Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i Prokuratur Rejonowych:
Zadanie nr 1 do budynku Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, Prokuratur Rejonowych w Lesznie, Nowym Tomyślu, Gostynie, Rawiczu, Środzie Wlkp.
Zadanie nr 2 do budynku Prokuratury Rejonowej w Złotowie
Rodzaj i ilość mebli została podana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do niniejszej specyfikacji.
Szczegółowy opis wraz ze zdjęciami i rysunkami został zawarty w załącznikach nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji. Meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania.
OpisZakup, dostawa, montaż mebli biurowych do budynku Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, Prokuratur Rejonowych w Lesznie, Nowym Tomyślu, Gostynie, Rawiczu, Środzie Wlkp.Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych do budynku Prokuratury Rejonowej w Złotowie |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Prokuratura Okręgowa
|
Ulica |
ul. Solna
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61736
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061-8852-000
|
Fax |
618 472 594
|
Email |
przetargi@poznan.po.gov.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.po.gov.pl
|
Regon |
39400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.poznan.po.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.po.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z zapisami SIWZ rozdział 10
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Solna 10, 61-736 Poznań
|
Numer referencyjny |
PO VI A 230.29.16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/12/2016
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zadanie nr 1 - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł.
Zadanie nr 2 - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 10.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy zadania nr 1 -Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Do zadania nr 2 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto ( dotyczy zadania nr 1 ) lub 10 000 zł brutto ( dotyczy zadania nr 2 ).
b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6 ( dotyczy zadania nr 1) .
|
Inne dokumenty niewymienione |
wzorniki z kolorystyką mebli i tapicerek.
oświadczenie Wykonawcy, że meble są produkowane zgodnie z polskimi normami.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
15/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|