Data publikacji 2017-04-20
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Powiat Zawierciański
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69865 / 2017
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 301900007, 301251105
Zależne

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1:
Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu, których wykaz stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.

Zadanie nr 2:
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu, których wykaz stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ.

2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie (w transzach) w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez Samodzielny Referat Gospodarowania Mieniem Powiatu i Obsługi Technicznej Starostwa Powiatowego w Zawierciu, stosownie do zaistniałych potrzeb, począwszy od dnia podpisania umowy. Zamówienie każdorazowej dostawy będzie się odbywało telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. Wykonawca będzie realizował dostawy towarów na własny koszt do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu.

3. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych towarów w całym okresie związania umową.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie objęcia zamówieniem do 25% asortymentu ilościowego, wymienionego w załącznikach nr 1a lub nr 1b do SIWZ (odrębnie dla każdego zadania) z obniżeniem wynagrodzenia zaoferowanego przez Wykonawcę.

5. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentu ilościowego w granicach zaoferowanej przez Wykonawcę ceny.

6. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1a oraz nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odrębnie dla każdego zadania).

7. Zamawiający każdorazowo dokona sprawdzenia przedmiotu dostawy – ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem. Dostarczone towary muszą również spełniać wszystkie parametry określone przez Wykonawcę w ofercie.

8. W przypadku stwierdzenia, iż jakość dostarczonych towarów odbiega od wymaganych standardów jakości, jest wadliwa lub niezgodna z ofertą Wykonawcy, Zamawiający może zażądać wymiany towaru na nowy wolny od wad, odpowiadający standardom.

9. Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i ploterów muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, opis zawartości, datę produkcji, termin przydatności do użycia, modele wszystkich drukarek, kopiarek, ploterów, do których pasują poszczególne materiały eksploatacyjne oraz informację na temat wydajności wydruku 1 szt. tonera.

10. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych (nieużywanych), pełnowartościowych, kompatybilnych ze sprzętem, do którego są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości i że zamontowanie i używanie dostarczonych wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji urządzenia, do którego są przeznaczone. Zamawiający informuje iż następujące modele drukarek: OKI B 431dn, OKI B 432dn, Lexmark 120 funkcjonują u Zamawiającego na podstawie umowy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, z zapisów której wynika iż Zamawiający zobowiązany jest to stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów tego sprzętu. Materiały eksploatacyjne do w/w drukarek będą wykorzystywane do wydruku tymczasowych dowodów rejestracyjnych na foliach dostarczanych przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych. Zamawiający wymaga by materiały te gwarantowały prawidłowy i trwały wydruk na wskazanych blankietach.

11. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych odbiega od wymagań producenta drukarek, kopiarek i ploterów, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy – wolny od wad w terminie ustalonym przez Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 2 dni robocze, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

12. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarek, kopiarek, ploterów, gdy ich uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki, kopiarki lub ploterów uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa ww. urządzeń wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta.

13. Termin wymiany artykułów biurowych ustala Zamawiający, przy czym nie będzie on dłuższy niż 2 dni robocze od daty stwierdzenia konieczności dokonania przedmiotowej czynności i powiadomienia Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany towaru na swój koszt.

14. W przypadku użycia przez Zamawiającego w SIWZ przy opisywaniu
przedmiotu zamówienia znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza
zaoferowanie rozwiązań równoważnych.

15. Oznaczenia i nazwy własne towarów i produktów służą wyłącznie do opisania ich minimalnych parametrów i cech jakościowych, które powinny spełniać te towary i produkty.

16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku artykułów biurowych oznacza to artykuły o innych nazwach niż podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1a ), jednak o parametrach nie gorszych niż posiadają artykuły wymienione w tym załączniku. W przypadku materiałów eksploatacyjnych przez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach technicznych nie gorszych ( pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku ) w stosunku do wyrobu zalecanego przez producenta urządzenia.

17. W celu weryfikacji parametrów i cech jakościowych zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu równoważnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy:
1) dostarczenia w oryginalnym jednostkowym opakowaniu producenta
próbki z zaproponowanego asortymentu równoważnego, w celu
wykonania testów,
2) szczegółowego opisu asortymentu równoważnego w formie, np. karty
charakterystyki lub specyfikacji technicznej zawierającej odpowiednio
dla poszczególnego asortymentu opis składu, opis działania, opis
parametrów, sposób użytkowania, dawkowanie, itp.
Każda próbka oraz dokument zawierający opis asortymentu równoważnego
winien być oznaczony numerem zgodnym z pozycją w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 1a i/lub 1b do SIWZ.

18. Maksymalny czas dostawy zamówionego towaru do siedziby Zamawiającego będzie zgodny ze złożoną ofertą Wykonawcy.

19. Wykonawca zapewnia, że dostarczony towar:
a. objęty będzie gwarancją producenta (o ile została udzielona) na okres 12 miesięcy od chwili dostawy danej partii do Zamawiającego – w przypadku Zadania nr 1
b. objęty będzie gwarancją producenta na okres 24 miesięcy od chwili dostawy danej partii do Zamawiającego – w przypadku Zadania nr 2
20. Wykonawca odpowiada przez okres 12 m-cy względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady rzeczy, niezależnie od odpowiedzialności z tytułu gwarancji udzielonych przez producentów .

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Nazwa Powiat Zawierciański
Ulica ul. Sienkiewicza
Nr domu 34
Miejscowość Zawiercie
Kod Pocztowy 42-400
Województwo śląskie
Tel 32 450 71 00
Fax 326 721 971
Internet nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Adres strony internetowej url www.zawiercie.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub poz 42169
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Nrpozycji 42169
Rodz zam D
Czy podzielone na czesci Tak
Kod trybu zamówienia PN
Informacje dodatkowe procedura nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)