Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

Data publikacji 2016-11-10
Data zakończenia 2016-11-18 11:45:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 340937 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004, 722650000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Kompleksowa obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Ulica ul. Siemiradzkiego
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60763
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 618 668 821
Fax 061 8646314, 8660922
Email biuro@poznan.gddkia.gov.pl
Adres strony url www.gddkia.gov.pl
Regon 1751157500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
Numer referencyjny O.PO.D-3.2413.112.2016
Okres2c 01/01/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - potencjał kadrowy: przedstawi co najmniej 3 osób do realizacji przedmiotu zamówienia. Osoby powinny posiadać następujące kwalifikacje : (nie dopuszcza się, aby wszystkie kwalifikacje skupiała jedna oddelegowana osoba): a. z zakresu konfigurowania infrastruktury sieciowej Windows Server w wersji minimum 2008 b. z zakresu administrowania i zarządzania systemami Windows 7 lub w wersji wyższej, c. z konfiguracji urządzeń Huawei serii S5700, d. z systemu zarządzania i monitorowania siecią eSight Huawei, e. w zakresie korzystania z platformy ePUAP, f. w zakresie zarządzania systemem kontroli druku FocusPrint 2.0 lub wyższej, g. w zakresie wdrażania, zarządzania i konfiguracji systemu Commvault, h. w zakresie dostępu do danych z klauzulą „zastrzeżone” i „poufne” i. w zakresie zarządzania i konfiguracji systemu MagikInfo w wersji 14.0 lub wyższej - doświadczenie: Usług serwisowania zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia lub szerszym w jednostce administracji publicznej przez okres min. 2 lat, z ilością obsługiwanych stanowisk komputerowych w sieci przekraczającą 300 oraz ilością serwerów przekraczającą 20.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 2) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy zgodnie z zapisami w SIWZ
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 18/11/2016
Godzina składania wniosków 11:45
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)