Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Miasto Radymno
|
Ulica |
ul. Lwowska
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Radymno
|
Kod Pocztowy |
37550
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
166 281 589
|
Fax |
166 282 417
|
Email |
inwestycje@radymno.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.radymno.pl
|
Regon |
65090055900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.radymno.biuletyn.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.radymno.biuletyn.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Radymno ul. Lwowska 20 37-550 Radymno
|
Numer referencyjny |
RG.I.271.70.2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
10
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem realizacji poszczególnych elementów (Etapów) zamówienia (Harmonogram Ramowy zamówienia):
1. dostawa sprzętu serwerowego oraz oprogramowania bazodanowego – 21 dni od daty zawarcia umowy,
2. dostawa i wdrożenie oprogramowania w zakresie:
- opracowania portalu sprawozdawczości jednostek,
- opracowania portalu umożliwiającego składanie deklaracji VAT dla jednostek podległych gminy
do 30 dni od daty zawarcia umowy,
3. dostawa i wdrożenie oprogramowania w zakresie:
- rozbudowy i aktualizacji systemów dziedzinowych,
- opracowania portalu e-należności,
do 60 dni od daty zawarcia umowy,
4. integracja systemów dziedzinowych z systemem EZD oraz portalem e-należności oraz opracowanie e-usług – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
5. zakup oprogramowania do zarządzania zasobami informacji przestrzennej – do 90 dni od daty zawarcia umowy,
6. digitalizacja zasobów w wybranych obszarach informacji przestrzennej, uruchomienie portalu mapowego, uruchomienie API do prezentacji danych na mapie w dowolnej aplikacji oraz serwera e-usług GIS – do 240 dni od daty zawarcia umowy,
7. opieka serwisowa nad zakupionym oprogramowaniem w okresie realizacji projektu – rozpoczęcie świadczenia usługi w dniu zakończenia wdrożenia danego rodzaju oprogramowania do 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji Zamawiającego szczegółowego harmonogramu realizacji umowy uwzględniającego warunki realizacji przedstawione w niniejszym pkt SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spośród głównych usług wykonał należycie:
- co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł każde, każde z nich obejmujące uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego zawierającego moduły: finansowo-księgowy, podatkowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet wraz z możliwością dokonywania płatności elektronicznych,
- co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 30 000,00 zł każde, obejmujące dostawę i wdrożenie systemów do zarządzania informacją przestrzenną oraz digitalizację zasobów informacji przestrzennej;
b) dysponuje w celu wykonania zamówienia co najmniej dwiema osobami, które uczestniczyły w realizacji co najmniej 3 projektów polegających na wdrożeniu rozwiązań klasy back-office w sektorze administracji o łącznej wartości tych projektów 500 tys. Zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 6 do SIWZ,
2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
6. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
7. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
8. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 5.8 niniejszej SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, a w szczególności:- dwa dyski przenośne lub dwa komplety płyt DVD, w tym jeden zapasowy, na których przekaże próbkę systemów dziedzinowych wraz z zintegrowanym systemem EZD w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, posiadającym funkcjonalności opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania. Zakres zainstalowanych na dyskach (lub płytach) pakietów oprogramowania oferowanych przez Wykonawcę powinien obejmować wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia sprawnego demonstrowania zgodnie z zaplanowanym scenariuszem.
- Dokumenty, w tym wydruki z testów i stron internetowych, deklaracje i certyfikaty wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego próbkę oferowanych systemów i następnie w kolejnym terminie przeprowadzić stosowną demonstrację złożonej próbki. Szczegółowy opis próbki oraz zakres i zasady demonstracji opisano w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny i badania złożonych próbek na podstawie formularza testu przedstawionego w rozdziale 3. „Szczegółowy zakres badania próbki” w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia w trakcie oceny i badania próbki, że wymagania określone przez Zamawiającego nie są spełnione, wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12 zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona.
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Tekst. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK PEKAO SA, numer konta 57 1240 2601 1111 0010 6120 4521 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy.
4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.12.2016 r. do godz. 10:00 z dopiskiem „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla miasta Radymna w ramach projektu Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły.”
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów zawartych w art.46 ust. 4a ustawy Pzp.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium:
- na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
- Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, Wykonawca z przyczyn lezących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożone przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności:
1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian:
a) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ;
b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ;
c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji rozszerzenie zamówienia o Usługi Opieki Serwisowej będące przedmiotem oferty na okres od 12 do 60 miesięcy.
|
Kryt 0 |
Koszt
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
28/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|