Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego
|
Ulica |
Plac Grunwaldzki
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kętrzyn
|
Kod Pocztowy |
11400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
89 751 17 12
|
Fax |
89 751 17 14
|
Email |
cuw@starostwo.ketrzyn.pl
|
Regon |
36205324300000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
Tak
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zamawiającym jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego reprezentowane przez Dyrektora, działające w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego:
1) Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, REGON: 510750278,
2) Powiatowego Domu Dziecka w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel, REGON: 280349033,
3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 28, 11-400 Kętrzyn, REGON: 281554841
4) Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kętrzynie, ul. Pocztowa 13,
11-400 Kętrzyn, REGON: 000716508,
5) Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kętrzynie, ul. Klonowa 2b, 11-400 Kętrzyn, REGON: 510902707,
6) Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel,
REGON: 519476583,
7) Powiatowego Domu Kultury w Ketrzyn, ul. Pocztowa 13, 11-400 Kętrzyn, REGON: 364316959,
8) Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Wojciecha Kętrzyńskiego w Kętrzynie, ul. Powstańców Warszawy 2, 11-400 Kętrzyn, REGON: 511413420,
9) Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn,
REGON: 000738668,
10) Powiatowego Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji w Kętrzynie, ul. Poznańska 21,
11-400 Kętrzyn, REGON: 363522964,
11) Zespołu Szkół im. Marii Curie Skłodowskiej w Kętrzynie, ul. Wojska Polskiego 12, 11-400 Kętrzyn, REGON: 000240508,
12) Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn, REGON: 510751154,
13) Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, REGON: 362053243.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
CUW.PK.343.2.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) wykaz wykonanych min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa różnorodnych materiałów eksploatacyjnych – wyłączając ogólną dostawę materiałów biurowych) o wartości min 80 000,00 zł brutto każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - bazując na zał. nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw.
b) dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (dostawa różnorodnych materiałów eksploatacyjnych – wyłączając ogólną dostawę materiałów biurowych) o wartości min 80 000,00 zł brutto każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - bazując na zał. nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw.
b) dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku:
1) gdy nastąpi konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia określonych w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, spowodowanych obiektywnymi czynnikami wynikającymi
z potrzeb Zamawiającego lub czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, w wyniku których zrealizowanie przedmiotu zamówienia nie będzie możliwe w ww. terminach, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
2) zmiany warunków i sposobu płatności wynagrodzenia - bez zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,
3) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, bez zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów wydajności lub wyższej użyteczności.
4) zmian technologii lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu składowego przedmiotu umowy, wprowadzonych na wniosek wykonawcy, zatwierdzony przez zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie spowoduje ona zmiany wynagrodzenia za realizacje przedmiotu umowy oraz że zmiana technologii lub parametrów nie spowoduje uszczerbku dla jakości przedmiotu umowy.
5) dostarczania tonerów oryginalnych tzn. zalecanych przez producenta urządzenia zamiast tonerów równoważnych w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w §6 ust. 5 projektu umowy,
6) w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT lub wprowadzenia przez władze ustawodawczą nowych podatków,
7) w przypadku wycofania z rynku asortymentu objętego zamówieniem.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
50
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
27/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|