Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
|
Ulica |
pl. Hirszfelda
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53413
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3689584
|
Fax |
71 36 89 583; 36 89 234
|
Email |
dco@post.pl
|
Adres strony url |
www.dco.com.pl
|
Regon |
00029009600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dco.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dco.com.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/18/17/IEL
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2) spełniają warunki, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie-co najmniej 2 zamówień .
Pakiet nr 1- Za zamówienie odpowiadające Zamawiający uzna dostawę wersalek i kanap o wartości brutto zamówienia co najmniej 8000 pln każde
Pakiet nr 2- Za zamówienie odpowiadające Zamawiający uzna dostawę krzeseł o wartości brutto zamówienia co najmniej 30 000 pln każde
Pakiet nr 3- Za zamówienie odpowiadające Zamawiający uzna dostawę mebli o wartości brutto zamówienia co najmniej 50 000 pln każde
Spełnienie powyższego warunku dotyczy Pakietu Nr 1, 2 ,3 osobno. Dla Pakietu Nr 1, 2, 3 należy złożyć oddzielny wykaz – załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia Wykonawcy:
a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia Wykonawcy:
a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Odpowiednie katalogi producenta( zawierające numery katalogowe oferowanych wyrobów ) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery , wyciągi z instrukcji lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno –użytkowych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ.
Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji załącznika nr 1-4 dotyczy.
Dokumenty potwierdzające spełnienie normy EN 1021-1, EN 1021-2 – lub równoważnej -dotyczy poz. nr 9 (Fotel obrotowy-biurowy ) -załącznik nr 3 ( pakiet nr 2)
dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP -zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych -m.in.:
a) Deklaracja/e zgodności,
b) certyfikat/y zgodności (wydany przez jednostkę notyfikowaną- o ile jest wymagany),
c) potwierdzenie, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu). Jeżeli (zgodnie z treścią art. 13 ustawy) wytwórca nie ma miejsca zamieszkania lub siedziby w państwie członkowskim oraz nie wyznaczył autoryzowanego przedstawiciela albo jeżeli wyrób nie jest wprowadzany do obrotu na odpowiedzialność wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela, informuje o tym fakcie Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty stosownego oświadczenia w tym zakresie.
Dotyczy poz. nr 1 ( chłodziarka na leki) -załącznik nr 4 ( pakiet nr 3)
Oświadczenie, że meble z zakresu pakietu nr 1-3 są wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i spełniają wszystkie atesty i posiadają deklaracje dopuszczające do obrotu na terenie RP
W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów-
-Zaświadczenia niezależnego podmiotu badawczego potwierdzającego że oferowane produkty odpowiadają określonym specyfikacjom technicznym i normom PN-EN 14073-3 (Meble biurowe, Meble do przechowywania. Cześć 3 Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji) oraz PN-EN 14074 (Meble biurowe. Stoły, biurka i meble do przechowywania. Metody badań wytrzymałościowych i trwałości części ruchomych ) – lub równoważnym – dotyczy pakietu nr 3
- Zaświadczenia niezależnego podmiotu badawczego potwierdzającego że oferowane produkty odpowiadają określonym specyfikacjom technicznym i normom PN-EN 13150 (Stoły robocze dla laboratoriów. Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań) oraz PN-EN 14727 (Meble laboratoryjne. Meble laboratoryjne do przechowywania. Wymagania i metody badań) – dotyczy pakietu nr 3.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) spełniają warunki, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie-co najmniej 2 zamówień .
Pakiet nr 1- Za zamówienie odpowiadające Zamawiający uzna dostawę wersalek i kanap o wartości brutto zamówienia co najmniej 8000 pln każde
Pakiet nr 2- Za zamówienie odpowiadające Zamawiający uzna dostawę krzeseł o wartości brutto zamówienia co najmniej 30 000 pln każde
Pakiet nr 3- Za zamówienie odpowiadające Zamawiający uzna dostawę mebli o wartości brutto zamówienia co najmniej 50 000 pln każde
Spełnienie powyższego warunku dotyczy Pakietu Nr 1, 2 ,3 osobno. Dla Pakietu Nr 1, 2, 3 należy złożyć oddzielny wykaz – załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:
Pakiet nr 1-340 pln, Pakiet nr 2-1200 pln, Pakiet nr 3-2090 pln,
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
8.1 Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie:
8.1.1 obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia;
8.1.2. wycofania ze sprzedaży niektórych oferowanych elementów przedmiotu umowy, zmiany na produkt o parametrach
lepszych lub równoważnych technicznie z wycofanymi bez zmiany wynagrodzenia;
8.1.3. wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wydłużenie okresu
gwarancji;
8.1.4. zmiany terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do wykonania czynności będących
przedmiotem niniejszej umowy;
8.1.5. zmiany terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych
okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy dołożeniu należytej staranności nie
był w stanie uniknąć albo przewidzieć;
8.1.6. zmiany terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku, w którym termin realizacji umowy
uzależniony jest od realizacji przez Zamawiającego przedsięwzięcia niezbędnego do należytego wykonania
przedmiotu umowy, którego nie dało się przewidzieć na etapie zawarcia umowy, termin realizacji umowy
może ulec zmianie o okres konieczny do realizacji tego przedsięwzięcia;
8.1.7. zmiany terminu wykonania (czasu trwania) umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac
w przypadku zaistnienia okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących
niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami;
8.1.8. zmiany terminu wykonania (czasu trwania) umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac
w przypadku: odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę; niemożności wykonywania prac, gdy obowiązujące przepisy nie
dopuszczają do wykonania tych prac lub nakazują wstrzymanie z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę, zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że są
spowodowane następującymi okolicznościami: a. pojawienie się na rynku materiałów nowszej
generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji
wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu umowy; b.
pojawienie się nowszej technologii wykonania opisanych w Specyfikacji pozwalającej na zaoszczędzenie
czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu umowy; c. wystąpienia niebezpieczeństwa, jak kolizja w zakresie niezbędnym do uniknięcie lub
usunięcie tych kolizji; d. zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych,
skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami;
8.1.9. zmiany terminów wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku, w którym zmianie ulegną (uregulowane
w odrębnych umowach) terminy zadania inwestycyjnego bezpośrednio powiązanego z przedmiotem
umowy, tj. budowa Breast Unitu na terenie Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu, do którego
ma być dostarczony przedmiot umowy. Termin wykonania umowy ulegnie wydłużeniu o czas, w którym z
przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (nie zakończenia inwestycji, tj. budowy Breast Unitu w
Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu), nie doszło do przekazania Wykonawcy miejsca realizacji
umowy. Zamawiający na piśmie informuje Wykonawcę, o zaistnieniu powyższej okoliczności, przed
upływem terminu realizacji umowy. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić po podpisaniu
aneksu w tym zakresie przez obie Strony;
8.1.10 numeru katalogowego/kodu produktu będącego przedmiotem umowy w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu;
8.1.11 zmiany danych stron (m.in. siedziby, adresu, nazwy);
8.1.12 omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;
8.1.13 zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu umowy;
8.1.14 innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia;
8.1.15 Okoliczności i warunki dokonania zmiany nie oznaczają roszczenia żadnej ze stron o zmianę, stanowiąc jedynie prawną możliwość dokonania zmiany umowy za zgodą stron.
|
Kryt 0 |
CENA
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
16/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|