie na Usługi Opieki Serwisowej Zamawiający może wysłać do Wykonawcy w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Zamawiający może wykupić Usługi Opieki Serwisowej w kilku kolejnych zamówieniach z zastrzeżeniem, ze suma okresów świadczenia tych usług z wszystkich zamówień nie może przekroczyć 60 miesięcy. Wykonawca uwzględnia w cenie oferty okres 60 miesięcy świadczenia Usług Opieki Serwisowej. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
Jeśli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) nie postanowiono inaczej w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia, Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji od daty odbioru na okres:
-minimum 24 miesięcy na dostarczone Oprogramowanie,
-60 miesięcy na sprzęt serwerowy,
z zastrzeżeniem że, okres gwarancji na sprzęt rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia zaznaczono inaczej.
Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na świadczeniu usługi help - desku – szczegółowe wymogi zawiera pkt.22 SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. W opinii Zamawiającego, podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz zagrożenie właściwego wykonana zamówienia wynikające z potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Wykonawca nie może zlecić całości robót objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Miasto Radymno
Ulica ul. Lwowska
Nr domu 20
Miejscowość Radymno
Kod Pocztowy 37550
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 166 281 589
Fax 166 282 417
Email inwestycje@radymno.nazwa.pl
Adres strony url www.radymno.pl
Regon 65090055900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia http://www.radymno.biuletyn.
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.radymno.biuletyn.
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Radymno ul. Lwowska 20 37-550 Radymno
Numer referencyjny RG.I.271.70.2016
Rodz zam U
Okres2c 10
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem realizacji poszczególnych elementów (Etapów) zamówienia (Harmonogram Ramowy zamówienia): 1. dostawa sprzętu serwerowego oraz oprogramowania bazodanowego – 21 dni od daty zawarcia umowy, 2. dostawa i wdrożenie oprogramowania w zakresie: - opracowania portalu sprawozdawczości jednostek, - opracowania portalu umożliwiającego składanie deklaracji VAT dla jednostek podległych gminy do 30 dni od daty zawarcia umowy, 3. dostawa i wdrożenie oprogramowania w zakresie: - rozbudowy i aktualizacji systemów dziedzinowych, - opracowania portalu e-należności, do 60 dni od daty zawarcia umowy, 4. integracja systemów dziedzinowych z systemem EZD oraz portalem e-należności oraz opracowanie e-usług – do 90 dni od daty zawarcia umowy, 5. zakup oprogramowania do zarządzania zasobami informacji przestrzennej – do 90 dni od daty zawarcia umowy, 6. digitalizacja zasobów w wybranych obszarach informacji przestrzennej, uruchomienie portalu mapowego, uruchomienie API do prezentacji danych na mapie w dowolnej aplikacji oraz serwera e-usług GIS – do 240 dni od daty zawarcia umowy, 7. opieka serwisowa nad zakupionym oprogramowaniem w okresie realizacji projektu – rozpoczęcie świadczenia usługi w dniu zakończenia wdrożenia danego rodzaju oprogramowania do 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy. W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego szczegółowego harmonogramu realizacji umowy uwzględniającego warunki realizacji przedstawione w niniejszym pkt SIWZ.
Okreslenie warunkow W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spośród głównych usług wykonał należycie: - co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł każde, każde z nich obejmujące uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego zawierającego moduły: finansowo-księgowy, podatkowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet wraz z możliwością dokonywania płatności elektronicznych, - co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 30 000,00 zł każde, obejmujące dostawę i wdrożenie systemów do zarządzania informacją przestrzenną oraz digitalizację zasobów informacji przestrzennej; b) dysponuje w celu wykonania zamówienia co najmniej dwiema osobami, które uczestniczyły w realizacji co najmniej 3 projektów polegających na wdrożeniu rozwiązań klasy back-office w sektorze administracji o łącznej wartości tych projektów 500 tys. Zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 6 do SIWZ, 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 7. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 8. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.8 niniejszej SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, a w szczególności:- dwa dyski przenośne lub dwa komplety płyt DVD, w tym jeden zapasowy, na których przekaże próbkę systemów dziedzinowych wraz z zintegrowanym systemem EZD w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, posiadającym funkcjonalności opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania. Zakres zainstalowanych na dyskach (lub płytach) pakietów oprogramowania oferowanych przez Wykonawcę powinien obejmować wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia sprawnego demonstrowania zgodnie z zaplanowanym scenariuszem. - Dokumenty, w tym wydruki z testów i stron internetowych, deklaracje i certyfikaty wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego próbkę oferowanych systemów i następnie w kolejnym terminie przeprowadzić stosowną demonstrację złożonej próbki. Szczegółowy opis próbki oraz zakres i zasady demonstracji opisano w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny i badania złożonych próbek na podstawie formularza testu przedstawionego w rozdziale 3. „Szczegółowy zakres badania próbki” w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia w trakcie oceny i badania próbki, że wymagania określone przez Zamawiającego nie są spełnione, wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona.
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Tekst. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK PEKAO SA, numer konta 57 1240 2601 1111 0010 6120 4521 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.12.2016 r. do godz. 10:00 z dopiskiem „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla miasta Radymna w ramach projektu Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły.” 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów zawartych w art.46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, Wykonawca z przyczyn lezących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożone przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. 2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych. 3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji rozszerzenie zamówienia o Usługi Opieki Serwisowej będące przedmiotem oferty na okres od 12 do 60 miesięcy.
Kryt 0 Koszt
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)