Dostawa specjalistycznych środków dla Pralni oraz mat podłogowych dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2016-09-23
Data zakończenia 2016-10-03 09:30:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 312907 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398310006, 395300006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych środków dla Pralni oraz mat podłogowych dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 odrębne zadania, w tym:
1 Wycieraczki tekstylne;
2 Maty podłogowe;
3 Specjalistyczne środki dla Pralni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach asortymentowo - cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 do 2.3 do SIWZ

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji asortymentowo - cenowej stanowiącej załączniki nr 2.1 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji asortymentowo - cenowej stanowiącej załączniki nr 2.2 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji asortymentowo - cenowej stanowiącej załączniki nr 2.3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Nr domu 15
Miejscowość Gliwice
Kod Pocztowy 44101
Województwo śląskie
Tel 032 2789171, 2789172, 2789193,
Fax 032 2789197, 2789198
Adres strony url http://www.io.gliwice.pl
Regon 28836600028
E-mail przetargi@io.gliwice.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty elektronicznie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.020 [ II piętro Budynek Techniczny - wejście od strony parkingu ]
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-110/16
Rodz zam D
Okres2c 21
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Terminy podane w części II.8 odpowiadają w kolejności zadaniom 1, 2, 3 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w zakresie zadań 1-2 - Zgodnie z deklaracją Wykonawcy - kryterium oceny ofert , max. 21 dni od dnia zawarcia umowy; w zakresie zadania nr 3 - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm. ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) w zakresie zadania nr 1-2 instrukcja czyszczenia i konserwacji zaoferowanych mat. 2) w zakresie zad.3 pozycja od nr 1 do nr 8 specyfikacji asortymentowo – cenowej (SAC) Świadectwo Jakości Zdrowotnej PZH lub innej równoważnej Instytucji (dopuszczenie do obrotu) potwierdzające jakość i bezpieczeństwo zaoferowanych produktów, 3) w zakresie zad.3 kompozycja pozycji (1 i 4) oraz (3 i 5) specyfikacji asortymentowo – cenowej (SAC) opinia dezynfekcyjna potwierdzająca zakres działania dezynfekcyjnego: B, Tbc, F, V, wydana przez PZH lub Instytucję równoważną dla kompozycji dezynfekcyjnej. 4) w zakresie zad.3 kompozycja dezynfekcyjna dla pozycji (1 i 4) specyfikacji asortymentowo – cenowej (SAC) opinia o pełnej skuteczności sporobójczej zaoferowanych produktów zgodnie z wymaganiami normy europejskiej EN13704, w temp. 30 stopni C 5) w zakresie zad.3 pozycja 3 specyfikacji asortymentowo – cenowej (SAC) deklaracja zgodności producenta i certyfikat CE dla wyrobu medycznego wydany przez jednostkę notyfikowaną, 6) w zakresie zad.3 pozycja 4 specyfikacji asortymentowo – cenowej (SAC) pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym oraz raport z badań dokumentujący pełną skuteczność sporobójczą w temp. 30 stopni C 7) w zakresie zad.3 wszystkie pozycje specyfikacji asortymentowo – cenowej (SAC) a. karty charakterystyki preparatów, b. etykiety produktów Forma składania dokumentów została określona w SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zad. 1-2 1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy może dopuścić w umowie zmiany w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian 2) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego asortymentu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 3) numeru katalogowego asortymentu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 4) nazewnictwa asortymentu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 5) zaprzestania produkcji asortymentu przez producenta i wprowadzenia nowego pro-duktu, analogicznego do produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny asortymentu wycofanego, 6) zmiany producenta i dostarczania asortymentu produkowanego przez innego producenta przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, będącego produktem porównywalnym (jakościowo nie gorszym) do produktu objętego zamówieniem, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez: − zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej, − zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca. zad. 3 1.Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy może dopuścić w umowie zmiany w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian 2) zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego asortymentu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 4) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 5) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 6) nazewnictwa produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 7) zaprzestania produkcji produktu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego produktu, analogicznego do produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego, 8) zmiany producenta i dostarczania produktu produkowanego przez innego producenta przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, będącego produktem porównywalnym (jakościowo nie gorszym) do produktu objętego zamówieniem, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez: − zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej, − zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w punkcie 7, 8 powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy.
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 03/10/2016
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)