Dostawa sprzętu gospodarczego.

Data publikacji 2017-03-01
Data zakończenia 2017-03-21 12:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 34795 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392200000, 392243001
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1 Pakiet nr 1
2 Pakiet nr 2
3 Pakiet nr 3
4 Pakiet nr 4
5 Pakiet nr 5
6 Pakiet nr 6
7 Pakiet nr 7
8 Pakiet nr 8
9 Pakiet nr 9
10 Pakiet nr 10
11 Pakiet nr 11
12 Pakiet nr 12
13 Pakiet nr 13
14 Pakiet nr 14
15 Pakiet nr 15
16 Pakiet nr 16
17 Pakiet nr 17
18 Pakiet nr 18
19 Pakiet nr 19
20 Pakiet nr 20
21 Pakiet nr 21
22 Pakiet nr 22
23 Pakiet nr 23
24 Pakiet nr 24
25 Pakiet nr 25
26 Pakiet nr 26
27 Pakiet nr 27
28 Pakiet nr 28
29 Pakiet nr 29
30 Pakiet nr 30
31 Pakiet nr 31
32 Pakiet nr 32
33 Pakiet nr 33
34 Pakiet nr 34
35 Pakiet nr 35
36 Pakiet nr 36
37 Pakiet nr 37
38 Pakiet nr 38
39 Pakiet nr 39
40 Pakiet nr 40
41 Pakiet nr 41
42 Pakiet nr 42
43 Pakiet nr 43
44 Pakiet nr 44
45 Pakiet nr 45
46 Pakiet nr 46
47 Pakiet nr 47
48 Pakiet nr 48
49 Pakiet nr 49
50 Pakiet nr 50
51 Pakiet nr 51

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Ulica ul. Borowska
Nr domu 213
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50556
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 71 733 11 40
Fax 071 733 11 49
Email ask.dzp@wp.pl
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Regon 28901200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny USK/DZP/PN-20/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Wypełniony Załącznik nr 1 – Formularz cenowy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dla pakietów nr : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 14, 18, 22, 24, 26, 27, 32, 33, 42, 46, 47, 48, 49, 50–instrukcje użytkowania wraz z kartą gwarancyjną ; 2. dla pakietów nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 14, 34, 35, 42, 46, 47, 48, 49 - karty danych technicznych potwierdzające parametry techniczne przedmiotu zamówienia wystawione przez producenta wyrobu; 3. dla pakietu nr 46, 47, 48- deklarację zgodności CE wystawionej przez producenta wyrobu; 4. dla pakietów nr : 10, 11, 26, 33, 34, 35, 38, 41, 44, 45, 49, 50, 51- zdjęcia. 5. Dla Pakietów nr 5, 6 oraz 29 - próbki zaoferowanego asortymentu w ilości nie większej niż 1 szt. do każdego pakietu w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment spełnia określone w niniejszej SIWZ parametry. 6. Dla pakietu nr 29 - 2 sztuk próbek. Próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp zostaną przez Zamawiającego zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, b) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, c) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową, 6. Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu. 7. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. 8. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 21/03/2017
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)