Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tarnobrzega
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515120-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391120000, 93311009, 384110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Przebudowa infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół im. Ks. Stanisława Staszica oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 wraz z zakupem wyposażenia”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 – oś priorytetowa VI – Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ ujęta w 9 zadaniach
Zadanie 1- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni budownictwa ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zadanie 2- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni budownictwa ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zadanie 3- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń sanitarnych ZSP nr 3 w
Tarnobrzegu
Zadanie 4- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń i systemów energetyki
Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zadanie 5- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni urządzeń i systemów energetyki
Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zadania 6- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w
Tarnobrzegu
Zadanie 7- Dostawa mebli biurowych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w
Tarnobrzegu
Zadanie 8- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w
Tarnobrzegu

Zadanie 9- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni miernictwa i geodezji ZSP nr 3 w
Tarnobrzegu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27e13356-4766-4a96-9522-c88ff6262596
Biuletyn 515120-N-2017
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Tarnobrzega
Regon 83041350900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Tarnobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 39400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 158 226 570
Zamawiajacy fax 158 222 504
Zamawiajacy email strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Adres strony url www.tarnobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 – oś priorytetowa VI – Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.tarnobrzeg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tarnobrzeg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Urząd Miasta Tarnobrzega
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg ( Kancelaria Ogólna Urzędu)
Numer referencyjny BZP-I.271.47.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu „Przebudowa infrastruktury dydaktycznej Zespołu Szkół im. Ks. Stanisława Staszica oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 wraz z zakupem wyposażenia”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 – oś priorytetowa VI – Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ ujęta w 9 zadaniach Zadanie 1- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni budownictwa ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadanie 2- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni budownictwa ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadanie 3- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń sanitarnych ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadanie 4- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń i systemów energetyki Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadanie 5- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni urządzeń i systemów energetyki Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadania 6- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadanie 7- Dostawa mebli biurowych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadanie 8- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Zadanie 9- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni miernictwa i geodezji ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a. zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa, b. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. d. organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni budownictwa ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni budownictwa ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 2- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni budownictwa ZSP nr 3 w Tarnobrzegu. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń sanitarnych ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń sanitarnych ZSP nr 3 w Tarnobrzegu Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń i systemów energetyki Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 4- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni urządzeń i systemów energetyki Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni urządzeń i systemów energetyki Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 09331100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 5- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni urządzeń i systemów energetyki Odnawialnej ZSP nr 3 w Tarnobrzegu. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadania 6- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadania 6- Dostawa sprzętu komputerowego do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu.Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7- Dostawa mebli biurowych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 7- Dostawa mebli biurowych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38411000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 8- Dostawa pomocy dydaktycznych do Pracowni badania i ochrony środowiska ZSP nr 3 w Tarnobrzegu. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)