Dostawa, wymiana i montaż dwóch zespołów prądotwórczych oraz rozdzielni RNN 0,4 kV wraz z uruchomieniem

Data publikacji 2016-12-20
Data zakończenia 2016-12-30 11:00:00
Instytucja Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia przesyłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 370763 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311220007, 312131003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana i montaż dwóch zespołów prądotwórczych oraz rozdzielni elektrycznej RNN 0,4 kV wraz z uruchomieniem w Oddziałowej Stacji Transformatorowej nr 1 Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy. Wymiana zespołów prądotwórczych wiąże się z budową nowej instalacji spalin i nową instalacją paliwową.
2.2 Parametry oraz wymagania dla instalowanych urządzeń zostały opisane w punkcie 3 SIWZ oraz w dokumentacji załączonej do SIWZ, tj:
1) Projekt techniczno – wykonawczy (załącznik nr 9 do SIWZ)
2) Program Funkcjonalno – użytkowy (załącznik nr 10 do SIWZ)
3) Specyfikacja techniczna i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SIWZ)
4) Przedmiar (załącznik nr 12 do SIWZ)
2.3 Dostarczenie oraz montaż przedmiotu zamówienia powinien się odbyć z uwzględnieniem wytycznych wskazanych w dokumentacji załączonej do SIWZ, a o których mowa w pkt. 2.2 powyżej.
2.4 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niezbędnych czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. m.in. :
1) Demontaż i utylizacja istniejących zespołów prądotwórczych
2) Demontaż i utylizacja instalacji paliwowej
3) Demontaż i utylizacja instalacji elektrycznej
4) Odświeżenie pomieszczenia (wyczyszczenie, pomalowanie)
5) Demontaż istniejącej rozdzielni elektrycznej
6) Montaż nowych zespołów prądotwórczych wraz z instalacjami paliwową i elektryczną
7) Montaż nowej rozdzielni elektrycznej
8) Wykonanie odpowiedniego okablowania
9) Przeprowadzenie rozruchu.

art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy:
Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

