Dostawa urządzenia do sprawdzania autentyczności dokumentów na potrzeby dodatkowego lotniczego przejścia granicznego Zielona Góra-Babimost

Data publikacji 2016-10-20
Data zakończenia 2016-10-28 11:00:00
Instytucja Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 327097 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302160006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa urządzenia do sprawdzania autentyczności dokumentów na potrzeby dodatkowego lotniczego przejścia granicznego Zielona Góra-Babimost.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wszystkie materiały i urządzenia, które zostały oznaczone w opisie przedmiotu zamówienia znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem lub precyzyjnym wymiarem należy traktować jako opis produktu referencyjnego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, które będą posiadały co najmniej cechy i parametry albo oczekiwania technologiczne, jakościowe oraz funkcjonalności zgodne z opisem towarzyszącym w opisie przedmiotu zamówienia produktowi referencyjnemu, z zastrzeżeniem zachowania zgodności funkcjonalnej oraz 10% tolerancji wymiarowej.
Jeżeli w dokumentacji technicznej opisu przedmiotu zamówienia dokonuje się za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może wówczas, przy pomocy innych dokumentów niż certyfikaty zgodności wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymogi wynikające z norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
Ulica ul Jagiellończyka
Nr domu 8
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66400
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel 957 115 210
Fax 957 115 380
Email biuro.logistyki@lubuskie.uw.gov.pl
Adres strony url bip.lubuskie.uw.gov.pl
Regon 21046708900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia bip.lubuskie.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.lubuskie.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66–400 Gorzów Wlkp.
Numer referencyjny BL-IX.272.11.2016
Rodz zam D
Okres2c 15/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. W zakresie potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć opisy oferowanych urządzeń w postaci katalogów, ulotek producenta, opisów przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej w języku polskim, z których będzie wynikało, że oferowane urządzenia posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga zgody Stron i sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Potrzeba wprowadzenia aneksu może wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), zmian danych teleadresowych Stron niniejszej umowy, 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, związanych z realizacją umowy. 3) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, a w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Sprzedawcy. 4) z innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej umowy przyczyn
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 28/10/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)