Modernizacja przedszkoli na terenie miasta: część I - przedszkole nr 15; część II - przedszkole nr 18

Data publikacji 2016-05-30
Data zakończenia 2016-06-17 12:00:00
Instytucja Gmina Stalowa Wola
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59893 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451111009, 452625226, 454310007, 454321108, 454210004, 454100004, 454421008, 391000003, 453322005, 453323006, 453311007, 453110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja przedszkoli na terenie miasta:
1) Część I: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń części budynku Przedszkola nr 15 w Stalowej Woli oraz montaż nowych urządzeń zabawowych na placu zabaw.
2) Część II: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń części budynku Przedszkola nr 18 w Stalowej Woli oraz montaż nowych urządzeń zabawowych na placu zabaw.
2. Zasadniczy zakres robót obejmuje:
1) Część I:
a) roboty rozbiórkowe:
-rozebranie ścian działowych murowanych;
-wykonanie oraz powiększanie otworów drzwiowych i okiennych w istniejących ścianach;
-rozebranie posadzek i okładzin ściennych z płytek ceramicznych i kamiennych;
-rozebranie lastrykowego tarasu zewnętrznego
b) roboty budowlane
-ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych;
-obudowywanie ścian płytami gipsowo-kartonowymi;
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi;
-ułożenie posadzek z płytek ceramicznych;
-tynkowanie oraz malowanie ścian wewnętrznych;
-montaż drzwi balkonowych;
-wykonanie tarasu zewnętrznego z kostki betonowej
c) roboty instalacyjne:
-instalacje sanitarne:
(a) instalacje wody zimnej i ciepłej w przebudowywanej części budynku;
(b) instalacja kanalizacji sanitarnej w przebudowywanej części budynku;
-instalacje elektryczne:
(a) instalacja wewnętrzna oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych;
(b) instalacja wewnętrzna oświetlenia awaryjnego;
(c) instalacja połączeń wyrównawczych
d) wykonanie placu zabaw oraz dostawa i montaż wyposażenia.
2) Część II:
a) roboty rozbiórkowe:
-rozebranie ścian działowych murowanych oraz gipsowo-kartonowych;
-wykonanie oraz powiększanie otworów drzwiowych i okiennych w istniejących ścianach;
-rozebranie posadzek i okładzin ściennych z płytek ceramicznych i kamiennych;
b) roboty budowlane
-ścianki działowe z pustaków z betonu komórkowego
-tynkowanie ścian
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi
-ułożenie posadzek z paneli podłogowych
-ułożenie posadzek z płytek ceramicznych
-szpachlowanie oraz malowanie ścian i sufitów
-wymiana oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej
c) roboty instalacyjne:
-instalacje sanitarne:
(a) instalacje wody zimnej i ciepłej w przebudowywanej części budynku;
(b) instalacja kanalizacji sanitarnej w przebudowywanej części budynku;
(c) przesunięcie istniejącego grzejnika instalacji c.o.
-instalacje elektryczne:
(a) instalacja wewnętrzna oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych;
(b) instalacja wewnętrzna oświetlenia awaryjnego;
(c) instalacja połączeń wyrównawczych
d) wykonanie placu zabaw oraz dostawa i montaż wyposażenia.