2.5 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób dla czynności wskazanych przez Zamawiającego
w pkt. 2.4 SIWZ, w trakcie realizacji zamówienia będzie odbywał się na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które będzie zawierało listę osób (z podaniem imienia i nazwiska oraz wymiaru czasu pracy wraz z informacją, czy jest to pracownik Wykonawcy czy Podwykonawcy) z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będą wykonywać w ramach umowy o pracę.
2.6 Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 2.4 i 2.5 SIWZ, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określił w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
Ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Nr domu 9
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85094
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 525 854 304
Fax 525 854 076
Email zamowienia@jurasza.pl
Adres strony url www.jurasza.pl
Regon 112607400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.jurasza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.jurasza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Główna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Numer referencyjny SU/NLZ/361-1/72-16
Rodz zam D
Okres2c 60
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni minimalne warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie wraz z montażem dwóch agregatów prądotwórczych o łącznej mocy min. 500 kVA – w tym minimum jedna instalacja dwóch zespołów do pracy synchronicznej oraz wykonaniem nowych rozdzielni głównych nn oraz robót przełączeniowych w rozdzielni głównej nn na czynnym obiekcie bez ograniczenia zakresu działalności obiektu, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto; - dysponuje minimum 4 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne Grupa E1 oraz 1 osobą posiadającą ważne świadectwa kwalifikacyjne Grupa D1 w zakresie p.2 „Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV” oraz p. 4 „Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kW”, stosownie do przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 03.89.828 z dnia 21 maja 2003 r.) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawienia na wezwanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 2) w przypadku podmiotów zagranicznych: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 7.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.4.2)a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.4.1) lub 7.4.2) SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 6.1 SIWZ, tj.: 1) wykazu dostaw wykonanych (z uwzględnieniem pkt. 6.1 3) c), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. 4 osób posiadających ważne świadectwa kwalifikacyjne Grupa E1 oraz 1 osoby posiadającej ważne świadectwa kwalifikacyjne Grupa D1 w zakresie p.2 „Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV” oraz p.4 „Zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kW”, stosownie do przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 03.89.828 z dnia 21 maja 2003 r.) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 7.5 Pozostałe wymagane od Wykonawców dokumenty: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (ZOBOWIĄZANIE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ) c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. d) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: • zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub • zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. e) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. f) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, wypełniając odpowiednio załącznik nr 4 oraz 3 do SIWZ. g) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. h) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcjum, s. c.) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Ponadto do oferty dołączą pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) pełnomocnika upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy ze wspólników/uczestników spółki cywilnej/konsorcjum musi przedłożyć oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. i) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ i załączając do oferty. (jeżeli dotyczy). j) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. k) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). (Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Kancelarii Głównej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9). 7.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu powyżej. uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 7.7. Zamawiający zastrzega sobie, na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a które zostały opisane w pkt. 7 SIWZ. 7.8. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów ujętych w pkt. 7 SIWZ powyżej według zasady spełnia/nie spełnia.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości 3600,00 PLN w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w WBK S.A. nr rachunku: 64-1500-1360-1213-6008-5200-0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć “Przetarg na Dostawa, wymiana i montaż dwóch zespołów prądotwórczych oraz rozdzielni RNN 0,4 kV wraz z uruchomieniem - SU/NLZ/361-1/72-16”, oraz w tytule przelewu podać nr NIP, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, g) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.2 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek B pok. 2, czynnej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy (chyba, że 10 dzień danego miesiąca przypadać będzie w środę to kasa będzie czynna w tym właśnie dniu, w tej sytuacji następny dzień czyli czwartek będzie dniem, w którym kasa będzie nieczynna) w godzinach 10:00-13:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.5 Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w głównych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. § 8 ZMIANY W UMOWIE 1. Strony przewidują możliwość wydłużenia czasu (zmiany terminu) wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: 1) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu zadania spowodowane przez osoby trzecie, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 2) okoliczności leżące po stronie Zamawiającego mające wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem Umowy. Wydłużenie czasu (zmiana terminu) wykonania umowy następuje o czas odpowiedni do okoliczności, które spowodowały zmianę. 2. Jakiekolwiek zmiany umowy opisane w niniejszym paragrafie, o ile co innego wyraźnie nie wynika z poprzednich postanowień umowy, wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku, : a) gdy wszczęto postępowanie o ogłoszenie upadłości, postępowanie naprawcze lub w przypadku likwidacji spółki/działalności Wykonawcy, b) nienależytego wykonywania niniejszej umowy przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku niewykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy 4. W przypadku rozwiązania umowy w okolicznościach opisanych w ust. 3 lit. b niniejszego paragrafu oraz innych przypadkach określonych w umowie, Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę karą umowną w wysokości 10% kwoty, o której mowa w §2 ust. 2. 5. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy winno zostać sporządzone na piśmie pod rygorem nieważności i wskazywać przyczynę.
Kryt 0 „C” – cena ryczałtowa
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 30/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę składa się w formie pisemnej i wyłącznie w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 3.5 Zamawiający zorganizuje w dniu 22.12.2016 r. o godz. 10:00 wizję lokalną (zbiórka – Budynek Techniczny A, pokój nr 12, wjazd od ul. Curie-Skłodowskiej, aby umożliwić potencjalnym Wykonawcom dostęp do obiektu. Dla pozostałych Wykonawców, którzy nie będą mogli uczestniczyć w w.w. spotkaniu sporządzony zostanie protokół, w którym przedstawione zostaną wszystkie pytania wraz z odpowiedziami udzielonymi przez Zamawiającego. Protokół zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego na zasadach udzielania odpowiedzi na pytania zadawane przez Wykonawców. Wykonawcy, którzy wyrażą chęć uczestniczenia w wizji lokalnej proszeni są o potwierdzenie przybycia przed planowanym terminem wizji lokalnej, na numer faksu 52 5854076.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)