Zwiększenie funkcjonalności strony www w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK/34 Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizyczne w ramach Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy

Data publikacji 2016-08-16
Data zakończenia 2016-09-01 12:30:00
Instytucja Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301269 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722122245
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przygotowanie makiet strony internetowej dla wersji komputerowej, na tablet oraz smartfona w oparciu o technologię Responsive Web Design (RWD).
2) Zaprojektowanie wizualne strony internetowej wraz z opracowaniem treści merytorycznych.
3) Przygotowanie CMS dla strony internetowej.
4) Oprogramowanie strony internetowej dla wersji komputerowej, na tablet oraz smatrfona w oparciu o technologię Responsive Web Design (RWD).
5) Nagranie, udźwiękowienia, wykonanie oprawy graficznej oraz zmontowanie 50 filmów (wywiadów z ekspertami) na stronę internetową.
6) Wykonanie sesji zdjęciowej produktów do albumu i bazy danych wartości odżywczych.
7) Zbudowanie bazy danych.
8) Harmonogram prac.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Ulica ul. Powsińska
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02903
Województwo mazowieckie
Tel 225 509 767
Adres strony url www.izz.waw.pl
Regon 28847800000
E-mail jsedzik@izz.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt (SPPW) KIK/34 Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizyczne w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.izz.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.izz.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Siedziba Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora IŻŻ (I piętro, pok. 104)
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Powsińska 61/63, 02-903 Warszawa
Numer referencyjny IZZ-SPPW-13/2016
Rodz zam U
Okres2c 03/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 660000
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst zakres zamówienia: 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na całościowym stworzeniu makiet zaprojektowaniu i stworzeniu strony internetowej zawierającej m.in. funkcjonalności z treściami video, fotografiami, infografikami, bazą danych mySQL, quizami, które są dostępne publicznie i działają w dacie otwarcia oferty, dla wersji komputerowej, na tablet oraz smartfona w oparciu o technologię Responsive Web Design (RWD).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymaga do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) Makiety strony głównej oraz 3 podstron (“Ciąża i macieżyństwo”, “W czasie ciąży”, “O nas”) dla wersji komputerowej, na tablet oraz smartfona w oparciu o technologię Responsive Web Design (RWD), dla których przygotowane zostaną makiety (12 makiet łącznie). 2) Projekty graficzne strony głównej oraz 3 podstron (na podstawie przygotowanej Makiety) dla wersji komputerowej, na tablet oraz smartfona w oparciu o technologię Responsive Web Design (RWD), dla których przygotowane zostaną makiety (12 projektów graficznych łącznie).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te zostały ogłoszone w urzędowych publikatorach, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym Ministerstwem Zdrowia będącego Instytucją Pośredniczącą i Nadzorującą wdrażanie Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Ministerstwem Zdrowia jako Instytucją Pośredniczącą i Nadzorującą wdrażanie Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, w ramach którego realizowane jest zamówienie, w szczególności w Umowie ramowej pomiędzy Rządem Rzeczpospolitej Polskiej a Szwajcarską Radą Federalną o wdrażaniu Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy w celu zmniejszenia różnic społeczno-gospodarczych w obrębie poszerzonej Unii Europejskiej, w Umowie w sprawie projektu pomiędzy Szwajcarią a Rzeczpospolitą Polską dotyczącą dofinansowania na rzecz Projektu (SPPW) nr 1 KIK/34 ,,Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej” lub w umowie nr 1W/KIK/34 między Biurem do Spraw Zagranicznych Programów Pomocy w Ochronie Zdrowia a Zamawiającym o udzielenie dotacji na współfinansowanie Programu, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wytycznych dotyczących Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy lub wytycznych i zaleceń Ministerstwa Zdrowia jako Instytucji Pośredniczącej, Biura Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, 5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany założeń Projektu (SPPW) KIK/34 ,,Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej”, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 6) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony, 7) wystąpią jakiekolwiek obiektywne zmiany niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, 8) pojawienia się możliwości zastąpienia poszczególnych rozwiązań i/lub narzędzi bardziej nowoczesnymi lub też bardziej skutecznymi, jeżeli gwarantuje to uzyskanie co najmniej tego samego zamierzonego w niniejszej Umowie rezultatu oraz nie wpłynie to na wartość zamówienia, 9) zmiany dotyczące danych adresowych Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmiany dotyczące treści o charakterze organizacyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji Umowy, w szczególności dotyczące zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji związanych z realizacją przedmiotu Umowy wraz z numerami tel., faksu, adresu poczty elektronicznej etc. 2. Zmiany opisane w ust. 1 pkt 10) nie są zmianami istotnymi postanowień Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp i nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy. 3. Zmiany opisane w ust. 1 pkt 10) mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony. 4. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej w drodze aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 3. 5. Urzędowa zmiana stawki VAT nie wymaga aneksu do Umowy i wchodzi automatycznie od dnia obowiązywania nowej stawki VAT.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 15
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 01/09/2016
Godzina składania wniosków 12:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)