Opis

a) roboty rozbiórkowe:
-rozebranie ścian działowych murowanych;
-wykonanie oraz powiększanie otworów drzwiowych i okiennych w istniejących ścianach;
-rozebranie posadzek i okładzin ściennych z płytek ceramicznych i kamiennych;
-rozebranie lastrykowego tarasu zewnętrznego
b) roboty budowlane
-ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych;
-obudowywanie ścian płytami gipsowo-kartonowymi;
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi;
-ułożenie posadzek z płytek ceramicznych;
-tynkowanie oraz malowanie ścian wewnętrznych;
-montaż drzwi balkonowych;
-wykonanie tarasu zewnętrznego z kostki betonowej
c) roboty instalacyjne:
-instalacje sanitarne:
(a) instalacje wody zimnej i ciepłej w przebudowywanej części budynku;
(b) instalacja kanalizacji sanitarnej w przebudowywanej części budynku;
-instalacje elektryczne:
(a) instalacja wewnętrzna oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych;
(b) instalacja wewnętrzna oświetlenia awaryjnego;
(c) instalacja połączeń wyrównawczych
d) wykonanie placu zabaw oraz dostawa i montaż wyposażenia.a) roboty rozbiórkowe:
-rozebranie ścian działowych murowanych oraz gipsowo-kartonowych;
-wykonanie oraz powiększanie otworów drzwiowych i okiennych w istniejących ścianach;
-rozebranie posadzek i okładzin ściennych z płytek ceramicznych i kamiennych;
b) roboty budowlane
-ścianki działowe z pustaków z betonu komórkowego
-tynkowanie ścian
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi
-ułożenie posadzek z paneli podłogowych
-ułożenie posadzek z płytek ceramicznych
-szpachlowanie oraz malowanie ścian i sufitów
-wymiana oraz montaż stolarki okiennej i drzwiowej
c) roboty instalacyjne:
-instalacje sanitarne:
(a) instalacje wody zimnej i ciepłej w przebudowywanej części budynku;
(b) instalacja kanalizacji sanitarnej w przebudowywanej części budynku;
(c) przesunięcie istniejącego grzejnika instalacji c.o.
-instalacje elektryczne:
(a) instalacja wewnętrzna oświetlenia ogólnego i gniazd wtyczkowych;
(b) instalacja wewnętrzna oświetlenia awaryjnego;
(c) instalacja połączeń wyrównawczych
d) wykonanie placu zabaw oraz dostawa i montaż wyposażenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Stalowa Wola
Ulica ul. Wolności 7
Nr domu 7
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37-450
Województwo podkarpackie
Tel 015 6433456
Fax 015 6433412
Internet http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Regon 83040908600000
E-mail bzalesny@stalowawola.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), do 10% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 24/08/2016
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla części I zamówienia oraz 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 17 czerwca 2016 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem /Wadium - : Modernizacja przedszkoli na terenie miasta: odpowiednio część I - przedszkole nr 15; lub część II - przedszkole nr 18. 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Wiedza a) Część I: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, 1 zadanie odpowiadając swoim rodzajem tj. roboty remontowe budowlane wewnętrzne o wartości minimum 30 000 zł brutto, oraz 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj. montaż urządzeń zabawowych o wartości minimum 50 000 zł brutto, co winien potwierdzić dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) Część II: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj. roboty remontowe budowlane wewnętrzne o wartości minimum 250 000 zł brutto, oraz 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj. montaż urządzeń zabawowych o wartości minimum 50 000 zł brutto, co winien potwierdzić dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Potencjał b) w zakresie dysponowania sprzętem technicznym warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: minimum 1 samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton minimum 1 betoniarka wolnospadowa elektryczna o pojemności min. 150 dm3
Zdolne a) w zakresie dysponowania niezbędnymi osobami warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w branży elektrycznej
Sytuacja a) Część I: znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 50 000 zł; b) Część II: znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 250 000 zł;
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (właściwy dla danej części zamówienia); 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych; 3) parafowany wzór umowy; 4) kosztorys ofertowy wykonawcy, sporządzony metodą uproszczoną; 5) wykaz podwykonawców na których zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy); 6) Wykaz zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom (jeżeli dotyczy) 7) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana dotycząca sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej, bądź też w kosztorysie ofertowym Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, zwiększenia bezpieczeństwa, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.), skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej warunki terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów, g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego, d) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, e) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, f) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania, g) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, h) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, i) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zmówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), j) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, k) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na teranie budowy; 4) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt. 1, 2 i 3 niniejszego ustępu - i pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom; 5) zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja, zmiana inspektora nadzoru w związku z upływem okresu na jaki została zawarta z nim umowa i zawarciem przez Zamawiającego umowy z innym inspektorem nadzoru). 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) - pod warunkiem nie zwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt - pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty; 2) ad pkt 2) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie; 3) ad pkt 3): - lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - lit. d), f), h), l), j), k) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, - lit. e), g) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, - lit. i) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit. i). 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 4. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin Wykonania
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Stalowej Woli Pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola
Data składania wniosków 17/06/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta w Stalowej Woli Pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)