Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i Prokuratur Rejonowych

Data publikacji 2016-11-07
Data zakończenia 2016-11-15 10:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 337883 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu i Prokuratur Rejonowych:
Zadanie nr 1 do budynku Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, Prokuratur Rejonowych w Lesznie, Nowym Tomyślu, Gostynie, Rawiczu, Środzie Wlkp.
Zadanie nr 2 do budynku Prokuratury Rejonowej w Złotowie
Rodzaj i ilość mebli została podana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do niniejszej specyfikacji.
Szczegółowy opis wraz ze zdjęciami i rysunkami został zawarty w załącznikach nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji. Meble muszą być fabrycznie nowe, wykonane z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania.


Opis

Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych do budynku Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, Prokuratur Rejonowych w Lesznie, Nowym Tomyślu, Gostynie, Rawiczu, Środzie Wlkp.Zakup, dostawa, montaż mebli biurowych do budynku Prokuratury Rejonowej w Złotowie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Prokuratura Okręgowa
Ulica ul. Solna
Nr domu 10
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61736
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 061-8852-000
Fax 618 472 594
Email przetargi@poznan.po.gov.pl
Adres strony url www.poznan.po.gov.pl
Regon 39400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.poznan.po.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z zapisami SIWZ rozdział 10
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Solna 10, 61-736 Poznań
Numer referencyjny PO VI A 230.29.16
Rodz zam D
Okres2c 30/12/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie nr 1 - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł. Zadanie nr 2 - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 10.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy zadania nr 1 -Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Do zadania nr 2 – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto ( dotyczy zadania nr 1 ) lub 10 000 zł brutto ( dotyczy zadania nr 2 ). b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6 ( dotyczy zadania nr 1) .
Inne dokumenty niewymienione wzorniki z kolorystyką mebli i tapicerek. oświadczenie Wykonawcy, że meble są produkowane zgodnie z polskimi normami.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 15/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)