Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych UPS ZCOO wraz z zakupem i wymianą akumulatorów do UPS

Data publikacji 2017-03-02
Data zakończenia 2017-03-15 09:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35621 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 505320003, 314310006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych instalacji systemów zasilania gwarantowanego ZCOO C ZUS, w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy wraz z wymianą 105 sztuk akumulatorów w UPM2 na nowe oraz rozbudową układu baterii w UPM1 do trzech stringów na istniejącym stelażu o 35 sztuk akumulatorów.
Część A zamówienia - obejmująca dostawę i montaż akumulatorów oraz świadczenie serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych systemu zasilania gwarantowanego zasilaczy UPS PW 9315 2x250kVA przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy,
Część B zamówienia - obejmująca świadczenie serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych systemu zasilania gwarantowanego zasilaczy UPS PW 9315 80kVA przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy.


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych instalacji systemów zasilania gwarantowanego ZCOO C/ZUS, w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy wraz z wymianą 105 sztuk akumulatorów w UPM2 na nowe oraz rozbudową układu baterii w UPM1 do trzech stringów na istniejącym stelażu o 35 sztuk akumulatorów.
2. Część A zamówienia - obejmująca dostawę i montaż akumulatorów oraz świadczenie serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych systemu zasilania gwarantowanego zasilaczy UPS PW 9315 2x250kVA przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy.
3. Termin wykonania zamówienia:
3.1. świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych instalacji systemów zasilania gwarantowanego ZCOO C/ZUS, w Warszawie, ul. Czerniakowska 16 - przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy;
3.2. dostawa i wymiana 105 sztuk akumulatorów w UPM2 na nowe oraz rozbudowa układu baterii w UPM1 do trzech stringów na istniejącym stelażu o 35 sztuk akumulatorów – w terminie 45 dni od daty zawarcia umowy.

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych instalacji systemów zasilania gwarantowanego ZCOO C/ZUS, w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy
2. Część B zamówienia - obejmująca świadczenie serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych systemu zasilania gwarantowanego zasilaczy UPS PW 9315 80kVA przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ulica Szamocka
Nr domu 3, 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-748
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 667 17 04
Fax 22 667 17 33
Email SekretariatDZP@zus.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zus.pl
Regon 000017756
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5; skrzydło C, piętro I, pok. 104
Numer referencyjny TZ/271/56/16
Rodz zam U
Okres2c 36
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1) świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i czynności przeglądowych instalacji systemów zasilania gwarantowanego ZCOO C ZUS, w Warszawie, ul. Czerniakowska 16 - przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy; 2) dostawa i wymiana 105 sztuk akumulatorów w UPM2 na nowe oraz rozbudowa układu baterii w UPM1 do trzech stringów na istniejącym stelażu o 35 sztuk akumulatorów – w terminie 45 dni od daty zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W przypadku składania oferty na część A i lub B zamówienia: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że osoby (co najmniej jedna osoba) wykonujące bezpośrednio na terenie Zamawiającego czynności będące przedmiotem zamówienia, w tym naprawy i przeglądy okresowe, będą posiadały aktualne uprawnienia elektryczne - świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2013 r. Dz. U. Nr 89 poz. 828 i Nr 129 poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141 poz. 1189), oraz przeszkolenie techniczne w zakresie serwisowanych urządzeń, tj. urządzeń, które będą objęte serwisem stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby dla części A i B zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - posiadających wymagane uprawnienia elektryczne - świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2013 r. Dz. U. Nr 89 poz. 828 i Nr 129 poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141 poz. 1189), oraz przeszkolenie techniczne w zakresie serwisowanych urządzeń, tj. urządzeń, które będą objęte serwisem stanowiącym przedmiot zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1. oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1.1.1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych (Ustawa Pzp), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.1.3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby, mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 1.1.1. Wykonawca składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zagraniczny 3.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1.1.1. - 1.1.3., składa: 3.1.1. informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp – wystawioną/y nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.2. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt. 3.1. 4. Zasady udziału Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 4.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4.1., składają jedną ofertę, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 3a i 3b do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postepowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - posiadających wymagane uprawnienia elektryczne - świadectwa kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2013 r. Dz. U. Nr 89 poz. 828 i Nr 129 poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141 poz. 1189), oraz przeszkolenie techniczne w zakresie serwisowanych urządzeń, tj. urządzeń, które będą objęte serwisem stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) w część A zamówienia - 11.200,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy dwieście złotych), 2) w część B zamówienia - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2-4 może ulec zmianie, w przypadku zmiany: 1.1. stawki podatku od towarów i usług (VAT); 1.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314); 1.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt. 1., skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. 3.Podstawą do przeprowadzenia negocjacji,o których mowa w pkt. 2., będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 14 dni od otrzymania żądania. 4. Przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia, a także oceny możliwości sfinansowania wyższego wynagrodzenia w ramach środków posiadanych w planie finansowym Zamawiającego, zatwierdzonym na dany rok. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w pkt.1., okres świadczenia usług, o którym mowa w § 1 ust. 1 Umowy, może zostać skrócony, jeżeli kwota należnego Wykonawcy maksymalnego wynagrodzenia za całość usług z podatkiem VAT, z tytułu realizacji przedmiotu Umowy, osiągnie wartość wskazaną w § 2 ust. 1 Umowy. 6. Zamawiający przewiduje także możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy zmiana nie ma charakteru istotnego, a także w przypadkach, gdy: 6.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 6.2. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 6.3. powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania Umowy; 6.4. konieczność zmiany Umowy wynika z rekomendacji zewnętrznego audytora; 6.5. konieczność zmiany Umowy wynika z przyczyny siły wyższej. 7. Zmiana postanowień Umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Umowie. 8. Z wnioskiem o zmianę postanowień Umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający
Kryt 0 Całkowita cena oferty brutto
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/03/2017
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub mailem w postaci skanu podpisanego dokumentu z uwzględnieniem pkt. 2. Nr faksu Zamawiającego: 22 667 17 33/36. Adres e-mail Zamawiającego: SekretariatDZP@zus.pl. W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania. 2. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami (dotyczy również uzupełnienia dokumentów, oświadczeń oraz pełnomocnictw – art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych), w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, a także zmiany lub wycofania oferty. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, pokój C 104, Departament Zamówień Publicznych. 4. W przypadku wniesienia odwołania, odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu faksem – wyłącznie na numer (22) 667-17-33/36, lub drogą elektroniczną – wyłącznie na adres: SekretariatDZP@zus.pl
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)