Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej według załącznika nr 1

Data publikacji 2016-10-28
Data zakończenia 2016-11-08 10:00:00
Instytucja Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 332941 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej według załącznika nr 1, niezbędnego do funkcjonowania Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo wy specyfikowano w załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ-u

Opis

Dostawa sprzętu komputerowegoDostawa sprzętu komputerowegoDostawa sprzętu komputerowegoDostawa sprzętu komputerowegoDostawa sprzętu komputerowegoDostawa sprzętu komputerowegoDostawa sprzętu komputerowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wydział Elektryczny Politechniki Warszawskiej
Ulica Pl. Politechniki
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00661
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 226 292 531
Fax 226 257 524
Email jgrzonk@dean.ee.pw.edu.pl
Adres strony url www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Regon 155400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny WE-390-10/16
Rodz zam D
Okres2c 19/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - oraz załączy dowody określające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – w tym okresie, co najmniej: dla cz. I stacjonarne - dwóch dostaw urządzeń komputerowych, o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda dla cz. III B sieciowe - dwóch dostaw urządzeń komputerowych, o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2 wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy w pkt. 1
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty podmiotów zagranicznych : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 3.2.1 przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: 3.4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4.2 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.4.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 3.4.2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 3.4. , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: – dla części I według załącznika nr 1 - 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. IV O/Warszawa NUMER: 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664 z dopiskiem – „wadium do postępowania WE-390-10/16” W przypadku wnoszenia wadium przelewem liczy się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości wymaganej oraz w formie o których mowa w pkt. 12), zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Dokument potwierdzający wpłatę wadium powinien być czytelny i posiadać wszystkie informacje potrzebne do zwrotu wadium (nazwę firmy, adres, kwotę, nr konta bankowego, NIP). Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Formularz cenowy musi być dołączony do oferty w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (format .doc lub .xls oraz wszystkie karty katalogowe jak w wersji papierowej) – zgodny z wersja papierową.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Tak
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu po podpisaniu przez obie Strony:a) aneks personalny - dopuszczający zmianę wymienionych w umowie przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wskazanych jako osoby do kontaktu; b) aneks terminowy - dopuszczający wydłużenie terminu dostawy w sytuacji, gdy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego nie będzie możliwości dostarczenia zamówionego produktu - przedmiotu zamówienia. c) aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - dopuszczający, w przypadku zakończenia produkcji bądź wycofania produktu (przedmiotu zamówienia), do dostarczenia produktu (przedmiotu zamówienia) o takich samych bądź lepszych parametrach;
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 95
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 08/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy Pzp
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)