Zakup i dostawa produktów pochodzenia niezwierzęcego: wyrobów ciastkarskich i ciast oraz nowalijek.

Data publikacji 2016-11-16
Data zakończenia 2016-11-24 08:45:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2063
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 344618 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158120003, 153000001
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów pochodzenia niezwierzęcego: wyrobów ciastkarskich i ciast oraz nowalijek.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów ciastkarskich i ciastPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowalijek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2063
Ulica Stefana Banacha
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 261 824 121
Fax 261 824 108
Email ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
Adres strony url zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Regon 010210333
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-909 Warszawa ul. S. Banacha 2 pok. 225
Numer referencyjny 073/16
Rodz zam D
Okres2c 01/01/201731/12/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wymaga: a)aktualnej decyzji administracyjnej właściwego organu inspekcji sanitarnej lub inspekcji weterynaryjnej o zatwierdzeniu zakładu - Ustawa z dnia 14 marca 1985 r. w sprawie Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. 2015r. poz. 1412),ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r . o inspekcji weterynaryjnej (Dz. U. 2015r. poz. 1482); b)protokołu kontroli (lub innego dokumentu) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie stosowania systemu HACCP lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu HACCP (na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015r. poz. 594)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga: a)wykazu minimum 2 osób uprawnionych do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (kierowcy środków transportu, inni upoważnieni pracownicy Wykonawcy) posiadający aktualną książeczkę zdrowia/ zaświadczenie wydane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną z potwierdzeniem braku przeciwwskazań do wykonywania pracy. (Załącznik nr 7.1 i/lub 7.2 do SIWZ) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum 2 osoby na warunkach określonych powyżej; b)wykazu minimum 2 posiadanych sprawnych, specjalistycznych środków transportu, przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, dopuszczonych do transportu artykułów żywnościowych na podstawie decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 61, art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 r. poz. 594)( Załącznik nr 6.1 i/lub 6.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum 2 pojazdy na warunkach określonych powyżej;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13. 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji i o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu a)Aktualna decyzji administracyjnej właściwego organu inspekcji sanitarnej lub inspekcji weterynaryjnej o zatwierdzeniu zakładu - Ustawa z dnia 14 marca 1985 r. w sprawie Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. 2015r. poz. 1412),ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r . o inspekcji weterynaryjnej (Dz. U. 2015r. poz. 1482); b)Protokół kontroli (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie stosowania systemu HACCP lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu HACCP (na podstawie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015r. poz. 594) c)wykaz minimum 2 osób uprawnionych do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (kierowcy środków transportu, inni upoważnieni pracownicy Wykonawcy) posiadający aktualną książeczkę zdrowia/ zaświadczenie wydane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną z potwierdzeniem braku przeciwwskazań do wykonywania pracy. (Załącznik nr 7.1 i/lub 7.2 do SIWZ) d)wykaz minimum 2 posiadanych sprawnych, specjalistycznych środków transportu, przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, dopuszczonych do transportu artykułów żywnościowych na podstawie decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z art. 61, art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2015 r. poz. 594)( Załącznik nr 6.1 i/lub 6.2)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1)Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2)zmiany osób wykazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby wskazane do przejęcia obowiązków wynikających z pełnionych funkcji, będą posiadały przygotowanie, co najmniej równe osobom dotychczas pełniących tę funkcję oraz będą spełniały wymogi określone w SIWZ; 3)istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania Umowy; 4)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, w miejscu realizacji umowy, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a)o charakterze niezależnym od Stron, b)którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c)którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d)której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia; 5)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub decyzjami przełożonych, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy. 6)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ i umową. 7)konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie możliwości realizacji dodatkowych usług, przez dotychczasowego Wykonawcę, które nie zostały objęte przedmiotem umowy (zamówieniem podstawowym), o ile zmiany w tym zakresie stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, 2)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 3)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie. 3.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, pomimo iż działał z należytą starannością, 2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie. 4.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 ze zm.). 5.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zm.) oraz jest mniejsza od 10% wartości przedmiotu umowy. 6. Wszelkie zmiany w Umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/11/2016
Godzina składania wniosków 08:45
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)