Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Wielkopolskie Biuro Planowania Przestrzennego
|
Ulica |
al. Niepodległości
|
Nr domu |
18
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61713
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
0-61 852 28 83
|
Fax |
0-61 852 32 46
|
Email |
sekretariat@wbpp.poznan.pl
|
Regon |
63128474700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wbpp.poznan.pl,
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wbpp.poznan.pl,
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizaci
dla Części 1 – w terminie maksymalnym do 28 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy,
dla Części 2 - w terminie maksymalnym do 21 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy,
dla Części 3 – w terminie maksymalnym do 21 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
dla części 1 – 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
dla części 2 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
dla części 3 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie)
dla części 1:- co najmniej dwie główne dostawy o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) brutto każda polegające na dostarczeniu sprzętu komputerowego w zakresie co najmniej komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem;
dla części 2 – co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) brutto, polegające na dostawie oprogramowania.
dla części 3 – co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) brutto, polegające na dostawie oprogramowania.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy,
b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, czyli zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt b) są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
- jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, czyli warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wymaga załączenia informacji banku, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż:
dla części 1 – 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
dla części 2 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
dla części 3 – 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku gdyby:
a) nastąpiło wycofanie z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) sprzętu lub oprogramowania - w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu lub oprogramowania, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych;
b) na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie technologiczne w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji – w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć;
c) z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, których nie mógł wcześniej przewidzieć bądź w wyniku przedłużenia procedury przetargowej, zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie;
d) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT,
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
|
Kryt 0 |
Cena (cz 1, 2, 3)
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|