1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego do Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1) komputera przenośnego (poz. 1) – szt. 3,
2) komputera przenośnego (poz. 2) – szt. 1,
3) komputera stacjonarnego – szt. 4,
4) monitora – szt. 3,
5) laserowego urządzenia wielofunkcyjnego – szt. 1,
6) oprogramowania biurowego – szt. 6,
7) oprogramowania Microsoft Server Standard 2016 2 Core MOLP GOV – szt. 8,
8) oprogramowania Microsoft Windows Server CAL 2016 Device MOLP GOV – szt. 70.
3. Parametry techniczne oraz ilości określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednak o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają produkty wymienione w tym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ).
5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Dostarczony sprzęt musi być :
a) fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń oraz nie obciążony prawami osób trzecich;
b) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu (w razie konieczności dokonania naprawy gwarancyjnej sprzęt nie będzie musiał być przekazany w opakowaniach, w których został dostarczony do Zamawiającego);
c) wyposażony w dokumentację użytkownika w języku polskim;
d) oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
6. Licencje na dostarczone oprogramowanie Wykonawca wystawi na Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza udzielenie licencji bezpośrednio przez producenta.
7. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników dostarczonych urządzeń za pośrednictwem serwisu internetowego.
8. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
9. Serwis gwarancyjny świadczony będzie przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia. – wymagane jest złożenie w ofercie oświadczenia wykonawcy że serwis gwarancyjny będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora. Podmiot serwisujący musi posiadać certyfikat potwierdzający, że usługi serwisowe są wykonywane zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001.
10. Wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej, rozumianej jako przybycie serwisanta do siedziby Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.
11. W przypadku konieczności wysłania niesprawnego sprzętu do producenta lub naprawy w siedzibie autoryzowanego serwisu koszty transportu ponosi Wykonawca.
12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ.
13. Kod CPV30213100-5, 30213100-6, 30213300-8.
14. Na urządzenia, których nabycie prowadziłoby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów (podlegające odwróconemu VAT-owi) Wykonawca wystawi odrębną fakturę obejmującą te urządzenia.
15. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Pruszcz Gdański
|
Ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Pruszcz Gdański
|
Kod Pocztowy |
83000
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
0-58 692 94 21, 692 94 00
|
Fax |
0-58 682 27 14
|
Email |
zamowienia@pruszczgdanski.pl
|
Adres strony url |
www.pruszczgdanski.pl
|
Regon |
53713100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pruszczgdanski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą lub osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański (biuro podawcze lub sekretariat)
|
Numer referencyjny |
ZP.271.51.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit.a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit.a-c, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2 stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca przedstawi swoje warunki cenowe na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
2.Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do formularza oferty – formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - dotyczące podwykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia zgodne z treścią załącznik nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym wzorem (zał. nr 3 do SIWZ).
7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji, zaleca się, aby Wykonawca wskazał Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 900,00 zł.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:
1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
|
Kryt 0 |
cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
17/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|