Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej oraz zaprojektowanie i wykonanie animacji i infografik” jako usług specjalistycznych w ramach projektu pod nazwą „Platforma startowa – TechnoparkBiznesHub” dla spółki PUB4SOCIAL spółka z o.o.

Data publikacji 2016-12-20
Data zakończenia 2016-12-29 13:00:00
Instytucja Kielecki Park Technologiczny
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370690 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 722000007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej oraz zaprojektowanie i wykonanie animacji i infografik” jako usług specjalistycznych w ramach projektu pod nazwą „Platforma startowa – TechnoparkBiznesHub” dla spółki PUB4SOCIAL spółka z o.o.

Informacje na temat działalności Spółki Spółka PUB4SOCIAL (zwana dalej „Spółką”) tworzy system pn. My Social Seller, którego celem jest umożliwienie sprzedawcom (firmom/osobom) udostępnienie swojej oferty, pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów bezpośrednio z publikowanych w systemie materiałów marketingowych. My Social Seller pobiera od użytkownika plik, a następnie prezentuje ofertę w widoku sklepu internetowego z opcją “Kup teraz”.

Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
1) Część I. Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej.
2) Część II. Zaprojektowanie i wykonanie animacji i infografik
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji


Opis

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w następujących po sobie etapach:

Etap 1: Zaprojektowanie strony internetowej www.mysocialseller.com;
Etap 2: Wykonanie strony internetowej www.mysocialseller.com;
Etap 3: Instalacja strony na serwerze Spółki;
Etap 4: Stworzenie dokumentacji technicznej dotyczącej przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w następujących po sobie etapach:
Etap 1: Opracowanie scenariusza animacji;
Etap 2: Wykonanie animacji;
Etap 3: Wykonanie 10 szt. infografik na bazie animacji;
Etap 4: Stworzenie dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Kielecki Park Technologiczny
Ulica ul. Olszewskiego
Nr domu 6
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25663
Panstwo Polska
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 278 72 00
Fax 41 278 72 01
Email szymon.mazurkiewicz@um.kielce.pl; technopark@um.kielce.pl
Adres strony url www.bip.technopark.kielce.pl
Regon 26022184000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Platforma Startowa TechnoparkBiznesHub”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałania 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 (POPW)
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.technopark.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.technopark.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KIELECKI PARK TECHNOLOGICZNY ul. Olszewskiego 6, 25-663 KIELCE
Numer referencyjny KPT-DIIA.270.1.16.2016
Rodz zam U
Okres2c 28/02/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykazu wykonanych usług Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postę¬powaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał Dla części I minimum jedną usługę polegającą na budowie strony internetowej o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 złotych. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dla części II minimum jedną usługę polegającą na realizacji filmu lub animacji o wartości brutto nie mniejszej niż 6500,00 złotych. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W ramach części I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia wyznaczy zespół specjalistów składających się z minimum 2 osób, tj: a) Specjalista nr 1 - “Grafik”, który posiada doświadczenie w realizacji minimum 1 projektu dotyczącego części front-end serwisu internetowego z zastosowaniem projektowania Responsive Web Design. b) Specjalista nr 2 – “Backend Developer”, który posiada doświadczenie w realizacji minimum 1 projektu dotyczącego części backend serwisu internetowego z zastosowaniem języka programowania Php lub innego języka używanego przy budowie stron internetowych . W ramach części II Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia wyznaczy zespół specjalistów składających się z minimum 2 osób, tj: a) Specjalista nr 1 - “Grafik-animator”, który był odpowiedzialny za animację w co najmniej 1 filmie animowanym, o długości co najmniej 90 sekund. b) Specjalista nr 2 – “Montażysta”, który był odpowiedzialny za montaż w co najmniej 1 filmie animowanym, o długości co najmniej 90 sekund.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U.2016 poz. 1574) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U.2015 r. poz. 233); - wymagany dokument na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczy dokument, wskazany nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu wykonanych usług Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postę¬powaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowo¬dów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy¬czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wyko¬nawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty po¬twierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał Dla części I minimum jedną usługę polegającą na budowie strony internetowej o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 złotych. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dla części II minimum jedną usługę polegającą na realizacji filmu lub animacji o wartości brutto nie mniejszej niż 6500,00 złotych. Do wykazu należy załączyć dowody określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Na potwierdzenie należy złożyć: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W ramach części I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia wyznaczy zespół specjalistów składających się z minimum 2 osób, tj: • Specjalista nr 1 - “Grafik”, który posiada doświadczenie w realizacji minimum 1 projektu dotyczącego części front-end serwisu internetowego z zastosowaniem projektowania Responsive Web Design. • Specjalista nr 2 – “Backend Developer”, który posiada doświadczenie w realizacji minimum 1 projektu dotyczącego części backend serwisu internetowego z zastosowaniem języka programowania Php lub innego języka używanego przy budowie stron internetowych . W ramach części II Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia wyznaczy zespół specjalistów składających się z minimum 2 osób, tj: • Specjalista nr 1 - “Grafik-animator”, który był odpowiedzialny za animację w co najmniej 1 filmie animowanym, o długości co najmniej 90 sekund. • Specjalista nr 2 – “Montażysta”, który był odpowiedzialny za montaż w co najmniej 1 filmie animowanym, o długości co najmniej 90 sekund.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 29/12/2016
Godzina składania wniosków 13:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)